Geen idee, maar ik ga wel ff pokerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen wij de mannen niet zien pokeren?
dan heb ik geen flauw idee, ah we zien ze alweerquote:
Lol, er is idd niks te beleven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Geen idee, maar ik ga wel ff pokeren
ja geloof het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:54 schreef Ceetje.. het volgende:
waar hebben ze het bij de beautyclub nu over? Een gouden sleutel?
Laura of Cynthiaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Ceetje.. het volgende:
wie van de vrouwen willen we er eigenlijk komende week uit hebben?
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr Laura ligt weer tegen Alex aan te kleffen.
Ik ook, ik dacht dat het een nietszeggende Dennis was, maar moet mijn mening herzien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn mening over Philip steeds meer bij begint te draaien. Dus hij mag nog wel blijven van mij.
Of het komt door zijn roze polo. Dat kan ook natuurlijk.
Imo ligt het probleem bij Guido. Laura heeft hem nu gewoon opgegeven omdat die piel toch niks gaat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
dat geheim met guido is dus echt kansloos. eigenlijk zouden ze haar daar voor op het matje moeten roepen: stem: laura, hou je aan je geheim
Alex doet het om de verveling wat te verminderen en for tha game.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Laura is meer verliefd op Alex dan andersom krijg ik het idee.
Dit slaat toch nergens op? Laat ze dan maar met hun echte geheim verdergaan. Geen idee wat die zijn, maar goed. Van Guido lijkt het me eik wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
dat geheim met guido is dus echt kansloos. eigenlijk zouden ze haar daar voor op het matje moeten roepen: stem: laura, hou je aan je geheim
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Secret Story NL
In de liveshow van vanavond worden 2 geheimen onthuld: een van degene die eruit gaat, maar daarnaast onthult ook 1 van de bewoners zijn/haar geheim aan de kijkers thuis. #sstnl
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Secret Story NL
In de liveshow van vanavond worden 2 geheimen onthuld: een van degene die eruit gaat, maar daarnaast onthult ook 1 van de bewoners zijn/haar geheim aan de kijkers thuis. #sstnl
WOW Netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Dit heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Haalt elke 5 minuten gegevens op en sorteert op kluisbedrag
We weten de geheimen toch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.
Of een geheim die fok allang ontdekt heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.
Bedragen, align rightquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Dit heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Haalt elke 5 minuten gegevens op en sorteert op kluisbedrag
Die littekens zie je meestal niet echt OP de borsten voor zover ik weet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef gniffie het volgende:
hehe je ziet litteken op joannas borsten van haar boobjob
GD?quote:
je keek vanaf de zij/achter kant. en je zag wit sneetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die littekens zie je meestal niet echt OP de borsten voor zover ik weet.
Zelfde vlekje als op haar hoofd imo. De pigmentziekte dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
je keek vanaf de zij/achter kant. en je zag wit sneetje
GD is de imagetoolkit van php, hij maakt dat plaatje automatisch elke 5 minutenquote:
ah kut :p, word boobjob inmiddels bij de oksel gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zelfde vlekje als op haar hoofd imo. De pigmentziekte dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |