abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:15:03 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92943962
Goede filmpjes, zeker als je de reacties van de PVV-sekteleden hier zo ziet.
pi_92944479
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alsof niemand hier naar Kinderen voor Kinderen of de EO kwisjes gekeken heeft :')

Nu worden de teksten eens door wilders geschreven en gaat men over de zeik omdat dat opeens onredelijk zou zijn.
Of godverdomme nog erger: achterlijke kut-reclames. Zoals die achterlijke leen-reclames van tweetal jaar terug. Waarin een gezin - met kinderen - een auto gaat uitzoeken die vanzelfsprekend wordt gefinancierd door frisia, becamp, of een andere louche onderneming van DSB.

De boosheid van Wilders-fans komt inderdaad niet vanwege het feit dat de kinderen de boodschap overbrengen. Het valt nogal rauw op de dak dat de hele boodschap van Geert Wilders haatdragend is.

Het is niet het partijprogramma dat mensen naar Geert Wilders trekt. Of het idee dat Geert Wilders echte veranderingen kan maken. Of dat Geert Wilders echt een politicus van het volk is. De stemmers van Wilders willen echter spektakel. Het neersabelen van politici, bij voorkeur linkse. Het inhakken op allochtonen, het liefste natuurlijk moslims.

Waarom? Ik weet het niet. Maar dit filmpje is een prachtige middelvinger naar de PVV, en ik moet zeggen dat het mijn eigen onderbuikje aardig voelt. Eindelijk.
pi_92945938
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Urquhart het volgende:
Filmpjes zijn best geinig. Het heeft totaal geen effect alleen, dus ik snap de intentie van de makers niet helemaal. Al dit soort dingen werken alleen maar in het voordeel van Wilders en de PVV.
Boeien. Er is geen enkel kruid gewassen tegen een partij die het enkel moet hebben van de onderbuik. Dan kun je beter af en toe een lolletje hebben door PVV'ers te laten zien hoe hypocriet ze wel niet zijn.
pi_92946549
De 'smeercampagne voor de 1e kamer verkiezing' is al flink op gang.

quote:
quote:
Stemwijzer voor ontevredenen bij CDA en VVD
U bent politiek-dom / 'debiel'? neem internet er even bij en laat voor u denken, vergeet de geschiedenis der partijen en vergelijk niet hoe u zou hebben gestemd voor/tegen wetten en de werkelijkheid van die partijen en hun stemclubjes gedrag.

quote:
quote:
AMSTERDAM – Traditionele CDA- en VVD-stemmers die niet blij zijn met de samenwerking met gedoogpartij PVV, kunnen in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen van 2 maart terecht bij de tegenstemwijzer.

De site zou woensdag om 18.00 uur online gaan, maar door technische problemen gebeurde dat iets later.

Andere partij
Met de lancering van de alternatieve stemwijzer willen de initiatiefnemers twijfelende CDA- en VVD- stemmers vragen één keer op een andere partij te stemmen. „De uitslag van deze Provinciale Statenverkiezingen beïnvloedt immers rechtstreeks de samenstelling van de Eerste Kamer”, aldus de initiatiefnemers.

De tegenstemwijzer laat per provincie aan de hand van stellingen zien welke partij het meest overeenkomt met de persoonlijke standpunten van de bezoeker. Daarbij maakte de website gebruik van dezelfde data als de reguliere stemwijzer.nl en kieskompas.nl.
Eufemisme alert, downspinnen, massa psychology en beinvloeding alarm :

quote:
quote:
PVV op de hak
Op de website staan ook drie korte filmpjes van filmregisseurs Dana Nechushtan, Pieter Kuijpers en Jaap van Eyck. De filmpjes nemen onder meer in opspraak gekomen PVV-Kamerleden op de hak. Zo is te zien hoe iemand voor een café een kopstoot uitdeelt, waarin de kijker de kwestie-Marcial Hernandez zou kunnen herkennen. Dit Kamerlid kwam in opspraak rond een vermeende kopstoot.

PVV-leider Geert Wilders heeft „er geen woorden voor” dat er ook kleine kinderen worden ingezet in de anti-PVV-filmpjes. „De mensen die dat doen en de ouders die hun kinderen daarvoor lenen, hebben echt een steekje los. Te walgelijk voor woorden. Ik dacht dat we zo ongeveer alles al gezien hadden met de hetze tegen de PVV en onze kiezers, maar deze vuiligheid slaat werkelijk alles”, stelde Wilders in een reactie.
En nog steeds geen aangiftes in termen van 'aanzetten tot...' ???
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:07:34 #105
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92947045
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef skrn het volgende:

[..]

Boeien. Er is geen enkel kruid gewassen tegen een partij die het enkel moet hebben van de onderbuik. Dan kun je beter af en toe een lolletje hebben door PVV'ers te laten zien hoe hypocriet ze wel niet zijn.
En cijfers natuurlijk, maar laten we dat vooral even vergeten, want wat jij zegt klinkt natuurlijk leuker.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:10:51 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92947224
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef fokthesystem het volgende:
De 'smeercampagne voor de 1e kamer verkiezing' is al flink op gang.

[..]

U bent politiek-dom / 'debiel'? neem internet er even bij en laat voor u denken, vergeet de geschiedenis der partijen en vergelijk niet hoe u zou hebben gestemd voor/tegen wetten en de werkelijkheid van die partijen en hun stemclubjes gedrag.

[..]

Eufemisme alert, downspinnen, massa psychology en beinvloeding alarm :

[..]

En nog steeds geen aangiftes in termen van 'aanzetten tot...' ???
Want jij houdt je immers nooooit bezig met smeercampagnes....
pi_92947360
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef Holograph het volgende:

[..]

En cijfers natuurlijk
:')
pi_92948987
quote:

[..]

En cijfers natuurlijk, maar laten we dat vooral even vergeten, want wat jij zegt klinkt natuurlijk leuker.
Ik ben best benieuwd. Maar kom niet aanzetten van de verhoging van de maximale snelheid, want zulke cijfers zijn wel heel makkelijk te halen. Ik ben pas onder de indruk als ik in de vrieskou niet eens strandt op een godvergeten station. Of als de fileleed duidelijk merkbaar minder wordt.
pi_92952817
Goede filmpjes! Ik sprak hier gisteren nog over met een Belgische collega wiens vader fanatiek lid was van het Vlaams Blok. Al vanaf dat zij een peuter was had ze te horen gekregen dat buitenlanders niet deugden. Zij herkent zich in de filmpjes, omdat ze niet beter wist. Reken er maar op dat er nu een generatie kinderen in Nederland gaat opgroeien met het dogma dat moslims niet deugen.

En waarom doen al die PVV'ers grote krokodillentranen? Dit is toch precies wat er gaat gebeuren en wat ze willen? Ongelooflijke hypocrieten zeg...
pi_92953009
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 07:47 schreef Nielsch het volgende:
Goede filmpjes! Ik sprak hier gisteren nog over met een Belgische collega wiens vader fanatiek lid was van het Vlaams Blok. Al vanaf dat zij een peuter was had ze te horen gekregen dat buitenlanders niet deugden. Zij herkent zich in de filmpjes, omdat ze niet beter wist. Reken er maar op dat er nu een generatie kinderen in Nederland gaat opgroeien met het dogma dat moslims niet deugen.

En waarom doen al die PVV'ers grote krokodillentranen? Dit is toch precies wat er gaat gebeuren en wat ze willen? Ongelooflijke hypocrieten zeg...
Dit. De verontwaardiging onder pvv'erts is echt misplaatst.
quote:

[..]

Cijfers :') Die kansarme kneuzenpartij is nog nooit met een goed onderbouwd feit aangekomen vriend. Islamisering; omdat acht procent moslims gemiddeld 0.2 kind meer krijgt :') Dat het dan twaalf miljard jaar duurt voordat 'de moslims' in de meerderheid zijn doet er natuurlijk niet toe.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92953061
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoezo? Als die kinderen zeggen dat Wilders een nazi is, dan heb je een punt. Maar die koters dreunen de uitspraken van Wilders op. Dat moet jij toch juist van harte ondersteunen?
Ok, hiermee diskwalificeer jij jezelf dus volledig. :O

Elke politieke uitspraak gedaan door een kind staat raar. Het gaat hier natuurlijk om de vorm, niet om de inhoud. Ben je echt zo dom dat je dat niet begrijpt?

Kinderen gebruiken voor propaganda is zeer, zeer laag
pi_92953190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:17 schreef Flounder het volgende:

[..]

Elke politieke uitspraak gedaan door een kind staat raar. Het gaat hier natuurlijk om de vorm, niet om de inhoud. Ben je echt zo dom dat je dat niet begrijpt?

Wat een aanstellerig gedrag weer. Doe even normaal man, het zijn kindertjes die wat uitspraken van Wilders herhalen, meer niet hoor. Het is zo vermoeiend dat hier zaken constant als 'propaganda' en 'indoctrinatie' worden afgedaan.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92953728
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:17 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ooh gut, een PVV'ert vindt dat ik mijzelf volledig diskwalificeer. En vervolgens noemt hij mij dom. Wat een grap.

Nee, ik vind het niet laag dat er kinderen worden gebruikt. Kinderen worden tegenwoordig namelijk ingezet om tal van boodschappen over te brengen. Daar zitten ook confronterende, harde boodschappen bij.

Dit behoort niet schokkend te zijn. Het zijn namelijk de uispraken van een Nederlandse fractievoorzitter die worden herhaald. Zou je ook verantwaardigd zijn wanneer een groep koters werd ingezet om de woorden van Cohen op te dreunen: "We moeten de boel bij elkaar houden" en "Het moet eerlijker", zeggen ze dan. Ben je dan ook boos? Of besef je dat de woorden van Wilders eigenlijk te extreem zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92954818
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Holograph het volgende:
Een trieste anti-campagne inderdaad. Daarnaast waren de uitspraken ook verkeert geplaatst, dit heeft niks meer te maken met vrijheid van meningsuiting, dit is gewoon laster.
Het enige wat dubieus is uit deze filmpjes is de verkrachting. Dat was in werkelijkheid seksueelmisbruik. Voor de rest zijn het uitspraken van Wilders, standpunten van de PVV, of handelingen verricht door PVV'ers.

Het kan inderdaad niet wat in het filmpje getoond wordt, maar daarvoor moet je toch echt bij de PVV zijn :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_92955898
quote:
Ik ben met je eens dat het enorm effectief is, maar ik vind zeker niet dat ze alleen maar simpelweg gebruikt worden voor de onschuldigheid. Ze worden gebruikt om juist een boodschap over te brengen die ook had gekund zonder ze.
Ik vind dat gezeik uit PVV-hoek over het gebruik van kinderen nogal zielig. Lekker daar het accent op leggen terwijl het gewoon een stijlfiguur is die de filmmaker gebruikt. Dan moet je niet doen alsof er kinderleed is veroorzaakt.

Waar pleiten de PVV en windbuilen als Boekenstein voor? Geen kinderen in filmpjes die een boodschap willen overbrengen? Geen kinderen in fimpjes in zendtijd voor politieke partijen? Geen kinderen in reclamespotjes?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:58:37 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92957177
Ik vind het ZEER verwerpelijk om hiervoor jonge kinderen in te zetten. Ze beseffen nog niet wat ze zeggen. En dat kan hun hele leven achtervolgen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:14:07 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_92957320
Prima campagne. Tegen het haatzaaien van de facsisten van de PVV kan je niet hard genoeg optreden.

En voor de mensen die hier huilie-huilie doen over het gebruik van kinderen in een politieke boodschap:

Yankee go home!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:25:30 #119
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92957693
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het ZEER verwerpelijk om hiervoor jonge kinderen in te zetten. Ze beseffen nog niet wat ze zeggen. En dat kan hun hele leven achtervolgen.
Omdat ze van die verwerpelijke taal moeten uitslaan?
O)))
  Redactie Frontpage vrijdag 18 februari 2011 @ 11:48:38 #120
145738 superworm
is erbij
pi_92958452
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef arucard het volgende:

[..]

Omdat ze van die verwerpelijke taal moeten uitslaan?
Exact. :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:57:17 #121
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_92958736
Ahhh doen de PVV'ers hier nu huilie huilie?

Prachtig dat ze de aanpak van Wilders nu eens tegen hemzelf gebruiken.
Nothing succeeds like the appearance of success
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 11:58:22 #122
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_92958779
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Net religie.
Carpe Libertatem
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:18:41 #123
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92963874
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Hexagon het volgende:

Want jij houdt je immers nooooit bezig met smeercampagnes....
Jawel, ontdaan van godwins, en met als fundamenten praktijk en verleden ener partij.
Je ziet mij bijv. de pvda niet vergelijken met een partij uit een ver verleden in een ander land.
Daarbij is het geen smeercampagne om het smeren, maar juist waarschuwen, als je de vele ontsporingen van de pvda gewoon opsomt.

Voor de pvv gaat gewoon op : niet schuldig, tot anders bewezen.
Niet huilie doen om kwesties die de pvv niet deed, dus geen cartoons met wilders die tuig de gaskamerdouche in staat te begeleiden.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:38:00 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92964625
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef fokthesystem het volgende:

Niet huilie doen om kwesties die de pvv niet deed, dus geen cartoons met wilders die tuig de gaskamerdouche in staat te begeleiden.
Daar is in deze campagne toch ook juist geen sprake van?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:05:12 #125
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92968353
Ik heb die url eens bezocht, de 3 filmpjes bekeken.

Dit gaat amerika voorbij...

Dus stem maar pvda (dan stem je tevens gl / sp en andersom) cs. als dit is wat u wilt.
De partij bobo's, 'onze leiders', de lieden die straks boven ons staan om uw en mijn leven te gaan vormen...

En nog steeds geen aanklachten? toch knap van de pvv, zoveel inhoudingsvermogen.
Wellicht ga ik het stemhokje nog wel twijfelen, osf, of toch een protest stem tegen beter weten in, pvv...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')