neenquote:
neen, jongerquote:
jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:13 schreef Sands het volgende:
FS=Frank Sinatra maarja die is ook al lang dood
neenquote:
en dat baseer je op mijn post?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:45 schreef Asap het volgende:
Ik zocht idd de titel van Patch, maar Teen Agent kan ook. Dus:
ok, duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef Asap het volgende:
Op IMDB staat dit en als je zoekt op IMBD met Teen Agent, krijg je ook dezelfde film. Ik ken zelf alleen de titel "If looks could kill".
Details
Country:USA
Language:English
Release Date:16 August 1991 (Netherlands) See more »
Also Known As:Teen Agent See more »
Filming Locations:Manoir Richelieu, Québec, Canada See more »
--------------------------------------------------------------------------------
Als credit heeft hij, dat hij Niet gezongen heeft voor de film?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef DragonFodder het volgende:
allemaal niet goed.
Hij wordt neergeschoten bij een jailbreak. Overigens heeft hij ook nog een andere credit in deze film.
Hihi, helaas niet. Sterker nog, hij hield er een bescheiden hit aan over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als credit heeft hij, dat hij Niet gezongen heeft voor de film?
Gezien die hint: Young Guns?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef DragonFodder het volgende:
allemaal niet goed.
Hij wordt neergeschoten bij een jailbreak. Overigens heeft hij ook nog een andere credit in deze film.
Dat is al de helft! Film van de afbeelding zit er nog niet tussen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Gillingham het volgende:
W.
No Country for Old Men
American Gangster
Milk
Planet Terror
Ook allemaal goed. Nog steeds de afbeelding niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Asap het volgende:
Jonah Hex
Goonies
Wall street, money never sleeps
Hollow man
en.... 1 te weinig
Het is niet Pierce Brosnan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ms. Doubtfire
Robinson Crusoe
The world is not enough
Goldeneye
Tomorrow never dies
Die another day
Mamma mia
The thomas crown affair
Mars attacks
Dante's peak
Asap+1quote:
quote:The green dress whichwore in the film has been named "the best of all time" by InStyle magazine, exceeding some classics as Audrey Hepburn's little black dress in Breakfast at Tiffany's (1961), Marilyn Monroe's white dress in The Seven Year Itch (1955) or Vivien Leigh's red dress from Gone with the Wind (1939).
Afgelopen maandag gezien. Goede film, maar ik kwam er niet helemaal in.quote:
Dat had ik dus ook, twee keer geprobeerd maar toch maar afgezet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Afgelopen maandag gezien. Goede film, maar ik kwam er niet helemaal in.
Dat. De jurk kan ik me niet herinneren though.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Gillingham het volgende:
Ik had er geen problemen mee. Mooi film.
Verder o.a. in Vera Drake, 21 Grams en Gangs of New York.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Doff het volgende:
Dat is zo'n acteur waarvan ik steevast de naam vergeet en waar ik hem heb gezien.
The Disappearence of Alice Creed in elk geval nog redelijk recent gezien.
Verder zit hij in een aantal Mike Leigh films, maar dat wordt gokken voor mij.
Dat is het inderdaad niet. Maar je zit in de juiste richting.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:00 schreef Gillingham het volgende:
Speelden allemaal in een film-noir?
Dat zal het echter vast niet zijn...
Man en vrouw tot Bogarts doodquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Gillingham het volgende:
Lauren Bacall?
(ex-) man en vrouw?
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht al, moet ik nog meer zeggen?
Waarschijnlijk was hij ook nog eens twintig cm kleiner.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope
Bogart was een lucky bastardze was 24-25 jonger dan hij
Nee 1 cmquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij ook nog eens twintig cm kleiner.
Daarnaast mocht hij nog genieten van een dood aan keelkanker in die tijd, na een ziekbed van meer dan een jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope
Bogart was een lucky bastardze was 24-25 jonger dan hij
Bittequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Meer nummers nodig, of kom je er zo wel uit?
Iedereen gaat dood...your point?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Daarnaast mocht hij nog genieten van een dood aan keelkanker in die tijd, na een ziekbed van meer dan een jaar.
Ga je gang, als je maar zorgt dat de film dan niet verraden wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef serge.pol het volgende:
mag ik ze ook even luisteren op youtube of geld dat als vals spelen?
Gewoon standvastig blijven...quote:
quote:
Doch.quote:
inderdaad druk bezig op je werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef picodealion het volgende:
The Witches
The BFG
Danny the World Champion
James and the Giant Peach
Charlie & the Chocolate Factory
Mathilda
Zes seconden Doff...quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Doff het volgende:
Gokje op The American, die ik nog niet gezien heb.
picodealion +1quote:
Dogmaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef picodealion het volgende:
Welke film, én welke acteurs zijn dit?
LF
CR
JM
MD
ES
Goed op weg. Inderdaad een dikke 'oh ja'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dogma
Linda fiorentino
Chris rock
Jason mewes
Matt damon
Es zegt me niks zogauw, zal wel oh ja worden.
Ik heb gekeken en je hebt gelijk hij is vooral bekend van uiterlijk niet van naam en toch speelt hij in grote filmsquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef picodealion het volgende:
Hmm, misschien istie ook wel wat lastig, bij nader inzien heeft hij veel kleinere rollen in die films dan ik dacht. Toch zeker een acteur die men wel kent, al is het alleen al vanwege zijn bouw.
Dopekoe+1quote:
Damnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
En hier nog even een pic van Suplee in Dogma:
[ afbeelding ].
Zou hem niet herkennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
En hier nog even een pic van Suplee in Dogma:
[ afbeelding ].
Nog 1tjequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef serge.pol het volgende:
George Clooney
Christian Bale
Micheal Keaton
Gillingham +1quote:
Jammer Michelangeloquote:
Laatste foto? Dat is een hangende Deckard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef Robby87 het volgende:
Dan ben ik benieuwd welke scene dit is, ziet er getekend uit.
Gewoon gokken, zo komt Sands ook (gedeeltelijk) aan zijn punten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pfff, weer wou ik hem al eerder zeggen, maar wist hem niet zeker
Ja ik wist deze echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gewoon gokken, zo komt Sands ook (gedeeltelijk) aan zijn punten.
Volgens mij komt dat shot niet van dat moment. Het is een heel bekend shot met prachtige reflecties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Achteraf wel logisch, dat oog. De replicant test.
Klopt, maar door jouw masker is het nogal triviaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat shot niet van dat moment. Het is een heel bekend shot met prachtige reflecties.
Mission accomplishedquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, maar door jouw masker is het nogal triviaal
Nope is hem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
The day after tommorrow?
Nee dat zal wel niet
quote:
Hoezo ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Doff het volgende:
Misschien is het beter als ik geen Vin Diesel vragen probeer te beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef Doff het volgende:
Liam Neeson
Jeff Bridges
Josh Brolin
Sean Connery
quote:
Billy Crystal?quote:
Je eerste ingeving was al goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Billy Crystal?
James Belushi?
John Belushi?
Sean Connery?
Ik vond het een domme, maar zeeeeer vermakelijke film. Doet de serie goed recht dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Doff het volgende:
Ah ja, the A-Team.
Die heb ik in een Oostenrijkse bioscoop gezien. Briljant.
"Ich liebe es wenn ein Plan funkzioniert"
quote:
quote:
quote:
Nog een puntje van vanmorgenquote:
quote:
Patch +1quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Patch het volgende:
Da's die duitse kerel van Schimanski, maar ken geen films met 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |