SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'graaf'... is dat een scheldwoord?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet je eerst voor ons allen koffie halen, met een roze koek graaf!
OMG OMG OMG TMIquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]draagt die zulke onderbroeken?
Dankquote:
Inderdaad die onderbroekquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat hoofd
Maar dat lijf en die onderbroek
![]()
ywquote:
Overkomt mij ook regelmatig hoorquote:
Nee? Van kevertjes oid?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Weten jullie hoe die roze kleur op die koeken verkregen word.
Nee, en volgens mij houden we dat graag zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
welk beest is dat ??:Pquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
yw
[..]
Overkomt mij ook regelmatig hoor![]()
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
* MissMSX grote hap lucht neemt.
och armequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'graaf'... is dat een scheldwoord?
Rustig maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met uw graafschap?quote:
Jumjumquote:
als jij honger hebt bijt je in alles wat je tegen komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
heb je geen kwarktaart ??quote:
beter dan met Feyenoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met de graafschap?
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
quote:
Ik bedoelde jouquote:
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nee, dan moet je een paar straten verderop zijn
Of wacht, die had ze in d'r uppie op he?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat voor jezelfIk bijt graag zachtjes
![]()
de buurvrouw van Miss en mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
Een user die hier niet komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de buurvrouw van Miss en mij![]()
En dan niet even met ons delen?quote:
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En dan niet even met ons delen?a-so-ciaal!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
Uit de schildluisquote:
you nasty...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
ik ga door voor de koelkast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
met mij gaat het niet zo best.quote:
Ah, bijna goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
roze koeken? en ik had al zo'n honger
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga door voor de koelkast!
Wat jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik helemaal niet![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het niet zo best.
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
een kutpace maker??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Thnx 4 asking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een kutpace maker??
HAHAHA lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk niet dat hij dat bedoeld
![]()
het moet er wel weg lieverd. Anders wordt PapaMuck boosquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe je een beetje rustig aan? He, en anders laat je even wat dingen op de 1e staan, kom ik volgende week voor je sjouwen ja?
quote:
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja echtquote:
graag gedaanquote:
[..]
een kutpace maker??
Ik wist niet dat jij je kutbrommer een naam gaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?![]()
En uhu
Dat is het hier elke dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaag
Watje dus ja
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
het moet er wel weg lieverd. Anders wordt PapaMuck boosdie kan nu niet verder met de plinten en het laminaat. Komt goed schat
[..]
thnx
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je kutbrommer een naam gaf!
braindrain??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaag
Watje dus ja
En grammaticafouten?quote:
M'n hersens zijn een weekje op vakantie geloof ikquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?
Bij hem, ook iedere dagquote:
Wat heerlijk, geniet er vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n hersens zijn een weekje op vakantie geloof ik
Komt echt wel goed lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Voorzichtig aan he?
moet je aan Bar vragen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?
Volgens mij zit er een lintworm..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echtSerieus dat is niet leuk meer
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook, de hele zooi![]()
iet met lysdecties
weeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een ontvangstbevestiging van m'n sollicitatie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
die heb ik nog niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk, geniet er van
Vet spannendquote:
...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Wat voor functie ende zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jawel johquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijn
En straks willen ze niet meer terugkomen
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkeringquote:
Min keer min is plus toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Wat als je een dyslectische prutser bent?
ben ik niet, ben gewoon benieuwd.
De PI... mind itquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigen
oh gaaf zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet spannendIk ga denk ik toch ook nog weer richting Utrecht kijken, ik denk dat ik met een jaartje of wat toch die kant op wil
![]()
Dichterbij jouquote:
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een lintworm..
Je hebt al één symptoom
geintje, ik kijk te veel monsters inside me.
Iets zegt me dat je nog even door kan dromenquote:
Zongebruind en uitgerustquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel johDuurt even, maar ze komen terug hoor
Iets zegt me dat jij een blijvertje bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
Joahquote:
Heb je daar een achtergrond in?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |