ik heb het niet gehoord, ik hoor alleen Moniquequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft zich verluld, Guido? Sofia zegt zegt dat ze veel dezelfde mensen kennen.
Ook daar waren ze niet blij mee, ze vroegen MIJ om alle linkjes naar zulke streams te verwijderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Herstreamen mag niet idd, deeplinken naar streams volgens mij wel
Net als het schaakbord in DGK toendertijd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden die kaarten nooit moeten geven.... nu krijgen we saaie beelden van kaartende mensen.
Als ze nou wat leuks deden met die kaarten, strippoker ofzo, dan had het nog een beetje intressant geweest
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hèquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden die kaarten nooit moeten geven.... nu krijgen we saaie beelden van kaartende mensen.
Als ze nou wat leuks deden met die kaarten, strippoker ofzo, dan had het nog een beetje intressant geweest
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hè
bedoel je niet Monique, miss irritating voicequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
Kan iemand Joanna uitzetten alsjeblieft.
Zou bijna nog liever het gepikkelpokkel van Karim horen..
Om en om een kaart trekken. Harten is wat aan mogen houden, rest wat uit trekken. Gaat het lekker snel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hè
ik ook, maar die kerels durven nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zien
Dat is Joanna toch? Monique heeft een limburgs accent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedoel je niet Monique, miss irritating voice
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar die kerels durven niet
Nee bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zien
mocht niet was persoonlijk bezitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als het schaakbord in DGK toendertijd.
Dat had ook in de open haard gemoeten.
Is toch niet moeilijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Pfff ik kan blijkbaar nog steeds Joanna en Monique niet uit elkaar houden..
die poker probeerd uit te leggen is Moniquequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Maar het was zo slaapverwekkend voor de streamersquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
[..]
mocht niet was persoonlijk beziten die kwam ook pas na 250+ dagen
Joanne = vlekbekquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Robbiedd het volgende:
Is toch niet moeilijk. Monique is mooi, Joanne is nep.
En ik maar denken dat het Joanna wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
die poker probeerd uit te leggen is Monique
Het was een testquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het alarm??? Dat kan toch niet?
Ze mochten toch geen geheimen raden tot na de eliminatie?
Kan wel zijn, maar die mensen zitten daar toch voor ons vermaakquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Best egoïstisch dat die mensen niet gezellig mogen kaarten van jullie omdat jullie je anders vervelen
ja maar..... ja maar.... ;')quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Best egoïstisch dat die mensen niet gezellig mogen kaarten van jullie omdat jullie je anders vervelen
Maar het is helemaal geen 1e maandag v/d maandquote:
Ja dan moeten ze natuurlijk niet allebei een wit shirtje aan gaan trekken he!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Ceetje.. het volgende:
joanna: wit shirt waar de tieten uitvallen als ze het niet dicht taped
Monique: irritante harde stem die een poging doet het pokeren uit te leggen
In Portugal welquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen 1e maandag v/d maand
Ohquote:
we moeten toch iets te doen hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
We zijn eigenlijk ook nooit tevreden he..
Liggen ze op bed, zeuren we.
Hangen ze op de bank, zeuren we.
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
Heerlijk he, streamsquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
Ach ja. Korrel zout enzo. Iedereen snapt ook wel dat je niet 24/7 "tv kan maken".quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
ik denk slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zijn ze best saai.... ik had verwacht dat ze wat actiever zouden zijn
Wat zouden jullie doen, als jullie daar nu zaten??
Laura neuken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Tegen Alex hangen natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk gewoon hetzelfde. Weinig dus. De mogelijkheden zijn nou ook niet echt talrijk aanwezig. Lastig lijkt het me hoor, valt volgens mij vies tegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker saaiquote:
Nog een taart kokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik ging een taart koken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker saai
Ik zou gaan zwemmen, ook al is het koud. Ik zou wel proberen te sporten![]()
Actief zoeken naar hints, en sommige apart nemen om ze te ondervragen.... ofzo
Dat doen ze toch ook? Maar dat kan je gewoon niet de hele dag vol houdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker saai
Ik zou gaan zwemmen, ook al is het koud. Ik zou wel proberen te sporten![]()
Actief zoeken naar hints, en sommige apart nemen om ze te ondervragen.... ofzo
Dat snappen veel mensen juist niet, kijk maar naar al die zure reacties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach ja. Korrel zout enzo. Iedereen snapt ook wel dat je niet 24/7 "tv kan maken".
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ging een taart koken denk ik
Dat klopt. Maar ik ga niet zelf de bedragen bijhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat snappen veel mensen juist niet, kijk maar naar al die zure reacties.
En btw dat schema met bedragen van de site. Dat is (waarschijnlijk) zoals de ''kijkers'' op tv nu denken dat het is. Het wordt dus pas aangepast als een geraden geheim op tv is geweest denk ik..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ging een taart koken denk ik
Tuurlijk wel.... ik zou 3 keer per dag sportenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Maar dat kan je gewoon niet de hele dag vol houden
we hebben allemaal een knop hoor, de TV en laptop kunnen echt uit, maar het is hier zo lachenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ga niet zelf de bedragen bijhouden
Beetje hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoewel het tooltje heel leuk is, hebben de streamers er dan dus niks aan. Schept alleen maar verwarring imo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ga niet zelf de bedragen bijhouden
Haha inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben allemaal een knop hoor, de TV en laptop kunnen echt uit, maar het is hier zo lachen
zo, daar moet je keihard werken voordat je zo'n ding krijgtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Cynthia vindt het jammer dat ze nog geen vliegtuigje hebben gehad met "zo'n ding" eraan met bijvoorbeeld Groetjes uit Nederland erop
tv maken, vrienden maken, vijanden maken, neuken, ruzie maken, lachen, en huppelen denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Als die er is heeft Laura hem zo gevondenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Ceetje.. het volgende:
op wiki staat bij de franse SST versie dat er een "Love Cave" zou zijn.
Heb ik hier nog niet gezien, maar als die er nog komt...........
als het aan pizzalucht ligt, is laura de love cavequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als die er is heeft Laura hem zo gevonden.
Huppelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tv maken, vrienden maken, vijanden maken, neuken, ruzie maken, lachen, en huppelen denk ik
Klopt, werkt prima. Toch een alternatiefquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij werkt deze op Android
http://streams.selfip.com/secret/s1.asp?q=5
I.e.u.w.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als het aan pizzalucht ligt, is laura de love cave
Ik heb echt geen idee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Nou kom op, weet iemand de huidige bedragen?
Een kwarktaart moet je in de IJSkast bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Razor21 het volgende:
Ben momenteel op mijn werk kan dus niets zien / caps maken.
Maar wil het recept voor die taart nog aan mijn collega doorgeven.
Het is mij alleen ontschoten of de taart nu in de vriezer of ijskast moest.
Herinner mij dat ik hier iets over had gelezen vannacht.
![]()
Iedereen zit te zeiken over dat het de verkeerde bedragen zijn maar niemand weet de echtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |