Nee klopt, alleen bus 48 nog. Halte Vleugelboot is goed te lopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Komt 47 helemaal niet meer langs de Staart dan?
Ik snapte er al vrij weinig van toen ik er was, op google maps was de halte Vleugelboot ook al nergens te vinden maar dat kwam dus doordat hij vrij nieuw is.
Ben ik jou toevallig dan tegengekomen? Kwam namelijk ook een EWer tegen bij Vianen. Daarnaast had ik ook dezelfde ritten als de jouwe behalve de laatste dan. VW Polo en een Toyota Aurius.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit mensen echt ongeoorloofde dingen heb zien posten. Ik post hier al mee vanaf het allereerste deel, maar nog nooit echt dingen gezien als bedrijfsnamen ofzo (of ik lees er heel hard overheen). Wel leasemaatschappijen natuurlijk, maar daar zie ik op zich geen bezwaar in. Als je naar Meerkerk moet weet iedereen wel welke maatschappij dat is, daar hoeft toch niet geheimzinnig over gedaan te worden?
Ik heb trouwens wel eens foto's van auto's voorbij zien komen met een zichtbaar kenteken, of straatnamen gepost zien worden (ikzelf ook wel eens), dat vind ik eigenlijk ook wel te ver gaan.
Ik was vandaag nog op Utrecht Centraal, maar pas rond 12 uur, toen was de verstoring net voorbij. Veel treinen reden echter nog niet, mijne wel
Had vandaag Schiedam - Vianen en Bodegraven - Rotterdam. Die eerste rit was wel leuk, kwam tegelijkertijd met een andere hiker aan in Schiedam en we kregen beiden een Toyota mee die naar Vianen moest. Wel een redelijke auto op zich. Ook allebei tegelijk in Vianen aangekomen, dus samen naar Utrecht gereisd.
Bodegraven - Rotterdam ging in een A4 automaat, prima auto natuurlijk, alleen jammer dat het ritje nog geen half uur was en maar 35 kilometer...
Nee, degene die ik tegenkwam had dus Schiedam - Vianen in een Toyota Corolla en daarna een VW Golf voor Eindhoven - Rotterdam.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Ben ik jou toevallig dan tegengekomen? Kwam namelijk ook een EWer tegen bij Vianen. Daarnaast had ik ook dezelfde ritten als de jouwe behalve de laatste dan. VW Polo en een Toyota Aurius.
Vertrekken op dat tijdstip heb ik nog maar 1x gehad, maar toen zat ik ook bijna in Duitsland. Hoe lang moet jij reizen voor je startadres dan? Ik zit bijna altijd rond 8 uur, half 9 dat ik vertrek.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Mallet het volgende:
Zo te zien wordt het morgen weer zo koud. Gelukkig hoef ik morgen niet heel veel te lopen. Wel om kwart over 7 de bus morgenochtend, maar ach!
Morgen zit ik nog redelijk in de buurt. Ik moet 1 1/2 uur reizen morgenochtend. Ik vertrek ook wel eens nog een halfuur eerder.. Maar ik ben het wel gewend want als ik om half 9 college heb vertrek ik hier ook om 06.45.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Vertrekken op dat tijdstip heb ik nog maar 1x gehad, maar toen zat ik ook bijna in Duitsland. Hoe lang moet jij reizen voor je startadres dan? Ik zit bijna altijd rond 8 uur, half 9 dat ik vertrek.
Vind ik nog best een schappelijke tijd. Heb vaak zat de bus van 645 gehad. Als ik op de vestiging aan het werk wordt gezet in N'gein moet ik officieel (volgens 9292ov) om 6 uur de deur uit, maar in praktijk kan het ook om 630. Vind het eigenlijk niet echt een probleem om vroeg weg te gaan, ook weer eerder thuis danquote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Mallet het volgende:
Zo te zien wordt het morgen weer zo koud. Gelukkig hoef ik morgen niet heel veel te lopen. Wel om kwart over 7 de bus morgenochtend, maar ach!
Waar? Ik ben elke dag in Rotterdam te vinden dus ik weet vast nog wel wat routesquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Mallet het volgende:
Damn ik zie net dat ik echt in hartje centrum Rotterdam een auto moet afleveren. Even een kaart van google maps uitprinten want dat gaat weer een grote zooi worden morgen. Met een oeroude Mio en een centrum wat altijd opengebroken ligt.. Nice.
Ik had je net een DM gestuurd maar weet niet of het helemaal goed is gegaan.. Weena-Zuid.. Ken je dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar? Ik ben elke dag in Rotterdam te vinden dus ik weet vast nog wel wat routes
Wat is lang? Ik loop regelmatig wel 20 minuten, je zit veel op industrieterreinen en daar zitten bushaltes niet altijd dicht in de buurt. Maar dat lopen lijkt me toch niet zo'n probleem...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef rub3n het volgende:
Ik zit hier een beetje mee te lezen. Volgens mij hebben jullie een topbaan.
Maar jullie moeten dus regelmatig lange stukken lopen? Dan is het dus niks voor mij.
Doe eens een PM, want die DM's snap ik niet en is volgens mij ook niet aangekomenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik had je net een DM gestuurd maar weet niet of het helemaal goed is gegaan.. Weena-Zuid.. Ken je dat?
Ik weet het niet. Ik weet niet of daar veel werk zit voor hikers. Je kan ze opbellen om te informeren alvorens je online solliciteert.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zit dit al een tijdje te volgen en ben opzich wel erg geintresseerd. Echter woon ik in Zeeland. Zou dit eventueel een probleem kunnen zijn?
Mja met mijn 130kg zweet ik bij afstandjes langer dan 15 minuten toch wel beetje. Nou is dat op de terugweg niet zo erg. Maar om bij zo'n bedrijf in je nette kloffie aan te komen met een bezwete harses... tja.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Wat is lang? Ik loop regelmatig wel 20 minuten, je zit veel op industrieterreinen en daar zitten bushaltes niet altijd dicht in de buurt. Maar dat lopen lijkt me toch niet zo'n probleem...
Ze zouden je al aan moeten nemen wanwege het feit dat je een Ajacied bent!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zit dit al een tijdje te volgen en ben opzich wel erg geintresseerd. Echter woon ik in Zeeland. Zou dit eventueel een probleem kunnen zijn?
Laatst ook gehad, echt klote, had wel redelijk snel weer een nieuwe gelukkig. Maar bij ons kunnen ze daar nog redelijk rekening mee houden, ik heb gewoon doorgewerkt en uiteindelijk helemaal niet in het OV gezeten. Dat is bij EW niet toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef guru033 het volgende:
Er is wel een verschil tussen lange afstanden wandelen in de winter en in de zomer.
Gisteren op m'n ov-chipkaart gaan zitten. Gescheurd en niet meer te gebruiken!
Geen EW voor mij deze week dus(en dat in de vakantie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |