oh, naar mij luisterden ze gewoon vanochtend toen ik "PLEASE SHUT UP!" riep, maar dat waren ook geen Marokkanen... misschien is dat 't verschilquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb ruzie in college.ik vroeg om stilte.
Stomme Marokkanen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriendje paint miniatuurtjes en gamet veel (o.a. met moi!).
Zit je weer vanuit de collegezaal te twitteren? Let eens op jij!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb ruzie in college.ik vroeg om stilte.
Stomme Marokkanen.
Ik ook hoor. Ik wilde net tegen Maria zeggen: huh wat? En toen zag ik het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag de lamp pas nadat het woord lamp gevallen was.
Gamenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0R: nee hij larpt nietYours truly is wel eens meegesleept door een vriendinnetje maar het is niet echt wat voor mij denk ik
![]()
Vriendje paint miniatuurtjes en gamet veel (o.a. met moi!).
Ik vroeg mij al af waarom iemand een plant voor d'r kont heeft...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik zag uiteraard ook meteen een lamp.
dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Of Prob heeft geen "PLEASE" geroepen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Een paar vriendinnetjes van mij zijn larperts. Zelf nooit gedaan, wel rpg.
"laten we met z'n tweeën die groep bewakers overvallen"
ja goed idee (wáárom!!)
*rolt dobbelsteen* oeps, deaud
![]()
Eensch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Door college heen kletsers
Oh heb trouwens mijn tentamen gehaald
Ja, wij waren ook erg goed in afneuzelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
*linkse hippie houdt zich in mbt Marokkanen*
[..]
![]()
Ja ik DnD nog wel es met een groepje! Al wordt er meestal meer afgeneuzeld dan dat er geDnDt wordt![]()
Oh en ik zag bips. En toen pas lamp!
Ik zei: willen jullie stil zijn want het is echt heel erg irritant (na dat de docent er 5x iets van had gezegd)quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Of Prob heeft geen "PLEASE" geroepen.
Haha, ja anders geef ik op alles (het goede) antwoord dat is ook irritantquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit je weer vanuit de collegezaal te twitteren? Let eens op jij!.
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zei: willen jullie stil zijn want het is echt heel erg irritant (na dat de docent er 5x iets van had gezegd)
We zaten ook maar met 12 in een klein lokaal dus als 4 kletsen is dat heel irritant.
Maar toen had ik de eer aangetast!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
ook een beetje goed nieuws, na zonder inkomen te hebben gezeten vanaf september 2010 is EINDELIJK na veel heen en weer mailen en schrijven mijn uitkering wegens arbeidsongeschiktheid goedgekeurd met terugwerkende kracht
Ik heb dan ook wel mijn mondje bij mij want ik ga dan niet op commando omdraaienquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG
En dat zit dan uberhaupt in college, zout dan leuk op naar buiten ofzo.
En iddga voorlopig even niks studeren
Als je een LARP-date zoekt... Misschien kan ik iemand regelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Stiekem lijkt LARP'en me echt super leukmaar ik ken niemand om mee te gaan en heb geen zin in een kostuum/outfit breien enzo..
Jeej! Was dat nu je laatste of ben ik in de war?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Door college heen kletsers
Oh heb trouwens mijn tentamen gehaald
Hier ook jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wij waren ook erg goed in afneuzelen. En onze spelleider blonk erg uit in bizarre verhaallijnen bedenken...
Ml-etje, fijn.
Vaak hebben verenigingen wel een paar mensen die voor veel mensen kostuums makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Stiekem lijkt LARP'en me echt super leukmaar ik ken niemand om mee te gaan en heb geen zin in een kostuum/outfit breien enzo..
Gelijk heb jequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel mijn mondje bij mij want ik ga dan niet op commando omdraaien!
Heb nu de minor arbeidsrecht afgerondquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Jeej! Was dat nu je laatste of ben ik in de war?
Pish, stelt heus wel wat voor! Minor in da pocket!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelijk heb je
[..]
Heb nu de minor arbeidsrecht afgerondstelt imho niet veel voor hoor. Wil graag de master ook halen maar heb even geen zin.
Deeltijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap dat ook niet, rustig gaan zitten praten tijdens een college.. ga dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
MI.
Ik heb net een sportbroek én een badpak gekocht zodat 'ja maar, mijn sportkleding is te groot' geen excuus meer is. Ik bedacht me alleen net dat al mijn sportshirtjes + sportBH ook te groot zijn/is
, maar het begin is gemaakt.
Oeh wat goed!! Moet vanavond zelf naarstig op zoek naar een topje op mijn sportbroek heb er maar 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ja mijn Mr gaat toch mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik kan ook m'n badpak aan doen, daar worden m'n borsten ook in platgedrukt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
SportBH's kun je het beste te klein kopen, precies de maat dat er niets beweegt en dat je bloedsomloop net niet wordt afgekneld.
* Rituals krijgt een mental-image van vliegende borsten tijdens het zwemmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Maar als je beweegt vliegen je borsten ook in je badpak alle kanten op.
Ik heb een shock absorber en ik voel niks bewegen, dus hij zit blijkbaar goed. Beetje jammer van de monoboob, maar ik ga toch niet hardlopen om sexy te wezen (tenminste: niet tijdens het hardlopen zelf
), dus boeiend
.
Oh tijdens het zwemmen. Dohquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
* Rituals krijgt een mental-image van vliegende borsten tijdens het zwemmen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is officieel! Zodra ik ambitieus wordt bij het schrijven van essays word ik rommeliger dan wanneer ik natte vinger werk hanteer![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
![]()
Ja he! Dat komt door die plaatjes hierboven!![]()
Misschien is ze wel heel aardig en lief...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ik ben beledigd mijn ex heeft echt een lellik dellerig mokkel aan de haak geslagen!!
De ex van de smsjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ik ben beledigd mijn ex heeft echt een lellik dellerig mokkel aan de haak geslagen!!
Bwah misschien past die beter bij hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ja ik zag opeens een foto en dacht: huh wat? En blijkt hij allemaal weekendjes weg met haar gedaan te hebbenquote:
Doet 'ie vast omdat 'ie zichzelf dan fantastisch knap kan vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ware liefdequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Vreemd, want die smsjes kwamen niet geheel vriendschappelijk over. Misschien vindt hij haar stiekem ook lellik en dellerigquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een foto en dacht: huh wat? En blijkt hij allemaal weekendjes weg met haar gedaan te hebben![]()
Ik snap het niet zo goed meer?!! Waarom wil ie dan afspreken?
Ik heb al genoeg vrienden hoor
Toen hij mij nog belde zei hij dat ie met wat vrienden weekendjes weg ging (quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vreemd, want die smsjes kwamen niet geheel vriendschappelijk over. Misschien vindt hij haar stiekem ook lellik en dellerig.
Misschien wil hij wel graag vrienden met jou zijn...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
ook een beetje goed nieuws, na zonder inkomen te hebben gezeten vanaf september 2010 is EINDELIJK na veel heen en weer mailen en schrijven mijn uitkering wegens arbeidsongeschiktheid goedgekeurd met terugwerkende kracht
Maar is MissDel Amerikaanse? Maw, nu hij weer terug is in NL heeft hij met haar dan hetzelfde gedaan als indertijd met jou?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is MissDel Amerikaanse? Maw, nu hij weer terug is in NL heeft hij met haar dan hetzelfde gedaan als indertijd met jou?
En ik vind het altijd wel fijn als de meisjes waarmee exen gaan niet heel veel leuker zijn dan ik. Hoeft ook niet per se heel stom te zijn, want dan snap ik weer niet wat hij met met mij ooit deed. Maar gewoon, een beetje hetzelfde, of net iets slechter dan ik. Dat is het beste.
Als je op je crosstrainer studeert...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef Probability het volgende:
Ik had vandaag een college over onderzoek, mijn docent beweerde terloops dat je met studeren meer kcals verbrandt dan met sporten.
Dus ik zo leuk maar dat is niet correct.
En hij: wel ik heb onderzoeken die dat bewijzen.
Dus ik: het is pertinent onwaar en ook ik heb onderzoeken..
Dus hij zo: nee hoor, maar neem maar mee.
Dus nu hoop ik dat jullie wat goede onderzoeken weten.?
Cute wel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
*klik*
Ik vind 'm leuk! Maar.. staat me niet vrees ik.
Lieve Xm, dat is nu het HBOquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is dat voor school ProBilly? Eerst al dat akkefietje met die docente Engels, ruziënde Marokkanen en nu dit weer.
Dat soort gedrag kwam niet voor op mijn HBO-opleiding. Tenminste, niet bij de colleges die ik volgde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Lieve Xm, dat is nu het HBO
Ja hallo, het is een honoursprogramma, toch? Niet 'zomaar' HBO (zomaar tussen aanhalingstekens, voor de HBO'ers weer komen met: "En wat is er dan mis met HBO?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Lieve Xm, dat is nu het HBO
Daarnaast, des te hoger het IQ, des te minder je hersenen extra nodig zijn bij studeren...quote:The amount of energy spent in all the different types of mental activity is rather small, he said. Studies show that it is about 20 percent of the resting metabolic rate, which is about 1,300 calories a day, not of the total metabolic rate, which is about 2,200 calories a day, so the brain uses roughly 300 calories.
There are good, sophisticated studies that show that concentrated mental activity, like doing a difficult multiplication problem in your head, increases the glucose uptake to the brain, he said. By how many calories? Less than, say, 20 calories of the 300, he estimated.
But you do not engage that long in such an activity, he said, so the difference might amount to only about 10 calories a day. That means thinking hard is not a good way to lose weight.
Kan je instellen per groep.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik word schijtziek van die groupmails van LinkedIn steeds, nu ik naarstig zit te wachten op reacties op brieven. En nu kan ik ook niet goed vinden in LinkedIn hoe ik die uit kan zetten. Grrr!
Over fouten op powerpoints: een (wat oudere) docente had een paar keer pearsings (piercings) geschrevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco doet les geven op een HBO en die is wel slim, dussss![]()
Over HBO's kan je net zo min generaliseren als over andere opleidingsniveaus. Op mijn uni had ik eens les van een prof die TIG héle erge fouten op zn powerpoint had staanEcht HEEL erg. Dus ja, kwasten vind je overal
</opendeur>
Zingende perenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Over fouten op powerpoints: een (wat oudere) docente had een paar keer pearsings (piercings) geschreven![]()
. Ik vond het wel schattig.
nou ja, als het over een oorpiercing gaat kan 't nog een leuke woordspeling zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Over fouten op powerpoints: een (wat oudere) docente had een paar keer pearsings (piercings) geschreven![]()
. Ik vond het wel schattig.
Ik volg dat programma naast mijn studie, dit is de reguliere les..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hallo, het is een honoursprogramma, toch? Niet 'zomaar' HBO (zomaar tussen aanhalingstekens, voor de HBO'ers weer komen met: "En wat is er dan mis met HBO?"
). Je mag wel gemotiveerde en deskundige docenten verwachten vind ik. Dat mag je sowieso, maar in dit geval al helemaal.
Oh ok, ik dacht dat het een soort rema was, maar dan op HBO-niveauquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik volg dat programma naast mijn studie, dit is de reguliere les..
quote:I was at a pub quiz and the one of the questions in the Television category was 'What is the 132nd Pokemon?'.
I said to my mate 'I have no idea'
He said 'Ditto'
Ditto is Pokemon #123...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat is weer van die nerdy humor zeker. Ik snap hem iig niet(die Pokémongrap).
Ik snap het niet helemaal? Ze vonden de Nederlandse artikelen al moeilijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik een interdisciplinaire minor bij kunstgeschiedenis volgde, schrok ik best van het niveauverschil. De kunstgeschiedenisstudenten klaagden steen en been over een paar artikelen in het Nederlands (totaal ca. 100-150 pagina's). Come on! Okee, dit zegt misschien niet direct iets over hun niveau, maar ze waren duidelijk niet gewend aan literatuur lezen. Wij hadden juist zoiets van: wat heerlijk, alleen maar Nederlandse artikelen, luxe!!
Herkenbaar. Gelukkig lees ik graag en snel. Maar er waren heel wat mensen die in het eerste jaar uitvielen alleen omdat we zo veel teksten moesten lezen. Ik ben afgehaakt bij Emile Zola in het Fransquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik een interdisciplinaire minor bij kunstgeschiedenis volgde, schrok ik best van het niveauverschil. De kunstgeschiedenisstudenten klaagden steen en been over een paar artikelen in het Nederlands (totaal ca. 100-150 pagina's). Come on! Okee, dit zegt misschien niet direct iets over hun niveau, maar ze waren duidelijk niet gewend aan literatuur lezen. Wij hadden juist zoiets van: wat heerlijk, alleen maar Nederlandse artikelen, luxe!!
Ze vonden het vooral zo veel werk... Bij oudheidkunde waren we gewend aan minimaal 3/4 artikelen te lezen per college in het Engels, Duits of Frans, dit was echt 4 artikelen voor een heel blok in het Nederlands. Poeh poeh...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal? Ze vonden de Nederlandse artikelen al moeilijk?
Mijn scriptie zou dan de hel voor jou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vooral verrast bij de minor Middeleeuwen en Renaissance Studies. Razend interessante materie, maar om er echt iets mee te kunnen moet je wel Duits, evt Frans en bij voorkeur ook (middeleeuws en neo) Latijn kunnen lezen en dat ging mij boven de pet. Ik dacht dat alle wetenschappelijke publicaties van belang in het Engels worden gepubliceerd, maar dat is dus niet voor alle vakgebieden waar.
Wat een zanikerds iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze vonden het vooral zo veel werk... Bij oudheidkunde waren we gewend aan minimaal 3/4 artikelen te lezen per college in het Engels, Duits of Frans, dit was echt 4 artikelen voor een heel blok in het Nederlands. Poeh poeh...
welke? Au bonheur de dames? Of J'accuse?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gelukkig lees ik graag en snel. Maar er waren heel wat mensen die in het eerste jaar uitvielen alleen omdat we zo veel teksten moesten lezen. Ik ben afgehaakt bij Emile Zola in het Fransdat was een beetje te ambitieus.
Bij kwamen de problemen pas toen ik moest schrijven en niet meer alleen lezen
Helaas idd. Bij ons was vooral belangrijk wie er opgegraven hadden vanaf de 18e/19e eeuw. Dan was vaak alle literatuur ook in die taal (ook de recente, vreemd genoeg).quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vooral verrast bij de minor Middeleeuwen en Renaissance Studies. Razend interessante materie, maar om er echt iets mee te kunnen moet je wel Duits, evt Frans en bij voorkeur ook (middeleeuws en neo) Latijn kunnen lezen en dat ging mij boven de pet. Ik dacht dat alle wetenschappelijke publicaties van belang in het Engels worden gepubliceerd, maar dat is dus niet voor alle vakgebieden waar.
Heb jij ook kunstgeschiedenis oid gedaan dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gelukkig lees ik graag en snel. Maar er waren heel wat mensen die in het eerste jaar uitvielen alleen omdat we zo veel teksten moesten lezen. Ik ben afgehaakt bij Emile Zola in het Fransdat was een beetje te ambitieus.
Bij kwamen de problemen pas toen ik moest schrijven en niet meer alleen lezen
La Bête humaine. Heb hem geloof ik in het NL gelezen daarna, ik weet 't niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
welke? Au bonheur de dames? Of J'accuse?
Nee, cultuur- en wetenschapsstudies. Ook een deel kunst, maar in het eerste jaar veel filosofie. Heel veel. Kant, Hegel, Aquino enzovoorts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij ook kunstgeschiedenis oid gedaan dan?.
Je werd zo ongeveer gedwongen. Ik heb heel wat uurtjes bijna huilend op Duitse en Franse teksten geploeterd omdat er gewoon geen relevante literatuur in andere talen beschikbaar was. Gelukkig leer je wel heel snel een vreemde taal op die manier. Als het even kon, vermeed ik het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een zanikerds idd. Wel goed dat je Duits en Frans goed genoeg was om die artikelen te kunnen lezen. Dat is hier echt niet het geval
. Frans is nagenoeg non-existent en Duits zou op zich wel lukken, maar wel in een heel langzaam tempo
.
Respectquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je werd zo ongeveer gedwongen. Ik heb heel wat uurtjes bijna huilend op Duitse en Franse teksten geploeterd omdat er gewoon geen relevante literatuur in andere talen beschikbaar was. Gelukkig leer je wel heel snel een vreemde taal op die manier. Als het even kon, vermeed ik het wel.
Nou, dat is andersom ook zo dus, meneer de programmeurquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Die goede oude tijd...
TV aan op Cartoon Network, op monitor 1 transport tycoon en op monitor 2 Pokemon Yellow via een GB-emulator...
[/ nerd]
InformaticaAlleen maar Engels en Nederlands!
Word trouwens al moe als ik die termen hoor wat jullie gestudeerd hebben
quote:
Dan ken je zeker ook wel het artikel van Gombrich: in search of cultural history?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, cultuur- en wetenschapsstudies. Ook een deel kunst, maar in het eerste jaar veel filosofie. Heel veel. Kant, Hegel, Aquino enzovoorts.
Zinnen van 3 km lang kende je al van de lessen Latijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn scriptie wel een beetje uitgezocht op een onderwerp waarvoor de meeste literatuur in het Engels beschikbaar was. Ik heb wel wat Duits en Frans gelezen, maar dat was overkomelijk.
Maar Duitse literatuur uit 1920 is echt de hel. Met zinnen van 3 km. lang en woorden die in moderne woordenboeken al lang niet meer voorkomen. Trauma's.
En echt he, je vraagt je af hoe relevant een onderwerp is als in 1920 de meest recente literatuur is verschenen. Onderwerp aangeleverd door docent nota bene.
Logisch, aangezien heel veel correspondentie in het Latijn was. Ik zou willen dat ik Latijn kende, dat zou voor mijn studie echt een aanvulling zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha! Hahaha! Het is overdag en ik ben thuis!. Moet over drie kwartier weer weg om te gaan werken, maar ach, de zon schijnt, ik heb vakantie, en Baardmans sms't net om te vragen of ik in de meivakantie met hem naar Cambridge wil gaan. Sure.
.
Ja duuuuhhh, natuurlijk was veel correspondentie destijds in het Latijn, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Logisch, aangezien heel veel correspondentie in het Latijn was. Ik zou willen dat ik Latijn kende, dat zou voor mijn studie echt een aanvulling zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef Phaidra het volgende:
Maar bij Latijn is vertalen het doel! Dan is het leuk om te puzzelen met zinnetjes. Niet als je wilt weten wat de cultus voor Antiochos de zoveelste inhield op de Nemrud Dag in Oost-Turkije.
Wel een mooie site overigens. Daar wil ik ooit nog heen als mijn trauma is verwerkt.
[ afbeelding ]
Misschien omdat de wetenschapper in kwestie Frans of Duits was?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja duuuuhhh, natuurlijk was veel correspondentie destijds in het Latijn, dat weet ik ook wel.
Ik doel dan ook op meer recente publicaties OVER die correspondentie. Waarom moeten die in het Duits of in het Frans zijn? Vroeger was het Latijn de taal van de wetenschap, nu is het Engels dat en dat hebben die Duitsers en Fransen maar te accepteren
. Bovendien bereik met Engelstalige artikelen veel meer mensen en hoe meer lezers, hoe beter, toch?
.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha! Hahaha! Het is overdag en ik ben thuis!. Moet over drie kwartier weer weg om te gaan werken, maar ach, de zon schijnt, ik heb vakantie, en Baardmans sms't net om te vragen of ik in de meivakantie met hem naar Cambridge wil gaan. Sure.
.
Maar wij Nederlanders publiceren toch ook gewoon in het Engels? Niet goed genoeg Engels beheersen vind ik geen excuus. Dan laat je je artikel maar vertalen / nakijken door iemand die er beter in is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien omdat de wetenschapper in kwestie Frans of Duits was?En hij/zij geen Engels beheerste? Genoeg academici die steenkolen Engels schrijven.
Misschien is er wel helemaal geen markt voor. Ik kan me zo voorstellen dat er in Engeland weinig mensen geïnteresseerd zijn in het wel en wee van de boeren in Schubbekutteveen in 1254. Of het is een budgettaire kwestie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wij Nederlanders publiceren toch ook gewoon in het Engels? Niet goed genoeg Engels beheersen vind ik geen excuus. Dan laat je je artikel maar vertalen / nakijken door iemand die er beter in is.
Een goede vertaler vinden is heel lastig als je over een specialistisch onderwerp schrijft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wij Nederlanders publiceren toch ook gewoon in het Engels? Niet goed genoeg Engels beheersen vind ik geen excuus. Dan laat je je artikel maar vertalen / nakijken door iemand die er beter in is.
Maar er zijn wél mensen die in de Oudheid, de Middeleeuwen en de Renaissance geïnteresseerd zijnd. Sterker nog: mensen haken af omdat de vakliteratuur niet of niet nagenoeg alleen maar in het Engels beschikbaar is. Echt, ik vind een goede beheersing van het Engels een minimale voorwaarde voor een carrière als onderzoekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien is er wel helemaal geen markt voor. Ik kan me zo voorstellen dat er in Engeland weinig mensen geïnteresseerd zijn in het wel en wee van de boeren in Schubbekutteveen. Of budget.
UUuh, Engelsen staan onder historici bekend als mensen die zeer weinig interesse hebben buiten de Engelse geschiedenis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar er zijn wél mensen die in de Oudheid, de Middeleeuwen en de Renaissance geïnteresseerd zijnd. Sterker nog: mensen haken af omdat de vakliteratuur niet of niet nagenoeg alleen maar in het Engels beschikbaar is. Echt, ik vind een goede beheersing van het Engels een minimale voorwaarde voor een carrière als onderzoeker.
Oh, waar, maar ik geef aan dat er vaak ook gewoon niet zoveel belangstelling voor is. Die Engelsen waren slechts een voorbeeld. Misschien kwam dat niet helemaal goed over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat hier niet om 'Engelsen'.....
Je moet als primaire doelgroep dan ook niet de Engelsen op het oog hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
UUuh, Engelsen staan onder historici bekend als mensen die zeer weinig interesse hebben buiten de Engelse geschiedenis.![]()
Dan moet je wel een flinke talenknobbel hebbenquote:Overigens vind ik Duits en Frans beheersen ook een pré, zeker als (kunst)historicus. Hoe wil je anders onderzoek doen als je geen primaire bronnen kunt lezen?
Touché!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat is andersom ook zo dus, meneer de programmeur.
Zie mijn post eerder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet als primaire doelgroep dan ook niet de Engelsen op het oog hebben. Het Engels is simpelweg de internationale taal.
[..]
Dan moet je wel een flinke talenknobbel hebben. Weinig mensen die én Engels én Duits én Frans op hoog niveau beheersen.
Leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en deze heb ik nieuw. In het zwart.
[ afbeelding ]
Mooi, dan heb ik mijn doel bereikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zie mijn post eerder.Ik snap je redenatie overigens wel, en ik ben het er ook wel mee eens hoor.
Zeker dat je een talenknobbel nodig hebt.
Dat model staat veel mensen goed (en jou denk ik ook wel), maar ik vraag me af of jij niet beter iets nauwsluitends aan kunt doen. Ik vind ze namelijk het meest complimenteus voor wat meer voluptueuze vrouwen en jij bent prachtig slank.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze me staan?
Wel mee eens, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat model staat veel mensen goed (en jou denk ik ook wel), maar ik vraag me af of jij niet beter iets nauwsluitends aan kunt doen. Ik vind ze namelijk het meest complimenteus voor wat meer voluptueuze vrouwen en jij bent prachtig slank.
En ook een Ewelina-jurkje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel mee eens, denk ik.
Dat jurkje hierboven is een echt Caro Emerald-jurkje.
Grappen over zeehonden zijn nooit grappig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef Phaidra het volgende:
Heuj, vinden jullie mijn edit hierboven niet grappig of is 'ie ondergesneeuwd?
Hmm. Volgens mij krijg ik er wel een mooie taille in. Ik vind 'm wel heel mooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat model staat veel mensen goed (en jou denk ik ook wel), maar ik vraag me af of jij niet beter iets nauwsluitends aan kunt doen. Ik vind ze namelijk het meest complimenteus voor wat meer voluptueuze vrouwen en jij bent prachtig slank.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Grappen over zeehonden zijn nooit grappig!
Zulk soort jurkjes kleed eigenlijk iedereen mooi af vind ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij krijg ik er wel een mooie taille in. Ik vind 'm wel heel mooi..
Zoals het badpakverhaal van PF al illustreerde: vaak moeten we iets gewoon even aan zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij krijg ik er wel een mooie taille in. Ik vind 'm wel heel mooi..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals het badpakverhaal van PF al illustreerde: vaak moeten we iets gewoon even aan zien. Dus als je hem mooi vindt: bestellen. Vervolgens post je hier een foto en geven wij ons deskundige advies
. Is het niks, dan stuur je hem weer terug naar MarMar
.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze me staan?
Neuh, want ik ga 'm niet bestellenquote:
Ja, I know. Ik vind het zo grappig hoe jij hier ook steeds jurkjes post die ik net daarvoor op Facebook heb gezien.quote:
Daarom kan het nog wel een interessante meet wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, want ik ga 'm niet bestellen.
Ze snoot net vrij langdurig en met veel lawaai haar neus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel een interessante meet worden.
Hoe is het met het meisje achter je?.
Kwijl * me wants!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze me staan?
Das mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is terug van de oogarts, geen blijvende schade iig! Wel nog een tijdje wazig zien, maar ik zal geen Mietje meer zeggen tegen ML
Dan moet je hier zijn voor mijn Mr een 2e keer opscheptquote:
Oh dat is ook een idee om zo te gaan sporten vanavondquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef VulcanJ het volgende:
[ afbeelding ]
of dat in je ene hand en een studieboek in je andere hand.
20kcals p/m!!
Niet zo goed nee, de kids hebben zich al een paar keer rot gelachen als ik mn bestek pakken wil en misgrijpquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das mooiben trouwens ook aan 1 oog een tijdlang slechtziend geweest en dat is heul geen excuus
![]()
Zie je nog wel diepte?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Kun je in plaats van 'ondervroeg' ook 'ondervraagde' zeggen? (kom het nu tegen op een bekende weblog en het lijkt me niet correct).
of geen tieten bij maat 8quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde dat jurkje gisteren al bestellen. Ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen.
Mijn taille is 67 cm, borstomvang 82 cm.
Maat 8 = EU 34 = top 66-74cm en taille 66-72cm
Maat 10 = EU 36 = top 81-89cm en taille 72-78cm
Ik denk dat ik maat 10 moet nemen? Anders krijg ik mijn borsten er niet in ben ik bang.
Overigens zou je volgens die maattabel dus geen taille hebben bij maat 8? Klopt dat wel?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet zo goed nee, de kids hebben zich al een paar keer rot gelachen als ik mn bestek pakken wil en misgrijp
Ik kan al NOOIT mijn sleutels vinden, maar dat ligt aan teveel en te grote tasjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kun je wel een lepel in een kopje krijgen en sleutels nog vinden?
Dat doe ik vaak niet goedzoek ik me suf
Waarom geen rood? Ik denk dat dat je heel mooi zal staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie een combi!
Hmquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik dacht "wat een rare lampenkap"
maar toen zag ik het topje en begreep ik dat het een rok was.
Ben bang dat ik er een brede ass in ga krijgen. Ik ga er nog ff over denken.quote:
.. en dacht "Wat is er nou weer mis met stiletto's? Daar lopen zoveel vrouwen op?".quote:"Stiletto's, valmessen en vlindermessen verboden"
ik kreeg nog Duits...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Die goede oude tijd...
TV aan op Cartoon Network, op monitor 1 transport tycoon en op monitor 2 Pokemon Yellow via een GB-emulator...
[/ nerd]
InformaticaAlleen maar Engels en Nederlands!
Word trouwens al moe als ik die termen hoor wat jullie gestudeerd hebben
Nee, ging meer om het modelquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef Rituals het volgende:
Maar deze rok is (iets) korter dan die jurk van gisteren, ik dacht dat jij dat te kort vond? Of heb ik niet goed gelezen?
Hee, dit is leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie een combi!
top!! gelukkig maar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is terug van de oogarts, geen blijvende schade iig! Wel nog een tijdje wazig zien, maar ik zal geen Mietje meer zeggen tegen ML
Leukleuk! Staat je goed!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Moet er alleen een andere panty onder aan.
Slechte combiquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef Perruche het volgende:
Hoi. Gaar. Hele dag gecode in excel. Er kan niets meer bij in mn hoofd. Buuuuh.
Zometeen naar een museumals ik mezelf nog van de bank af krijg als ik thuis ben that is
jawel joh, lekker plaatjes kijken. Mn collegas gaan naar een film die ik al heb gezien (black swan) dus ik ga even lekker met mezelf. En eerst naar huis lopen (20 minuten), wat eten, en dan naar de galerij, dus dat valt mee!!quote:
als het niet meer gaat kan je toch altijd gewoon gaan wandelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh men, ik heb zo'n mooie hardlooproute uitgestippeld waarbij ik tot aan het Kurhaus kom en dan weer omkeer. Alleen: hij is 7,5 km en ik ben nog niet verder gekomen dan 5 km
. Zou dat te enthousiast zijn?
. Anders neem ik dezelfde weg terug, dan is het 6 km.
Dat is waar. Alleen gaat het niet alleen om wat conditioneel enzo niet gaat. Ik vraag me af of ik m'n lijf niet overbelast zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef progje het volgende:
[..]
als het niet meer gaat kan je toch altijd gewoon gaan wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet 6 km na het rennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan je niet nét een ander beginpunt nemen en dan daar dan heen fietsen en dan weer terug naar huis fietsen? Ik vind 6 km wandelen na het rennen, als je bezweet bent enzo, persoonlijk best ver eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Oooh! Ja, dan kan het vast! Fijn, als je een mooie route vindt, dat motiveert om te rennen. Ik ren graag door de polder hier, alleen maar weiland om je heen en bos, wind door je haren, geen verkeer of mensen.. heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet 6 km na het rennen. 6 km rennen en dan nog 1,5 km lopen naar huis
.
Ik zat eerst te denken om met de tram richting strand te gaan en dan hardlopend terug, maar dat is maar 3,5 km.
Hmm, dat zijn geen leuke dingen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2011 18:25:31 ]
Dank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
3,5km hardlopen
0,5km wandelen
3,5km hardlopen
En dan in een paar maal het wandelstukje afbouwen en dan zit je zó op 7,5 km hardlopen aan één stuk.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef Razztwizzle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi! Hier nog een!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dubbelquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we gaan er over twitteren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als jullie gaan bowlen en steengrillen wil ik wel mee, heur.
Ik heb geen twitterquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we gaan er over twitteren
ik heb officieel een accountquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben niet eens Twitter, mutsen. Razz en ik wel.
Je bent weer lekker pro-actiefquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb officieel een account![]()
maar ehm.. zaterdag 26 maart, bowlen en steengrillen?
Een van de vaste K&W-posters had daar een paar jaar geleden wat aan gehad..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*geentwitterboks*
*welFBboks*
*awesomeheidboks*
Jeuhhh! *boksishness*quote:
Ja. Gombrichquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ken je zeker ook wel het artikel van Gombrich: in search of cultural history?
schoppppppquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Siral het volgende:
Ugh ik heb echt geen energie om te fitnessen
Kan iemand mij een schop geven?
Staat niet erg hoog aangeschreven bij de Betere Bowlers.quote:In combinatie met 1 uur bowlen wordt het een geweldig feest!
Grill/bowlingarrangement ¤31,50 pp
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Als we toch naar Drachten gaan, kunnen we wel friet halen bij 't Hoekje.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Als we toch naar Drachten gaan, kunnen we wel friet halen bij 't Hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |