Daar werken toch alleen 65+ers?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand ervaring met het bedrijf Autoreset? Bij dat andere bedrijf ben ik gelukkig aangenomen maar tot op heden nog niks gedaan
Als je op hun site kijkt dan zie je dat ze ook studenten zoeken voor hikerwerkzaamheden.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar werken toch alleen 65+ers?
Ja in Doetichem, ik noem verder geen namen. Nouja afgelopen week was kennelijk erg rustig verlopen en vandaag zouden ze bellen voor de planning. Maargoed ik wil gewoon uren maken en aan de slag, snap je! Ik zal zo eens contact opnemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je op hun site kijkt dan zie je dat ze ook studenten zoeken voor hikerwerkzaamheden.
Dat bedrijf waar je was aangenomen, dat was in Doetinchem toch? Hoezo heb je nog niet voor ze kunnen werken?
Vriend van me werkt voor Autoreset Groningen. Die werkt praktisch 3 dagen per week.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand ervaring met het bedrijf Autoreset? Bij dat andere bedrijf ben ik gelukkig aangenomen maar tot op heden nog niks gedaan
Haha ik zit een uur van Apeldoorn vandaag, zou ik geschikt zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Jorian29 het volgende:
Zoo, krijg net een wanhopig mailtje:
GEZOCHT!!!!!!
Easy Way is dringend op zoek naar studenten (voor zowel de functie hiker als privé-chauffeur) in de regio Alkmaar, Apeldoorn en Den Bosch. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!
En wie woont er in Apeldoorn? Juist, ik. Laat ik nou net vorige week iemand hebben aangemeld, beetje jammer weer.
Hieruit maak ik dan wel weer op dat ik zo'n beetje gebakken zit met werk aankomende tijd, wat opzich best fijn is, aankomende 2 weken ben ik vrij. Dik cashen dus
edit: Overigens staat er dit bij:
"De beloning die jij ontvangt is 1 extra uur bruto loon per sollicitant die bij Easy Way op gesprek is geweest."
Daar doen we het voor![]()
Ah handig, hopelijk zit ie wel vol aangezien ik hem direct bij de maatschappij op haal (was vorige keer alleen niet zo...)quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Die Civic Hybride rijdt heerlijkPlus je accu laadt onderweg op, als je tank dan leeg is kan je nog een dikke 100km extra rijden. Dat heeft mij afgelopen vrijdag een tankbeurt bespaard
Omgeving Arnhem.. Nog minder kans op werk voor mijquote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Jorian29 het volgende:
Ah, das grappig, daar zit ik op schoolWeet niet of dat em wordt idd, naar Apeldoorn doe je er altijd 1+ uur over. (108s is mijn busje
)
Maar je kan altijd een gokje wagen, een maat van me heeft donderdag gesprek, en hij woont in omgeving Arnhem.
Als je bij bedrijf X geen of niet voldoende werk krijgt aangeboden dan stop je daar toch gewoon mee. Je hebt toch een proeftijd op je contract. Je kan natuurlijk altijd eerst even bellen met EW of ze je toch kunnen gebruiken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik zit nog te twijfelen tussen EW en autoreset dan. Nog mensen met ervaring met autoreset?
En hiken lijkt mij 10x leuker dat chauffeuren
Nee dat wilde ik eigenlijk ook al opmerken, maar goed iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het lijkt mij trouwens ook niet zo verstandig om de inhoud van e-mails van EW hier te posten.
Ik hoop dat ik vrijdag nog kan werken, de volgende keer dat ik beschikbaar ben is waarschijnlijk pas eind april/begin mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |