Gewoon gokken, zo komt Sands ook (gedeeltelijk) aan zijn punten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pfff, weer wou ik hem al eerder zeggen, maar wist hem niet zeker
Ja ik wist deze echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gewoon gokken, zo komt Sands ook (gedeeltelijk) aan zijn punten.
Volgens mij komt dat shot niet van dat moment. Het is een heel bekend shot met prachtige reflecties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Achteraf wel logisch, dat oog. De replicant test.
Klopt, maar door jouw masker is het nogal triviaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat shot niet van dat moment. Het is een heel bekend shot met prachtige reflecties.
Mission accomplishedquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, maar door jouw masker is het nogal triviaal
Nope is hem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
The day after tommorrow?
Nee dat zal wel niet
quote:
Hoezo ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Doff het volgende:
Misschien is het beter als ik geen Vin Diesel vragen probeer te beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |