oh, naar mij luisterden ze gewoon vanochtend toen ik "PLEASE SHUT UP!" riep, maar dat waren ook geen Marokkanen... misschien is dat 't verschilquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb ruzie in college.ik vroeg om stilte.
Stomme Marokkanen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriendje paint miniatuurtjes en gamet veel (o.a. met moi!).
Zit je weer vanuit de collegezaal te twitteren? Let eens op jij!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb ruzie in college.ik vroeg om stilte.
Stomme Marokkanen.
Ik ook hoor. Ik wilde net tegen Maria zeggen: huh wat? En toen zag ik het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag de lamp pas nadat het woord lamp gevallen was.
Gamenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0R: nee hij larpt nietYours truly is wel eens meegesleept door een vriendinnetje maar het is niet echt wat voor mij denk ik
![]()
Vriendje paint miniatuurtjes en gamet veel (o.a. met moi!).
Ik vroeg mij al af waarom iemand een plant voor d'r kont heeft...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik zag uiteraard ook meteen een lamp.
dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Of Prob heeft geen "PLEASE" geroepen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Een paar vriendinnetjes van mij zijn larperts. Zelf nooit gedaan, wel rpg.
"laten we met z'n tweeën die groep bewakers overvallen"
ja goed idee (wáárom!!)
*rolt dobbelsteen* oeps, deaud
![]()
Eensch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Door college heen kletsers
Oh heb trouwens mijn tentamen gehaald
Ja, wij waren ook erg goed in afneuzelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
*linkse hippie houdt zich in mbt Marokkanen*
[..]
![]()
Ja ik DnD nog wel es met een groepje! Al wordt er meestal meer afgeneuzeld dan dat er geDnDt wordt![]()
Oh en ik zag bips. En toen pas lamp!
Ik zei: willen jullie stil zijn want het is echt heel erg irritant (na dat de docent er 5x iets van had gezegd)quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
Of Prob heeft geen "PLEASE" geroepen.
Haha, ja anders geef ik op alles (het goede) antwoord dat is ook irritantquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit je weer vanuit de collegezaal te twitteren? Let eens op jij!.
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zei: willen jullie stil zijn want het is echt heel erg irritant (na dat de docent er 5x iets van had gezegd)
We zaten ook maar met 12 in een klein lokaal dus als 4 kletsen is dat heel irritant.
Maar toen had ik de eer aangetast!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
ook een beetje goed nieuws, na zonder inkomen te hebben gezeten vanaf september 2010 is EINDELIJK na veel heen en weer mailen en schrijven mijn uitkering wegens arbeidsongeschiktheid goedgekeurd met terugwerkende kracht
Ik heb dan ook wel mijn mondje bij mij want ik ga dan niet op commando omdraaienquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG
En dat zit dan uberhaupt in college, zout dan leuk op naar buiten ofzo.
En iddga voorlopig even niks studeren
Als je een LARP-date zoekt... Misschien kan ik iemand regelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Stiekem lijkt LARP'en me echt super leukmaar ik ken niemand om mee te gaan en heb geen zin in een kostuum/outfit breien enzo..
Jeej! Was dat nu je laatste of ben ik in de war?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Door college heen kletsers
Oh heb trouwens mijn tentamen gehaald
Hier ook jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wij waren ook erg goed in afneuzelen. En onze spelleider blonk erg uit in bizarre verhaallijnen bedenken...
Ml-etje, fijn.
Vaak hebben verenigingen wel een paar mensen die voor veel mensen kostuums makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Stiekem lijkt LARP'en me echt super leukmaar ik ken niemand om mee te gaan en heb geen zin in een kostuum/outfit breien enzo..
Gelijk heb jequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel mijn mondje bij mij want ik ga dan niet op commando omdraaien!
Heb nu de minor arbeidsrecht afgerondquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Jeej! Was dat nu je laatste of ben ik in de war?
Pish, stelt heus wel wat voor! Minor in da pocket!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelijk heb je
[..]
Heb nu de minor arbeidsrecht afgerondstelt imho niet veel voor hoor. Wil graag de master ook halen maar heb even geen zin.
Deeltijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap dat ook niet, rustig gaan zitten praten tijdens een college.. ga dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
MI.
Ik heb net een sportbroek én een badpak gekocht zodat 'ja maar, mijn sportkleding is te groot' geen excuus meer is. Ik bedacht me alleen net dat al mijn sportshirtjes + sportBH ook te groot zijn/is
, maar het begin is gemaakt.
Oeh wat goed!! Moet vanavond zelf naarstig op zoek naar een topje op mijn sportbroek heb er maar 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ja mijn Mr gaat toch mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik kan ook m'n badpak aan doen, daar worden m'n borsten ook in platgedrukt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
SportBH's kun je het beste te klein kopen, precies de maat dat er niets beweegt en dat je bloedsomloop net niet wordt afgekneld.
* Rituals krijgt een mental-image van vliegende borsten tijdens het zwemmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Maar als je beweegt vliegen je borsten ook in je badpak alle kanten op.
Ik heb een shock absorber en ik voel niks bewegen, dus hij zit blijkbaar goed. Beetje jammer van de monoboob, maar ik ga toch niet hardlopen om sexy te wezen (tenminste: niet tijdens het hardlopen zelf
), dus boeiend
.
Oh tijdens het zwemmen. Dohquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
* Rituals krijgt een mental-image van vliegende borsten tijdens het zwemmen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is officieel! Zodra ik ambitieus wordt bij het schrijven van essays word ik rommeliger dan wanneer ik natte vinger werk hanteer![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
![]()
Ja he! Dat komt door die plaatjes hierboven!![]()
Misschien is ze wel heel aardig en lief...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ik ben beledigd mijn ex heeft echt een lellik dellerig mokkel aan de haak geslagen!!
De ex van de smsjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ik ben beledigd mijn ex heeft echt een lellik dellerig mokkel aan de haak geslagen!!
Bwah misschien past die beter bij hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ja ik zag opeens een foto en dacht: huh wat? En blijkt hij allemaal weekendjes weg met haar gedaan te hebbenquote:
Doet 'ie vast omdat 'ie zichzelf dan fantastisch knap kan vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Ware liefdequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Vreemd, want die smsjes kwamen niet geheel vriendschappelijk over. Misschien vindt hij haar stiekem ook lellik en dellerigquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een foto en dacht: huh wat? En blijkt hij allemaal weekendjes weg met haar gedaan te hebben![]()
Ik snap het niet zo goed meer?!! Waarom wil ie dan afspreken?
Ik heb al genoeg vrienden hoor
Toen hij mij nog belde zei hij dat ie met wat vrienden weekendjes weg ging (quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vreemd, want die smsjes kwamen niet geheel vriendschappelijk over. Misschien vindt hij haar stiekem ook lellik en dellerig.
Misschien wil hij wel graag vrienden met jou zijn...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
ook een beetje goed nieuws, na zonder inkomen te hebben gezeten vanaf september 2010 is EINDELIJK na veel heen en weer mailen en schrijven mijn uitkering wegens arbeidsongeschiktheid goedgekeurd met terugwerkende kracht
Maar is MissDel Amerikaanse? Maw, nu hij weer terug is in NL heeft hij met haar dan hetzelfde gedaan als indertijd met jou?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is MissDel Amerikaanse? Maw, nu hij weer terug is in NL heeft hij met haar dan hetzelfde gedaan als indertijd met jou?
En ik vind het altijd wel fijn als de meisjes waarmee exen gaan niet heel veel leuker zijn dan ik. Hoeft ook niet per se heel stom te zijn, want dan snap ik weer niet wat hij met met mij ooit deed. Maar gewoon, een beetje hetzelfde, of net iets slechter dan ik. Dat is het beste.
Als je op je crosstrainer studeert...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef Probability het volgende:
Ik had vandaag een college over onderzoek, mijn docent beweerde terloops dat je met studeren meer kcals verbrandt dan met sporten.
Dus ik zo leuk maar dat is niet correct.
En hij: wel ik heb onderzoeken die dat bewijzen.
Dus ik: het is pertinent onwaar en ook ik heb onderzoeken..
Dus hij zo: nee hoor, maar neem maar mee.
Dus nu hoop ik dat jullie wat goede onderzoeken weten.?
Cute wel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
*klik*
Ik vind 'm leuk! Maar.. staat me niet vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |