Nou, ik vind een dag later niet echt "meteen"....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef ranja het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om iets te raden/vragen/bedenken in plaats van meteen opzoeken?
Ik geloof niet dat jij al gereageerd had voor je het opzocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Gambolputty het volgende:
Nou, ik vind een dag later niet echt "meteen"....
Ik heb liever dat er een poging gedaan wordt ergens achter te komen door wat te vragen. Dat ging toch ook goed, een poosje, alleen ken jij het blijkbaar niet. Dat is dan pech dat jij de enige online bent op dat moment.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Blogman het volgende:
Misschien is de vraag iets te moeilijk en reageert er daarom niemand. Een hint is dan wel op z'n plaats, denk ik bescheiden.
Helemaal goedquote:Op zondag 20 februari 2011 00:41 schreef buzzkok het volgende:
Hmmm,
Normaal gesproken volg ik dit topic alleen zonder te reageren maar jullie zijn zo lang aan het sputteren....
Limousine, zangeres, dj (met die rare tanden),1987....
Janet Jackson met Herb Alpert - Diamonds
Overigens had hij iets eerder al een bescheiden (come back) hitje met ''keep your eye on me''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |