Ze doet dus iets in de muziek, zoveel was al duidelijk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef ranja het volgende:
Ze is met name bekend van een band en later solo.
Tussendoor zat ze ook nog bij een andere act.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ash, check. Later solo, check. Bat for Lashes, check. Ranja vraagt haar elk jaar wel eens, check.
Charlotte Hatherley dan maar.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
of wacht, Gram heette die later.
bukgeit + 1quote:
Vrouw en niet Nederlandsquote:
Nee, ze is in 2009 bekend geworden. Denk autotune...quote:
Geen Gaga of Glee. Gaga is wel de goeie richting.quote:
quote:OK, de Bad Brains waren er, en Death (de punkband uit Detroit) en misschien nog wel een paar, maar er was slechts een handjevol rock & rollbands met negers erin. En nu was er dus, uit Nederland nog wel. Er was al eerder een singeltje uitgebracht en daarnaast een 10 inch op het Duitse label I Used To Fuck People Like You In Prison Records, maar nu was er dan eindelijk een volledige plaat.
Met vijf woeste negers op de hoes moest dit wel een knaller gaan worden en toen de CD (er is helaas nooit een vinylversie uitgebracht) in 2002 uitkwam werd er met name op internet geluld over die nieuwe rock & rollband. Die ene met die negers erin.
Toen de plaat uitkwam volgden er een bak publiciteit waar je eng van werd: onderlinge ruzies, schandalig verlopen optredens en nog meer anti-publiciteit werden breed uitgemeten in de landelijke pers. Ondertussen waren die vijf woeste negers in werkelijkheid met een paar tientjes uit de sportschool gelokt om te poseren voor de hoes en de rest was het resultaat van een paar uur noeste Photoshop-arbeid van bassist Dick.
Toen ik metin Duitsland op tour was in 2002 of 2003, kwamen tijdens de shows zelfs regelmatig zwaar verontwaardigde Duitsers de zaal uitgelopen. Er stonden helemaal geen negers op het podium! No shit, Sherlock?
quote:De briljante publiciteitsstunt was perfect om de Brabantse vuilbekkerij over zuipen, neuken en vechten aan de man te brengen. Maar de lineup bestaande uit illustere namen als Son Of A Cop, Enus, Barry Black, Dicken
, in de hoogtijdagen van wat ooit Eindhoven Rockcity werd genoemd, leverde een vette plaat af, die eigenlijk een hit had moeten zijn. Een jaar of twee na de release en na ontelbare bandwisselingen barstte de bom en gingen
uit elkaar, naar verluidt naar aanleiding van een ruzie over een fles whiskey.
Destijds waren superlatieven als On-Nederlands goed en meer van dat soort klets niet van de lucht, met name als je de zalen in Nederland mocht geloven. Maar diezelfde programmeurs gingen wel over de zeik als er een keer een piemel ten tonele werd gebracht, of wanneer er een bierglas sneuvelde
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar hier zullen jullie het mee moeten doen, de vraag gaat niet op de schop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:This single marked a huge comeback for. Four tracks on its parent album
were produced by Jimmy Jam and Terry Lewis, who melded
's sound with their own Minneapolis funk. In the music video
appears in a night club where the DJ eventually plays his new single. The song is a hit with the crowd and
and his band end up performing onstage. Meanwhile,
heads back to the club in a limo.
herself does not appear in the video - a look-alike is used for the limo scenes, and the shadow of
in the club. A child breaks through
's look alikes shadow and performs as
.
was a big hit in America, peaking at five on the Billboard Hot 100. Outside the U.S. it was a hit in most countries like Canada and Holland but a modest hit in the UK and Australia.
mja, verderop staat weer "herself".quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef WeezerButler het volgende:
Janet Jackson - Together again ?? lees nu pas --> his new
Michael Jackson - Blood on the dancefloor ??
Zal ik voor doen?quote:
Nou, ik vind een dag later niet echt "meteen"....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef ranja het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om iets te raden/vragen/bedenken in plaats van meteen opzoeken?
Ik geloof niet dat jij al gereageerd had voor je het opzocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Gambolputty het volgende:
Nou, ik vind een dag later niet echt "meteen"....
Ik heb liever dat er een poging gedaan wordt ergens achter te komen door wat te vragen. Dat ging toch ook goed, een poosje, alleen ken jij het blijkbaar niet. Dat is dan pech dat jij de enige online bent op dat moment.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Blogman het volgende:
Misschien is de vraag iets te moeilijk en reageert er daarom niemand. Een hint is dan wel op z'n plaats, denk ik bescheiden.
Helemaal goedquote:Op zondag 20 februari 2011 00:41 schreef buzzkok het volgende:
Hmmm,
Normaal gesproken volg ik dit topic alleen zonder te reageren maar jullie zijn zo lang aan het sputteren....
Limousine, zangeres, dj (met die rare tanden),1987....
Janet Jackson met Herb Alpert - Diamonds
Overigens had hij iets eerder al een bescheiden (come back) hitje met ''keep your eye on me''
Je had ook op je 4e al kunnen stoppen met luisteren...quote:Op zondag 20 februari 2011 09:47 schreef Blogman het volgende:
Ik is 43.
Edit: maar dat had je wel ongeveer uit kunnen rekenen, toen ik zei dat ik in '87 stopte met naar de top 40 luisteren.
quote:
Lijkt me ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
East 17? Wait another day was wel een dikke hit toen.
Mij ook. West end girls was een beetje hun doorbraak nummer. Geen goede versie, overigens.quote:
Mooi, jaren van onzekerheid kunnen nu afgesloten wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef Blogman het volgende:
Dat kan ik bevestigen. Ik gaf er toen les..
Close, but noquote:Op zondag 20 februari 2011 11:49 schreef belsen het volgende:
Een moeder en een dochter in de band???
quote:No I would not give you false hope
on this strange and mournful day
but the![]()
is only a motion away
Berkery + 1quote:
Ja, maar dat zegt me dan weer niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Blogman het volgende:
Moeders Inge zat ook in Double Trouble.
Wat, van wie?quote:So far, so good
I think you understood
Caught something in your eye
Now you're laughing at the sky, well
I'll tell you one thing:
I bet you
n00biedoobiedoo + 1quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Never listen to your father - Feargal Sharkey
Ja, die had ik dus ook gelezen en zelfs bij de doorlinkpagina geen woord over BB Queen of Say When. Toen begon ik dus te twijfelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef Blogman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingrid_Simons
quote:Well it's three the hard way
Doin' it the wrong way
Ma hates Pa, Pa hates Ma
Little sister say,
"What the hey!"
quote:Laatst was ik op de renbaan, want m'n opoe die liep mee
Ik moet zeggen: voor d'r leeftijd... Ze werd toch nog nummer twee
We zijn nu aan 't trainen voor een grote prijzenkast
Ik zit boven op m'n opoe en ik hou de teugels vast
Atmosphere - Wild Wild Horsesquote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Crazy Horses
A Horse With No Name
Er Staat Een Paard In De Gang
NBDBD +1
In verband met dat paardengebit?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als het vervolgvraaggehalte maar duidelijk is..
buzzkok + 1quote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef buzzkok het volgende:
george thorogood and the destroyers - bad to the bone
quote:
Honkballen?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef buzzkok het volgende:
Hij deed het op semi-professionele basis.....
Maar dan kun je in de VS jezelf nog heel goed mee bedruipen....
Daar kun je als het mis gaat idd goed mee bedruipen.quote:
yup, zal volgende keer een wat slimmere vervolgvraag verzinnen, deze lag er wel heel dik bovenopquote:
Ninja-editquote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen punt, hoor.
speaking of which..
edit: ah, daar wassie al
quote:'Coz I... Ain't got nobody and there's
Nobody cares for me, there's
Nobody cares for me
I'm so sad and lonely, sad and lonely, sad and lonely
Won't some sweet mama come and take a chance with me?
Cause I ain't so bad
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef Blogman het volgende:
Dat kan ik bevestigen. Ik gaf er toen les..
Nee, dat niet. Heb 'm wel zien rondlopen toen (kon ook niet missen, hij zag er toen nog uit als Weird Al), maar heb 'm pas een paar jaar later leren kennen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]Heeft Blogman les gegeven aan n00bie?
Jump And Jive...?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
On topic: Vervolgvraag + dans = titel: Jumping Jive
We have a winner!quote:
Voor de hand liggende, maandagochtend-ongeinspireerde vervolgvraag.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Psychedelic Furs, Talk Talk Talk
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
cafca + 1
Dus, Burnett..dat nummer heet I Believe In You, niet Spirit. Doe er wat aan.
psychedelic fur...?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was de opvolger van Swinging on a star voor Spooky & Sue?
TCBquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
cafca + 1
Dus, Burnett..dat nummer heet I Believe In You, niet Spirit. Doe er wat aan.
Ik neem aan dat je de echte naam wil? Heb de film wel 50x gezien maar zou van haar niet weten hoe ze heet, zowel in de film (naamloos) als in het echt niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
Het waren er 2. 1 aktief, en een passieve dame. Wiens teen als stand-in diende...
Merk er niks van Ranja, sterkte. Je dames zijn het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee welke film het is.
De dame doe me wat denken aan zowel Fiona Apple als Louise Post. In beide gevallen niet op hun voordeligst overigens.
Ik ben trouwens geblesseerd, gister de arm even uit de kom gehad bij een verkeerde beweging.
Arm zit nu wel weer in de kom maar ligt ook in een mitella. En aangezien het de rechterarm is type ik niet zo makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horndeck +1quote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Homdeck het volgende:
flea wist ik. aimee mann was ook goed?
ook zong ze de brug in Relight my Fire van Dan Hartman:quote:You're such a
Hot temptation
You just walk right in
Walk walk walk right in
Kortom, een dame met een flinke strotquote:Got to be strong enough
To walk on through the night
There's a new day on the other side
Got to have hope in your soul
Just keep on walking, yeah yeah
Just keep on walking, yeah yeah
quote:Everytime I comb my hair