abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93147196
Ik ben alweer klaar voor vandaag. Audi was wel nice. Was een 1.8 turbo avant. Nu op naar huis.
pi_93148567
Die had ik ook vorige week (handgeschakeld) en gisteren de sedan automaat. Inderdaad prima wagens!
En is alles gelukt daar in Rotterdam? :P
pi_93150739
Zit ook weer in de bus vanuit Almere naar huis :) Vlot dagje. Civic Hybrid viel me tegen, gare automaat ligt er in, houd niet over. Volvo v70 daarentegen heerlijk met z'n 5 cilinders.
pi_93153688
Naar welk email adres kan ik mailen voor sollicitatie bij EW? Via de site kan niet omdat ik te 'oud' ben :{
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93154122
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Naar welk email adres kan ik mailen voor sollicitatie bij EW? Via de site kan niet omdat ik te 'oud' ben :{
Ik zou ze gewoon eerst bellen om überhaupt te vragen of ze je in overweging willen nemen, aangezien je te oud bent. Telefoonnummer (en algemeen e-mailadres) vind je op de site.
pi_93154382
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Die had ik ook vorige week (handgeschakeld) en gisteren de sedan automaat. Inderdaad prima wagens!
En is alles gelukt daar in Rotterdam? :P
Ik had nu ook de handgeschakelde versie. Heb liever de automaat moet ik zeggen, maar reed helemaal prima. Moest wel even een booster aan te pas komen want er zat geen leven in.
pi_93155183
Een goede automaat is sowieso heerlijk. Voordat ik mijn rijbewijs had begreep ik nooit waarom iemand een automaat zou nemen, maar ik begin het nu toch steeds meer te waarderen :)

@Zwartmetsuiker, sowieso bellen. Ik heb ooit wel een keer gemaild over sollicitatie maar daar krijg je geen reactie op
pi_93155254
Ik snap nog steeds niet waarom er zo weinig automaat wordt verkocht. In het hogere segment sowieso een must!
pi_93155307
Okee dan bel ik morgen eventjes.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93155324
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef RTS91 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er zo weinig automaat wordt verkocht. In het hogere segment sowieso een must!
Een A3 of een 1-serie vind ik nog wel lekker met een schakelbak, maar daarboven geef ik echt de voorkeur aan een automaat. Overig alleen in het hogere segment hoor. Een 107 automaat hoef ik niet zo zeer.. Dat is een rotding. Die van de Prius / Civic ook btw.
pi_93155370
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee dan bel ik morgen eventjes.
Als je per sé morgen wilt bellen en niet nu raad ik je aan om 's ochtends te bellen. De administratie is volgens mij soms eerder weg dan de rest van het personeel.
pi_93155558
Vooral in de file is een automaat _O_
Ik stond een keer in de file met een Astra diesel, die dingen hebben een vrij zware koppeling. Daar word je niet vrolijk van
pi_93155735
DSG bak van volkswagen is ook een heerlijke automaat
pi_93155826
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef HaWk07 het volgende:
Leveren ze die ook in de Polo? Heb een keer een Polo gehad met automaat.. Ook met een sportstand :'). Maakte niet echt veel verschil.
pi_93155868
Toen ik de rijtest bij EW moest doen was de BMW er niet, ze hadden toen een Golf automaat 1.6. Die vond ik dan weer niet zo geweldig rijden, laat me dan maar zelf schakelen.
pi_93155924
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Viezze het volgende:
Vooral in de file is een automaat _O_
Ik stond een keer in de file met een Astra diesel, die dingen hebben een vrij zware koppeling. Daar word je niet vrolijk van
Ja, dat had ik twee weken geleden ook, verschrikkelijk. Heb na een tijdje die (geweldige, kuch) stoel naar achteren gedaan zodat ik m'n benen helemaal kon strekken. Blijft een drama die Astra.
pi_93155941
DSG bak zit voornamelijk in de 2.0 tdi en de GTI's :p
pi_93155994
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef HaWk07 het volgende:
En Audi's multitronic! Heerlijk.
pi_93156130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik twee weken geleden ook, verschrikkelijk. Heb na een tijdje die (geweldige, kuch) stoel naar achteren gedaan zodat ik m'n benen helemaal kon strekken. Blijft een drama die Astra.
Ik vind ze verder op zich niet eens zo heel slecht rijden / zitten, maar die koppeling is echt zwaar irritant.
Die Q5 die ik toen had was uiteraard ook automaat. Voor een auto met 270 pk echt wel een must! Ik word nog steeds blij als ik aan dat ritje denk O-)
Morgen college van 1-3 en 4-6, kut tijd..maar ff bellen dus daarvoor
pi_93156242
Ja, er werd me net gezegd dat ze een erg rustige periode hadden.. heb 1x eerder meegemaakt dat ik beschikbaar was en niet werd gebeld.. dit wordt al bijna drie dagen achter elkaar niet gebeld worden :(
pi_93156289
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef HaWk07 het volgende:
Ja, er werd me net gezegd dat ze een erg rustige periode hadden.. heb 1x eerder meegemaakt dat ik beschikbaar was en niet werd gebeld.. dit wordt al bijna drie dagen achter elkaar niet gebeld worden :(
Ik ben voor morgen ook beschikbaar, maar nog niet gebeld maar dan hoef ik het ook niet te verwachten. Had al wel een vermoeden dat het rustig was.
pi_93156419
Hmm klote, hoop wel dat ze wat hebben. We gaan het zien :P
pi_93156602
Zo, ook weer thuis.
Lekker dagje gehad, hoefde pas om kwart over 8 mn bed uit :) Eerste een Polo. Op afleveradres meteen een Golf ophalen. Medewerker zei al dat er een flinke schade op zat en dat bleek ook zo, halve rechterkant zat in elkaar, tank was leeg en hij stond rechtsvoor op een thuiskomertje. EW gebeld, gelukkig Esso in de buurt. En dan met 80 over de snelweg van Amsterdam naar Barneveld. Ik moet zeggen dat het wel heel ontspannen rijdt. Alleen maar op de rechterbaan en iedereen haalt je in dus je hoeft bijna nergens op te letten :P
Laatste rit van Amersfoort naar Houten in een Ford Focus, opzich niet heel bijzonder maar toch wel weer even wat uurtjes gemaakt vandaag :Y
pi_93156968
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik ben voor morgen ook beschikbaar, maar nog niet gebeld maar dan hoef ik het ook niet te verwachten. Had al wel een vermoeden dat het rustig was.
Ik ben net een kwartiertje geleden gebeld, drie auto's (Prius, Saab 9-3 en Nissan X-Trail), dus er is nog hoop :)
pi_93157117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik ben net een kwartiertje geleden gebeld, drie auto's (Prius, Saab 9-3 en Nissan X-Trail), dus er is nog hoop :)
Gokje.. Je moet in Veenendaal beginnen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')