FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht van jou
jajaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wel fanatiek de opdrachten vervullen hoor![]()
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
is er nog wat gebeurd de afgelopen 7 uur ?
Volgens mij:quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Nou kom op, weet iemand de huidige bedragen?
Maar dat weten de bewoners niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef Gia het volgende:
Dat Alex van adel is, is al als verdenking geuit.
Er is toen gezegd dat diegene op de goede weg was.
ja maar misschien komen er wel hint nog in huis een ronde tafel en een zwaardquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef Gia het volgende:
Dat Alex van adel is, is al als verdenking geuit.
Er is toen gezegd dat diegene op de goede weg was.
Vindt het sowieso vreemd dat dit niet wordt goedgekeurd, want er zijn zoveel adellijke titels, kun je wel blijven gokken.
Geupdate! Hoop dat het klopt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Volgens mij:
Cynthia 2500 eraf, Sharon 2500 erbij
Alex 5000 erbij
Philip 2500 eraf
Guido 2500 eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Volgens mensen hier zijn dat de bedragen voor de mensen die alleen op TV volgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Op de site zijn toch de actuele bedragen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef beequeen het volgende:
Alex is pas zondag gekomen?
Lachen, die Huubhuppel maar dat is Off Topic.
nee ook gewoon vrijdag het huis in gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, van de laatste uitzending. Vannacht is er weer wat veranderd, maar nog niet uitgezonden, vandaar dat dat niet op de site staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mensen hier zijn dat de bedragen voor de mensen die alleen op TV volgen
nee alex sprak gisteren na de gok van guido uit dat hij 7500 had daarna mocht er niet meer gegkokt wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Er staat de bewoners een spannende avond te wachten. Behalve dat Jurien, Philip of Gerard naar huis gaat, zal ook "De rode telefoon" voor het eerst contact opnemen met het Huis der Geheimen en de bewoners verrassen met een aantal opdrachten. Daarnaast zullen ook twee geheimen bekend worden gemaakt. Kijk dus vanavond om 20:30 uur naar Net5
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef beequeen het volgende:
Alex is pas zondag gekomen?
Lachen, die Huubhuppel maar dat is Off Topic.
Ja dat hoorde ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Er staat de bewoners een spannende avond te wachten. Behalve dat Jurien, Philip of Gerard naar huis gaat, zal ook "De rode telefoon" voor het eerst contact opnemen met het Huis der Geheimen en de bewoners verrassen met een aantal opdrachten. Daarnaast zullen ook twee geheimen bekend worden gemaakt. Kijk dus vanavond om 20:30 uur naar Net5
Sofia zei net dat hij pas zondag in het huis gekomen is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
nee ook gewoon vrijdag het huis in gegaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Ik was bij de liveshow vrijdag, en ik heb hem toen echt het huis in zien gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sofia zei net dat hij pas zondag in het huis gekomen is.
Ok. WIDM kijk ik wel op uitzending gemist dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Dus Philip weer op 3000, nog wat anders fout?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef henkbarte het volgende:
CharmedA, misschien moet je minder typen en meer lezen. Dat is al de derde vraag waarvan het antwoord zojuist voorbij is gekomen.
Maar @pizza, diegene die zei -2500 -2500 was een reactie op het totaalbeginbedrag. Dus niet op jou post met bedragen want Philip staat echt niet op 500 nu maar op 3000 zoals jij al had staan. Is nog te lastig om goed te doen nu, ook al komt ie wel aardig in de buurt voor zover ik kan zien..
Ik moet alles op uitzending gemist kijken (moet namelijk werken ) Boehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok. WIDM kijk ik wel op uitzending gemist dus.
Ja en als jij nou ook even leest, dan zie je mijn visie er ook opquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef henkbarte het volgende:
CharmedA, misschien moet je minder typen en meer lezen. Dat is al de derde vraag waarvan het antwoord zojuist voorbij is gekomen.
Maar @pizza, diegene die zei -2500 -2500 was een reactie op het totaalbeginbedrag. Dus niet op jou post met bedragen want Philip staat echt niet op 500 nu maar op 3000 zoals jij al had staan. Is nog te lastig om goed te doen nu, ook al komt ie wel aardig in de buurt voor zover ik kan zien..
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar bedoelen ze dat twee geheimen het huis in worden gemikt? Ik vraag me dan af hoe ze dat hebben bepaald welke geheimen worden benoemd. Die personen zijn namelijk wel in het nadeel...
dacht je als die van guido en lauraquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar bedoelen ze dat twee geheimen het huis in worden gemikt? Ik vraag me dan af hoe ze dat hebben bepaald welke geheimen worden benoemd. Die personen zijn namelijk wel in het nadeel...
Yes maar dat was toen ik aan het typen was. Maar het is op dit moment sowieso niet aangepast op de site dus dat van zondag vind ik apart. Toen was er ook nog niet gegokt toch op geheimen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als jij nou ook even leest, dan zie je mijn visie er ook opDat van zondag
Maar waren er wel missies geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Yes maar dat was toen ik aan het typen was. Maar het is op dit moment sowieso niet aangepast op de site dus dat van zondag vind ik apart. Toen was er ook nog niet gegokt toch op geheimen?
Dus zij liegt? Oke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was bij de liveshow vrijdag, en ik heb hem toen echt het huis in zien gaan
Dan nog is die persoon in het huis wel in het nadeel natuurlijk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheim
ja ik denk dat zij liegt. Ik heb ze ehct alle 15 het huis in zien gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus zij liegt? Oke.![]()
De audio van stream 3 is echt drama.
Dat was?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef b_engeltje het volgende:
niemand commentaar op mijn versie van het ridderen?
waarom?? Het wordt verteld aan de kijkersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nog is die persoon in het huis wel in het nadeel natuurlijk...
Hmm nou dan waren ze waarschijnlijk iets te vroeg met aanpassen.. het is iig behoorlijk verwarrend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waren er wel missies geweest
Ik snap er ook geen bal meer vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hmm nou dan waren ze waarschijnlijk iets te vroeg met aanpassen.. het is iig behoorlijk verwarrend.
Misschien bedoelt ze Jurien, die was spookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik denk dat zij liegt. Ik heb ze ehct alle 15 het huis in zien gaan
Nee weten ze niet. Ze denken gewoon na, gaan gesprekken onderling na en kijken/luisteren/gebruiken de clous in en rondom het huis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef b_engeltje het volgende:
ik heb echt sterk het idee dat ze geheimen weten dus echt bij naam ,maar niet wie der bij hoort
gisteren had ik het nog me vriend erover
je word niet als ridder geboren toch? je word geridderd ,vroeger al door de koning (ridders van de ronde tafel)ofzo
tegenwoordig word je geridderd door de koningin,als je iets goed gedaan heeft zoals bijvoorbeeld het redden van een mens
ook iets wat servio noemt...
Ja ik denk het....quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze Jurien, die was spook
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd wordquote:
Ja maar wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd word
vroeger al in de tijd van de ronde tafel werd je geridderd door de koning
nu word je geridderd als je iets gepresteerd hebt zzoasl medailles winnen ,en /of iemands leven reddeen of iets dergelijks
Was gister hier ook al discussie over. Maar schijnt ook nog te kunnen dmv erfopvolging, ridder zijn/worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd word
vroeger al in de tijd van de ronde tafel werd je geridderd door de koning
nu word je geridderd als je iets gepresteerd hebt zzoasl medailles winnen ,en /of iemands leven reddeen of iets dergelijks
dat je niet van *adel* hoeft te zijn om ridder te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar wat is daar mee dan?
Nee maar het heeft wel een beetje met elkaar te makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je niet van *adel* hoeft te zijn om ridder te zijn
Maar dat is hij wel. Dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheim
dat hij dus niet de ridder hoeft te zijn maar ook gewoon de miljonair kan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar dat is hij wel. Dus wat is je punt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_(titel)quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
dus ridder niet per definitie vast hoeft te zitten aan de de gok van philp,maar dat ook miljonair kan zijn
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Lorraine82 het volgende:
Jurien staat er het slechts voor in de peiling.
Dat was dus mijn vraag... of die geheimen in het huis worden onthuldquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?? Het wordt verteld aan de kijkersNiet aan de bewoners
Lees zijn topic even.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat hij dus niet de ridder hoeft te zijn maar ook gewoon de miljonair kan zijn
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vraag... of die geheimen in het huis worden onthuld
oke correctie danquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_(titel)
Zover ik weet nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ook niet als bv. Gerard er uit gaat ..?
ja maar niet aan de bewoners volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geheim van de persoon die eruit gaat toch wel?
Aan wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar niet aan de bewoners volgens mij
Ik zal het even navragen... moment
ja heb ik allang gedaanquote:
Ik bel mijn mannetje bij SBS welquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gevraagd.... ze zijn druk met de voorbereidingen van de liveshow, dus hij kan niks vragen
zeg tegen je mannetjes dat ze de streamlocks af moeten schaffenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik bel mijn mannetje bij SBS wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |