abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93100605
Iemand ervaring met het bedrijf Autoreset? Bij dat andere bedrijf ben ik gelukkig aangenomen maar tot op heden nog niks gedaan :{
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93101115
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand ervaring met het bedrijf Autoreset? Bij dat andere bedrijf ben ik gelukkig aangenomen maar tot op heden nog niks gedaan :{
Daar werken toch alleen 65+ers?
pi_93101162
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Daar werken toch alleen 65+ers?
Als je op hun site kijkt dan zie je dat ze ook studenten zoeken voor hikerwerkzaamheden.

Dat bedrijf waar je was aangenomen, dat was in Doetinchem toch? Hoezo heb je nog niet voor ze kunnen werken?
pi_93101474
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je op hun site kijkt dan zie je dat ze ook studenten zoeken voor hikerwerkzaamheden.

Dat bedrijf waar je was aangenomen, dat was in Doetinchem toch? Hoezo heb je nog niet voor ze kunnen werken?
Ja in Doetichem, ik noem verder geen namen. Nouja afgelopen week was kennelijk erg rustig verlopen en vandaag zouden ze bellen voor de planning. Maargoed ik wil gewoon uren maken en aan de slag, snap je! Ik zal zo eens contact opnemen.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:18:36 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93103978
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vriend van me werkt voor Autoreset Groningen. Die werkt praktisch 3 dagen per week.

Ik mag morgen naar Nieuwegein en daarna weer ritje terug naar huis. Citroen C1 en hagelnieuwe Peugeot Partner.
#26 || Luciano da Silva
pi_93104867
En ik ga weer wat kilometers afleggen in een Ford C-Max en een Audi A4 Avant.
pi_93106761
Zozo Mallet, dat kun je gekker treffen. Succes allemaal morgen!
Ik ben tot op heden nog niet gebeld, hoop dat ik nog een belletje krijg
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_93109464
Zoo, krijg net een wanhopig mailtje:

GEZOCHT!!!!!!

Easy Way is dringend op zoek naar studenten (voor zowel de functie hiker als privé-chauffeur) in de regio Alkmaar, Apeldoorn en Den Bosch. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!

En wie woont er in Apeldoorn? Juist, ik. Laat ik nou net vorige week iemand hebben aangemeld, beetje jammer weer.
Hieruit maak ik dan wel weer op dat ik zo'n beetje gebakken zit met werk aankomende tijd, wat opzich best fijn is, aankomende 2 weken ben ik vrij. Dik cashen dus :*

edit: Overigens staat er dit bij:
"De beloning die jij ontvangt is 1 extra uur bruto loon per sollicitant die bij Easy Way op gesprek is geweest."
Daar doen we het voor :')
pi_93109572
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Jorian29 het volgende:
Zoo, krijg net een wanhopig mailtje:

GEZOCHT!!!!!!

Easy Way is dringend op zoek naar studenten (voor zowel de functie hiker als privé-chauffeur) in de regio Alkmaar, Apeldoorn en Den Bosch. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!

En wie woont er in Apeldoorn? Juist, ik. Laat ik nou net vorige week iemand hebben aangemeld, beetje jammer weer.
Hieruit maak ik dan wel weer op dat ik zo'n beetje gebakken zit met werk aankomende tijd, wat opzich best fijn is, aankomende 2 weken ben ik vrij. Dik cashen dus :*

edit: Overigens staat er dit bij:
"De beloning die jij ontvangt is 1 extra uur bruto loon per sollicitant die bij Easy Way op gesprek is geweest."
Daar doen we het voor :')
Haha ik zit een uur van Apeldoorn vandaag, zou ik geschikt zijn c_/
pi_93109630
Mmh, hangt er vanaf welke richting :P
Ik moet echt heel vaak starten in Deventer of Zutphen, als je daar in de buurt woont kun je eens een gokje wagen. En wel mijn naam vermelden dan hé? ;)
pi_93109657
Omgeving Ede :{
pi_93109738
Ah, das grappig, daar zit ik op school :) Weet niet of dat em wordt idd, naar Apeldoorn doe je er altijd 1+ uur over. (108s is mijn busje *) )
Maar je kan altijd een gokje wagen, een maat van me heeft donderdag gesprek, en hij woont in omgeving Arnhem.
pi_93109799
Ja ik zit nog te twijfelen of ik een solliciatie bij EW doe. Ben elders al aangenomen maar ik wil uren maken. EW wilt echter geen hikers van 21+ aannemen, ben net twee maanden 21 c_/
pi_93109909
Mmh, inderdaad. Privéchauffeuren zou je dan nog kunnen overwegen, maar mijn mening is dat de taken die je dan uitvoert niet opwegen tegen je salaris. Je verdient dan maar weinig extra t.o.v. wat de hikers verdienen. Maar, when you never try, you'll never know ;)
pi_93110017
Ja ik zit nog te twijfelen tussen EW en autoreset dan. Nog mensen met ervaring met autoreset?

En hiken lijkt mij 10x leuker dat chauffeuren ;)
pi_93110410
Morgen ook weer ritjes. Voor het eerst een hybride mee, een Civic Hybrid. Daarna gelukkig een Volvo V70 :). Mooie afstanden naar Bleiswijk en weer terug naar Almere.
  maandag 21 februari 2011 @ 17:38:18 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93110514
Die Civic Hybride rijdt heerlijk :D Plus je accu laadt onderweg op, als je tank dan leeg is kan je nog een dikke 100km extra rijden. Dat heeft mij afgelopen vrijdag een tankbeurt bespaard :9
#26 || Luciano da Silva
pi_93110811
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Die Civic Hybride rijdt heerlijk :D Plus je accu laadt onderweg op, als je tank dan leeg is kan je nog een dikke 100km extra rijden. Dat heeft mij afgelopen vrijdag een tankbeurt bespaard :9
Ah handig, hopelijk zit ie wel vol aangezien ik hem direct bij de maatschappij op haal (was vorige keer alleen niet zo...)
  maandag 21 februari 2011 @ 17:52:13 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93111159
Nee, ik kreeg ook een Civic met een kwart lege tank mee. Nou ja, geen probleem verder.
#26 || Luciano da Silva
pi_93111623
Wat een chaos vandaag trouwens op de wegen, vanmorgen tijdens mijn eerste ritje 3 kop-staart aanrijdingen gezien op de A1 bij die wegwerkzaamheden, vervolgens was er één om een lantaarnpaal heen gekruld, en tijdens mijn tweede rit weer een kopstaart botsing, een vrachtwagen die stond te fikken, een vrachtwagen met een klapband en er lag een band midden op de snelweg. Dik gevaarlijk trouwens, al die mensen die van schrik uit gaan wijken op een 3 baans snelweg..
pi_93112633
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Jorian29 het volgende:
Ah, das grappig, daar zit ik op school :) Weet niet of dat em wordt idd, naar Apeldoorn doe je er altijd 1+ uur over. (108s is mijn busje *) )
Maar je kan altijd een gokje wagen, een maat van me heeft donderdag gesprek, en hij woont in omgeving Arnhem.
Omgeving Arnhem.. Nog minder kans op werk voor mij :P.
pi_93112778
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik zit nog te twijfelen tussen EW en autoreset dan. Nog mensen met ervaring met autoreset?

En hiken lijkt mij 10x leuker dat chauffeuren ;)
Als je bij bedrijf X geen of niet voldoende werk krijgt aangeboden dan stop je daar toch gewoon mee. Je hebt toch een proeftijd op je contract. Je kan natuurlijk altijd eerst even bellen met EW of ze je toch kunnen gebruiken.
pi_93112865
Het lijkt mij trouwens ook niet zo verstandig om de inhoud van e-mails van EW hier te posten.
Ik hoop dat ik vrijdag nog kan werken, de volgende keer dat ik beschikbaar ben is waarschijnlijk pas eind april/begin mei. :(
pi_93112894
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het lijkt mij trouwens ook niet zo verstandig om de inhoud van e-mails van EW hier te posten.
Ik hoop dat ik vrijdag nog kan werken, de volgende keer dat ik beschikbaar ben is waarschijnlijk pas eind april/begin mei. :(
Nee dat wilde ik eigenlijk ook al opmerken, maar goed iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.
pi_93114531
Ik moet zeggen dat ik nog nooit mensen echt ongeoorloofde dingen heb zien posten. Ik post hier al mee vanaf het allereerste deel, maar nog nooit echt dingen gezien als bedrijfsnamen ofzo (of ik lees er heel hard overheen :P ). Wel leasemaatschappijen natuurlijk, maar daar zie ik op zich geen bezwaar in. Als je naar Meerkerk moet weet iedereen wel welke maatschappij dat is, daar hoeft toch niet geheimzinnig over gedaan te worden?
Ik heb trouwens wel eens foto's van auto's voorbij zien komen met een zichtbaar kenteken, of straatnamen gepost zien worden (ikzelf ook wel eens :@ ), dat vind ik eigenlijk ook wel te ver gaan.

Ik was vandaag nog op Utrecht Centraal, maar pas rond 12 uur, toen was de verstoring net voorbij. Veel treinen reden echter nog niet, mijne wel :7
Had vandaag Schiedam - Vianen en Bodegraven - Rotterdam. Die eerste rit was wel leuk, kwam tegelijkertijd met een andere hiker aan in Schiedam en we kregen beiden een Toyota mee die naar Vianen moest. Wel een redelijke auto op zich. Ook allebei tegelijk in Vianen aangekomen, dus samen naar Utrecht gereisd.
Bodegraven - Rotterdam ging in een A4 automaat, prima auto natuurlijk, alleen jammer dat het ritje nog geen half uur was en maar 35 kilometer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')