Asap+1quote:
quote:The green dress whichwore in the film has been named "the best of all time" by InStyle magazine, exceeding some classics as Audrey Hepburn's little black dress in Breakfast at Tiffany's (1961), Marilyn Monroe's white dress in The Seven Year Itch (1955) or Vivien Leigh's red dress from Gone with the Wind (1939).
Afgelopen maandag gezien. Goede film, maar ik kwam er niet helemaal in.quote:
Dat had ik dus ook, twee keer geprobeerd maar toch maar afgezet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Afgelopen maandag gezien. Goede film, maar ik kwam er niet helemaal in.
Dat. De jurk kan ik me niet herinneren though.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Gillingham het volgende:
Ik had er geen problemen mee. Mooi film.
Verder o.a. in Vera Drake, 21 Grams en Gangs of New York.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Doff het volgende:
Dat is zo'n acteur waarvan ik steevast de naam vergeet en waar ik hem heb gezien.
The Disappearence of Alice Creed in elk geval nog redelijk recent gezien.
Verder zit hij in een aantal Mike Leigh films, maar dat wordt gokken voor mij.
Dat is het inderdaad niet. Maar je zit in de juiste richting.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:00 schreef Gillingham het volgende:
Speelden allemaal in een film-noir?
Dat zal het echter vast niet zijn...
Man en vrouw tot Bogarts doodquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Gillingham het volgende:
Lauren Bacall?
(ex-) man en vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |