Een fictief dorp waar ooit hele topics over volgeluld zijn.quote:
Maar dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen waarde Trev, ik ben een mensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet te vertrouwen
[..]
Bis Later Barretje![]()
Inderdaad weet ik ook wel dat er heel veel, echt heel veel slechte, zieke, liegende en bedriegende personen op deze aardbol rondlopen, en dat je nooit vreemden moet vertrouwen, en al zeker niet via internet, maar ik ga meestal wel van het goede uit in iemand, ook al kan dat flink tegenvallen idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in bepaalde mensen, maar niet meer in zoveel mensen als eerderHeel jammer wel, maar het voorkomt een hoop gedoe... Ga ervan uit dat je bedonderd kunt worden in het leven, dan word je ook nog eens aangenaam verrast als mensen wel oprecht zijn
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan dat met vrij grote zekerheid ontkennen.
Tot later Barbeeebquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag eens vroeg naar huis!
tot morgen!
Weet ik tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen waarde Trev, ik ben een mens
Zonder ook wel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja wel meer die dat kunnen, vooral degenen die me in nachthemd hebben gezien oid
![]()
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Inderdaad weet ik ook wel dat er heel veel, echt heel veel slechte, zieke, liegende en bedriegende personen op deze aardbol rondlopen, en dat je nooit vreemden moet vertrouwen, en al zeker niet via internet, maar ik ga meestal wel van het goede uit in iemand, ook al kan dat flink tegenvallen idd.
Sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenIn het echt merk ik veel sneller wanneer iets of iemand niet klopt... dan zie je het totale plaatje... maar niets ten nadele van mannen, maar er lopen gewoon hele nare en vervelende exemplaren rond
Via internet moet je in eerste instantie niemand volledig vertrouwen, zelfs niet als je diegene al een aantal jaar kent. Bijna niemand is precies zo als hij/zij zich voordoet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenIn het echt merk ik veel sneller wanneer iets of iemand niet klopt... dan zie je het totale plaatje... maar niets ten nadele van mannen, maar er lopen gewoon hele nare en vervelende exemplaren rond
Wasp #1 Waar het altijd zonnig blijft!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een fictief dorp waar ooit hele topics over volgeluld zijn.
Ja, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Via internet moet je in eerste instantie niemand volledig vertrouwen, zelfs niet als je diegene al een aantal jaar kent. Bijna niemand is precies zo als hij/zij zich voordoet...
Hiuzwurc: geen matches.quote:
Lekkerquote:
quote:
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eensMaar internet vind ik toch veiliger dan als je iemand in het echt ontmoet, dan kan iemand ook echt pijn doen als je snapt wat ik bedoel
En dat valt dus heel erg meequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld.
Ik zal het dan ook nooit echt goed kunnen vinden met mijn vele FOK! vrienden, dat weet ik wel zeker.
Dat is prima lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |