ik heb het niet gehoord, ik hoor alleen Moniquequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft zich verluld, Guido? Sofia zegt zegt dat ze veel dezelfde mensen kennen.
Ook daar waren ze niet blij mee, ze vroegen MIJ om alle linkjes naar zulke streams te verwijderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Herstreamen mag niet idd, deeplinken naar streams volgens mij wel
Net als het schaakbord in DGK toendertijd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden die kaarten nooit moeten geven.... nu krijgen we saaie beelden van kaartende mensen.
Als ze nou wat leuks deden met die kaarten, strippoker ofzo, dan had het nog een beetje intressant geweest
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hèquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden die kaarten nooit moeten geven.... nu krijgen we saaie beelden van kaartende mensen.
Als ze nou wat leuks deden met die kaarten, strippoker ofzo, dan had het nog een beetje intressant geweest
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hè
bedoel je niet Monique, miss irritating voicequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
Kan iemand Joanna uitzetten alsjeblieft.
Zou bijna nog liever het gepikkelpokkel van Karim horen..
Om en om een kaart trekken. Harten is wat aan mogen houden, rest wat uit trekken. Gaat het lekker snel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
strippokeren werkt ook niet bij die preutse wijven: gisteren wilden ze dat doen, maar dan eerst 80 leggings aantrekken. Schiet ook niet op dan hè
ik ook, maar die kerels durven nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zien
Dat is Joanna toch? Monique heeft een limburgs accent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedoel je niet Monique, miss irritating voice
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar die kerels durven niet
Nee bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar naakte heren vind ik leuker om te zien
mocht niet was persoonlijk bezitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als het schaakbord in DGK toendertijd.
Dat had ook in de open haard gemoeten.
Is toch niet moeilijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Pfff ik kan blijkbaar nog steeds Joanna en Monique niet uit elkaar houden..
die poker probeerd uit te leggen is Moniquequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Maar het was zo slaapverwekkend voor de streamersquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
[..]
mocht niet was persoonlijk beziten die kwam ook pas na 250+ dagen
Joanne = vlekbekquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Robbiedd het volgende:
Is toch niet moeilijk. Monique is mooi, Joanne is nep.
En ik maar denken dat het Joanna wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
die poker probeerd uit te leggen is Monique
Het was een testquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het alarm??? Dat kan toch niet?
Ze mochten toch geen geheimen raden tot na de eliminatie?
Kan wel zijn, maar die mensen zitten daar toch voor ons vermaakquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Best egoïstisch dat die mensen niet gezellig mogen kaarten van jullie omdat jullie je anders vervelen
ja maar..... ja maar.... ;')quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Best egoïstisch dat die mensen niet gezellig mogen kaarten van jullie omdat jullie je anders vervelen
Maar het is helemaal geen 1e maandag v/d maandquote:
Ja dan moeten ze natuurlijk niet allebei een wit shirtje aan gaan trekken he!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Ceetje.. het volgende:
joanna: wit shirt waar de tieten uitvallen als ze het niet dicht taped
Monique: irritante harde stem die een poging doet het pokeren uit te leggen
In Portugal welquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen 1e maandag v/d maand
Ohquote:
we moeten toch iets te doen hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
We zijn eigenlijk ook nooit tevreden he..
Liggen ze op bed, zeuren we.
Hangen ze op de bank, zeuren we.
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
Heerlijk he, streamsquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
Ach ja. Korrel zout enzo. Iedereen snapt ook wel dat je niet 24/7 "tv kan maken".quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zingen ze, zeuren we.
Kaarten ze, zeuren we..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |