Daarna goed primen, dan pakt de verf beter :yquote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik ze gewoon ergens in kom dompelen, dat is het makkelijkstquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat je eerst met waterstofperoxyde aan de gang moet, dan worden de haren neutraal van kleur en zijn ze makkelijker te verven.
Alleen...hoe wil je het rondom bek en ogen doen?
Ik hoorde eens dat dat het beste met een klein kwastje gaat
mmm.. jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik ze gewoon ergens in kom dompelen, dat is het makkelijkst
Maar ik ben bang dat als ik dat met chloor doe, ze dan geel uit slaan...
Dan hadden er eerst 20 mensen gehuild en had ik alsnog een harde trap ONZ gekregenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
mmm.. ja
een dikke schroefdraad in de anoes, daarna dompelen.
Chloor doet ongeveer hetzelfde als WPX dus dat komt goed.
issiemeteen mooi neutraal van kleur.
trouwens, dit had in Fauna ofzo moeten staan...
Nee, e kat moet na het katoenplukken de katoen aan jou gevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die eerste kat op de foto is een negerkat. Geef hem van katoen!
Nee, ze mogen best een beetje fluffy blijven. Dat geeft niks, want de gordijnen zijn ook wit, dus dan vallen die haren ook niet meer zo op als nuquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:24 schreef L.Denninger het volgende:
Ook een goede gelegenheid om ze weer mooi glad te plamuren !
Dan moet je ze na het verven met een tennisbal in de droger gooien !quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze mogen best een beetje fluffy blijven. Dat geeft niks, want de gordijnen zijn ook wit, dus dan vallen die haren ook niet meer zo op als nu
Okee, dat is wel een goede tip. Dan kunnen ze ook lekker spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan moet je ze na het verven met een tennisbal in de droger gooien !
Dan misschien toch maar een ander kleurtje overwegen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gekeken naar die wasmachine-verftabletten van Dylon, maar ze hebben geen wit in de collectie
Ik vind het niet erg om de uitgroei bij te werken af en toe.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vergeet niet te ontvetten met ammoniak voor het verven!
Hun haar blijft wel groeien, dus je moet ze iedere keer bijverven.
Kun je ze niet beter op laten zetten en dan schilderen?
Helemaal oranje ofzo? Mja, maar dan denkt iedereen dat ze voor het EK zijn enzulksquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan misschien toch maar een ander kleurtje overwegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |