Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mensen hier zijn dat de bedragen voor de mensen die alleen op TV volgen
nee alex sprak gisteren na de gok van guido uit dat hij 7500 had daarna mocht er niet meer gegkokt wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Op de site zijn toch de actuele bedragen?
Nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Er staat de bewoners een spannende avond te wachten. Behalve dat Jurien, Philip of Gerard naar huis gaat, zal ook "De rode telefoon" voor het eerst contact opnemen met het Huis der Geheimen en de bewoners verrassen met een aantal opdrachten. Daarnaast zullen ook twee geheimen bekend worden gemaakt. Kijk dus vanavond om 20:30 uur naar Net5
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef beequeen het volgende:
Alex is pas zondag gekomen?
Lachen, die Huubhuppel maar dat is Off Topic.
Ja dat hoorde ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Er staat de bewoners een spannende avond te wachten. Behalve dat Jurien, Philip of Gerard naar huis gaat, zal ook "De rode telefoon" voor het eerst contact opnemen met het Huis der Geheimen en de bewoners verrassen met een aantal opdrachten. Daarnaast zullen ook twee geheimen bekend worden gemaakt. Kijk dus vanavond om 20:30 uur naar Net5
Sofia zei net dat hij pas zondag in het huis gekomen is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
nee ook gewoon vrijdag het huis in gegaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Ik was bij de liveshow vrijdag, en ik heb hem toen echt het huis in zien gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sofia zei net dat hij pas zondag in het huis gekomen is.
Ok. WIDM kijk ik wel op uitzending gemist dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef PinkDream het volgende:
Dus Philip weer op 3000, nog wat anders fout?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef henkbarte het volgende:
CharmedA, misschien moet je minder typen en meer lezen. Dat is al de derde vraag waarvan het antwoord zojuist voorbij is gekomen.
Maar @pizza, diegene die zei -2500 -2500 was een reactie op het totaalbeginbedrag. Dus niet op jou post met bedragen want Philip staat echt niet op 500 nu maar op 3000 zoals jij al had staan. Is nog te lastig om goed te doen nu, ook al komt ie wel aardig in de buurt voor zover ik kan zien..
Ik moet alles op uitzending gemist kijken (moet namelijk werken ) Boehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok. WIDM kijk ik wel op uitzending gemist dus.
Ja en als jij nou ook even leest, dan zie je mijn visie er ook opquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef henkbarte het volgende:
CharmedA, misschien moet je minder typen en meer lezen. Dat is al de derde vraag waarvan het antwoord zojuist voorbij is gekomen.
Maar @pizza, diegene die zei -2500 -2500 was een reactie op het totaalbeginbedrag. Dus niet op jou post met bedragen want Philip staat echt niet op 500 nu maar op 3000 zoals jij al had staan. Is nog te lastig om goed te doen nu, ook al komt ie wel aardig in de buurt voor zover ik kan zien..
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar bedoelen ze dat twee geheimen het huis in worden gemikt? Ik vraag me dan af hoe ze dat hebben bepaald welke geheimen worden benoemd. Die personen zijn namelijk wel in het nadeel...
dacht je als die van guido en lauraquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Maar bedoelen ze dat twee geheimen het huis in worden gemikt? Ik vraag me dan af hoe ze dat hebben bepaald welke geheimen worden benoemd. Die personen zijn namelijk wel in het nadeel...
Yes maar dat was toen ik aan het typen was. Maar het is op dit moment sowieso niet aangepast op de site dus dat van zondag vind ik apart. Toen was er ook nog niet gegokt toch op geheimen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als jij nou ook even leest, dan zie je mijn visie er ook opDat van zondag
Maar waren er wel missies geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Yes maar dat was toen ik aan het typen was. Maar het is op dit moment sowieso niet aangepast op de site dus dat van zondag vind ik apart. Toen was er ook nog niet gegokt toch op geheimen?
Dus zij liegt? Oke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was bij de liveshow vrijdag, en ik heb hem toen echt het huis in zien gaan
Dan nog is die persoon in het huis wel in het nadeel natuurlijk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheim
ja ik denk dat zij liegt. Ik heb ze ehct alle 15 het huis in zien gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus zij liegt? Oke.![]()
De audio van stream 3 is echt drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |