Ik zou ze gewoon eerst bellen om überhaupt te vragen of ze je in overweging willen nemen, aangezien je te oud bent. Telefoonnummer (en algemeen e-mailadres) vind je op de site.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Naar welk email adres kan ik mailen voor sollicitatie bij EW? Via de site kan niet omdat ik te 'oud' ben
Ik had nu ook de handgeschakelde versie. Heb liever de automaat moet ik zeggen, maar reed helemaal prima. Moest wel even een booster aan te pas komen want er zat geen leven in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Die had ik ook vorige week (handgeschakeld) en gisteren de sedan automaat. Inderdaad prima wagens!
En is alles gelukt daar in Rotterdam?
Een A3 of een 1-serie vind ik nog wel lekker met een schakelbak, maar daarboven geef ik echt de voorkeur aan een automaat. Overig alleen in het hogere segment hoor. Een 107 automaat hoef ik niet zo zeer.. Dat is een rotding. Die van de Prius / Civic ook btw.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef RTS91 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er zo weinig automaat wordt verkocht. In het hogere segment sowieso een must!
Als je per sé morgen wilt bellen en niet nu raad ik je aan om 's ochtends te bellen. De administratie is volgens mij soms eerder weg dan de rest van het personeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee dan bel ik morgen eventjes.
Leveren ze die ook in de Polo? Heb een keer een Polo gehad met automaat.. Ook met een sportstandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef HaWk07 het volgende:
DSG bak van volkswagen is ook een heerlijke automaat
Ja, dat had ik twee weken geleden ook, verschrikkelijk. Heb na een tijdje die (geweldige, kuch) stoel naar achteren gedaan zodat ik m'n benen helemaal kon strekken. Blijft een drama die Astra.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Viezze het volgende:
Vooral in de file is een automaat
Ik stond een keer in de file met een Astra diesel, die dingen hebben een vrij zware koppeling. Daar word je niet vrolijk van
En Audi's multitronic! Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef HaWk07 het volgende:
DSG bak van volkswagen is ook een heerlijke automaat
Ik vind ze verder op zich niet eens zo heel slecht rijden / zitten, maar die koppeling is echt zwaar irritant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik twee weken geleden ook, verschrikkelijk. Heb na een tijdje die (geweldige, kuch) stoel naar achteren gedaan zodat ik m'n benen helemaal kon strekken. Blijft een drama die Astra.
Ik ben voor morgen ook beschikbaar, maar nog niet gebeld maar dan hoef ik het ook niet te verwachten. Had al wel een vermoeden dat het rustig was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef HaWk07 het volgende:
Ja, er werd me net gezegd dat ze een erg rustige periode hadden.. heb 1x eerder meegemaakt dat ik beschikbaar was en niet werd gebeld.. dit wordt al bijna drie dagen achter elkaar niet gebeld worden
Ik ben net een kwartiertje geleden gebeld, drie auto's (Prius, Saab 9-3 en Nissan X-Trail), dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben voor morgen ook beschikbaar, maar nog niet gebeld maar dan hoef ik het ook niet te verwachten. Had al wel een vermoeden dat het rustig was.
Gokje.. Je moet in Veenendaal beginnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik ben net een kwartiertje geleden gebeld, drie auto's (Prius, Saab 9-3 en Nissan X-Trail), dus er is nog hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |