SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:
muffins!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had muffins gehaald
Koen zegt de hele tijd: hmmmmmmmmmmmmm padstoel padstoel
3e pasquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
hihih.. m'n 3e KSC topic
en wat een TT weer![]()
iets met techneut en inspiratie..
Hai mopquote:
Lekker geslapen?quote:
Goedemorgen Solquote:
Koenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had muffins gehaald
Koen zegt de hele tijd: hmmmmmmmmmmmmm padstoel padstoel
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
hihih.. m'n 3e KSC topic
en wat een TT weer![]()
iets met techneut en inspiratie..
yep, maar te kortquote:
neuh..quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3e pas
helemaal geen LaPo hunteres dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN het is nogal lastig om op werk een nieuw topic te openen.. alhowel ik er vandaag achter kwam dat de "open nieuw deel" knop het hier nu WEL doet
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mij sponsort ze niet meer, iigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedacht
weet ik datquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef friemelaar het volgende:
Bar dat boor productieplatform waar jij op werkt op welke breedtegraad ligt dat ?
spoiler?? sponsor??quote:
Huh wat? Sinds wanneer ben jij een leuke kunstenaar?quote:
ik wil gewoon een bijmanquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedacht
Oh echt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai mpg![]()
[..]
vd week zei hij nog: niek, mis
Gaan we wel voor je zoeken ja?quote:
Ach OK, dan pleur ik die coördinaten dat wel in m'n tom tomquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik dat
in het K4/K5, F15 en L7/L4 veld
wie is niek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai mpg![]()
[..]
vd week zei hij nog: niek, mis
Ja echt.. ik verzin zoiets nietquote:
heheh.. je mag er niet heen varen lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach OK, dan pleur ik die coördinaten dat wel in m'n tom tom![]()
Ikquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt.. ik verzin zoiets niet
Oh en ik heb eindelijk een filmpje waarop hij een wheelie doet met zijn loopfiets
Kunstenaar ben ik niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Sinds wanneer ben jij een leuke kunstenaar?En wat is er met spoilers?
Whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunstenaar ben ik niet...
En damnyouautocorrect
Meldtquote:
Nee maar die kan wél omrekenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag er niet heen varen lieverd
techneuten heb ik al genoeg hierquote:
Dus we moeten een keertje gaan stappen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
techneuten heb ik al genoeg hier![]()
boven texel iigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee maar die kan wél omrekenen![]()
Laat ik het anders vragen, ligt dat ding noorderlijker of valt dat wel mee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt.. ik verzin zoiets niet
Oh en ik heb eindelijk een filmpje waarop hij een wheelie doet met zijn loopfiets
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MPG kent vast wel een aantal kunstjes hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stappen is altijd goed!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus we moeten een keertje gaan stappen?
oeh, telt dat ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
MPG kent vast wel een aantal kunstjes hoor
wel originele kunstjes dan he...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
MPG kent vast wel een aantal kunstjes hoor
Badmeesters ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik wil wel een massage, mijn rug doet zo auwquote:
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stappen is altijd goed!
Noordwijk onveilig maken??
Daar is het toch al redelijk onveilig....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stappen is altijd goed!
Noordwijk onveilig maken??
boven of onder rug?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een massage, mijn rug doet zo auw
Dat is inmiddels al een paar weken terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is het toch al redelijk onveilig....
Hebben ze daar van de week niet 2 mensen in hun eigen huiskamer doodgereden
Onderquote:
multitaksi voor mannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik met mijn voeten doen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik met mijn voeten doen![]()
Succesquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
Krijg net een telefoontje![]()
Ik mag weer gaan bouwvakkeren![]()
Dus tot later lieve mensen![]()
Succes Friemelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
quote:
hebbertquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ool
Maar mag ik toch verzoeken je handen te gebruiken?
GF is wakkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
quote:
Goedemorgen Trevquote:
Een beetje welquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Is het zo'n ramp daar?
Wel redelijkquote:
quote:
Daar kan ik in komen, bijna is het zo ver.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een beetje wel
Ik ben blij dat ik volgende week vakantie heb
Hey LLquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
zo huis weer schoon
tijd voor koffie
Dat is fijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel redelijkWel het best sinds een week of wat denk ik
Succes!quote:
1 weekje maar, was het maar langerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik in komen, bijna is het zo ver.
1 weekje of langer vakantie?
Ik teken voor een weekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1 weekje maar, was het maar langer
Jawel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag ook eigenlijk helemaal niet klagen
Ik ookquote:
* MPG verzekert zich ervan dat Barman niet in de buurt is, en geeft massagequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft spierpijn
aan m'n kont
dat stuitert helemaal niet lekker
ik moet nog wachten tot 24 juni voor de vakantiequote:
een bilmassage!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG verzekert zich ervan dat Barman niet in de buurt is, en geeft massage![]()
Proostquote:
bilmassagequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft spierpijn
aan m'n kont
dat stuitert helemaal niet lekker
Ik, verveel me toch kapot hier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt me een ontbijtje brengen?![]()
Koffie? Croissantjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt me een ontbijtje brengen?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik, verveel me toch kapot hier.
En een stukje fruit asseblief?quote:
Ik ookquote:
vanochtend een Evergreen crunchy, that's allquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHeb nog niets gegeten
![]()
Doen we. Komt er zo aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En een stukje fruit asseblief?![]()
quote:
Tikkie, PGR is em!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik, verveel me toch kapot hier.
quote:
quote:
neuh..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
al een lekkere bilmassage gehad Bar?
wat is er mis met mijn TT??quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dat even aanpassen in de TT?
je mag sowieso niet terug tikken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet terugtikken de 12e![]()
jij mag het de 12 equote:
Moequote:
quote:
heb ik eindelijk een keer een TT in de KSC.. is ie weer niet genoeg hoor...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt em niet meer, PGR heb 'm nu.
Laat mart maar lullenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een keer een TT in de KSC.. is ie weer niet genoeg hoor...
Kom je ook niet alleen eten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet
Vandaar dat ik je niet terug kan tikken
Dat 'tikkie' was ook een reactie op de TT... maar je geeft hem zelf weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een keer een TT in de KSC.. is ie weer niet genoeg hoor...
Niemand eet alleen toch de 12e?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook niet alleen eten?
ohh joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet
Vandaar dat ik je niet terug kan tikken
Barmanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand eet alleen toch de 12e?
Weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je ook niet alleen eten?
Alweer johquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moemaar verders wel ok
![]()
Met jou dan meisje?
het ging over de LaPo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat 'tikkie' was ook een reactie op de TT... maar je geeft hem zelf weer weg.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand eet alleen toch de 12e?
Weet ik niet preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet.
Hangt van bijbaan af.
Tot wanneer kan je aanmelden?
Hallo dauwdruppeltje van mequote:
Ja, maar ik gaf er een andere draai aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het ging over de LaPo..
en het is toch : jij bent em, niet jij hebt em
tot 1 maartquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet.
Hangt van bijbaan af.
Tot wanneer kan je aanmelden?
jij moet niet zo draaien!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik gaf er een andere draai aan.
Ja, slapen gaat wat lastigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alweer johJe bent de laatste tijd zoveel moe lijkt het!
Met mij goed hoorNieuwe ideeën voor een piercing
Ben wat huiverig nog. Doe het ook een beetje om te rebelleren tegen mn werk
XD hihi.
Vandaag lekker vrij, vanavond cursus![]()
quote:
Kom maar gewoonquote:
Dat zie ik later welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar gewoonIk eet die maand ook gewoon wat vaker bij familie en vrienden
![]()
kom je bij ons eten ??quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar gewoonIk eet die maand ook gewoon wat vaker bij familie en vrienden
![]()
Keequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zie ik later wel
Momenteel zeg ik nee.
quote:
sushi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]![]()
Ik heb weer wat van die dagkaarten geregeld, dus is goed
![]()
quote:
Weet je hoe lekker?quote:
Ah, ja das vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, slapen gaat wat lastig
FijnOh, die ene die je laatst postte?
Die is wel gaaf
![]()
Oeh, lekker dagje vrij![]()
Wat voor cursus deed je ook alweer?
Het is niet omdat ik niet wil hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]![]()
Ik heb weer wat van die dagkaarten geregeld, dus is goed
![]()
Oeh, maar ik denk inderdaad dat dat heel anders isquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, ja das vervelend.
Jaaaa.Ben nog wel een beetje huiverig, want heb al eens een piercing gehad in mn oor bovenin, maar die heb ik laten schieten destijds en dat is echt een drama geworden. Zal vast wel anders zijn als ik 'm laat piercen, maar toch
![]()
HahaCursus om me meer te verdiepen in de cardiologische patient
Lieve schat, dat hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik niet wil hoor.
Maar alles kost geld.
Sushiquote:
Nee, maar dat je weet dat het niet is omdat ik niet wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, maar ik denk inderdaad dat dat heel anders isWeet je ook al of je em echt laat zetten?
Oeh tof
[..]
Lieve schat, dat hoef je mij niet te vertellen hoor
En ook dat wist ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar dat je weet dat het niet is omdat ik niet wil
als ik bedenk dat het bovenste chocolade melk is..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astu, Marijkje
We kunnen ook samen boodschapjes doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
Oh Marijke.. als je sushi komt bouwen bij ons, dan moet je nog weleven een boodschappenlijstje doorgeven..geen idee wat er allemaal in sushi "moet"
en.. gaan we ook vlees sushi's maken?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astu, Marijkje
Nee joh, infidelquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ik bedenk dat het bovenste chocolade melk is..
Kusje op je hoofdquote:
Moest meteen aan de infadels denkenquote:
quote:
ok..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen ook samen boodschapjes doenEn vleessushi heb ik zelf nog niet eerder gemaakt, maar lijkt me tof
![]()
Ja, dat denk ik dus ook. Wilde eik een industrial (zie plaatjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, maar ik denk inderdaad dat dat heel anders isWeet je ook al of je em echt laat zetten?
Oeh tof
[..]
Lieve schat, dat hoef je mij niet te vertellen hoor
ik vind stiekem deze leukerder:quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moest meteen aan de infadels denken
Tot straks mopquote:
enferquote:
Kan me dr wat bij voorstellenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dankje maar ik *argh* het loopt over, ik voel me soms net zo'n halve autist/ADD-er
wokquote:
Rijdt ie weer??quote:
toekquote:
reed alleen vakantiedienstregeling gisteren!quote:
GFquote:
was jij niet naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80is vandaag helemaal blij met d'r haar..
vanmorgen cremespoeling erin gedaan en het is zooooo zacht dat ik het de hele tijd wil knuffelen
huisdierquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok..
vast wel iets te vinden in down-town chinatown
Spannend, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook. Wilde eik een industrial (zie plaatje), maar dat vind ik denk toch wat te eng, aangezien je daar meer last van hebt als je slaapt enzo, daar heb ik geen zin in. Plus dat is toch voor mn werk ook weer een stap verder.
Nee, ga echt nog wel ff nadenken.Weet niet hoe lang, zie ik wel.
Goedemorgen Bosquote:
Lekker is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80is vandaag helemaal blij met d'r haar..
vanmorgen cremespoeling erin gedaan en het is zooooo zacht dat ik het de hele tijd wil knuffelen
Hai Toekquote:
2 maanden geleden ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
was jij niet naar de kapper geweest?
Het helpt denk ik als je er wat minder gel in stoptquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Toekito het volgende:
Hej Nerd wok
Mijn haar is weer zo hard als een spijkerkussen!
ja, en weer meer werk gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wokje, heb je de vergadering overleefd?
minder vergaderen dusquote:
quote:
Woehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
Ik vakantie? Vanaf morgen 19:30 een week!
Er zit niet veel gel in, precies genoeg!
Oh en goedemorgen mevrouw
He GFquote:
dat is sowieso een goed ideequote:
Mwoa, er zat nog rek inquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alsof je nog niet genoeg werk had
![]()
Owquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is sowieso een goed idee
[..]
Mwoa, er zat nog rek in
'er kan nog meer bij!....'quote:
ga ik straks maken als ik de laatste 2 lampen heb gehangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GFWaar blijven de kiekjes nou
oeeh benieuwd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik straks maken als ik de laatste 2 lampen heb gehangen
de foto's zullen niet zo mooi zijn hoorquote:
Woehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee tot maar 21:00quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alsof je nog niet genoeg werk had
![]()
[..]
Woehoe![]()
Goedemorgen meneerMoet u vandaag ook tot "maar" half 8?
ik duim voor je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Oeh oeh oeh Bar, ik heb de solli verstuurd![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Oeh oeh oeh Bar, ik heb de solli verstuurd![]()
Yup. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
[..]
Spannend, ik ben benieuwd
En douchze
[..]
Goedemorgen Bos
[..]
Lekker is datMijn haar is ook nog zo lekker zacht
[..]
Hai Toek
Wokje, heb je de vergadering overleefd?
En mmmmhhhhhh, rijstwafels met oude kaas
laters marijkequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar even boodschapjes doen
smakelijk toekquote:
lunch ze wokquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ho stil wacht stop![]()
nu eerst lunchen
trevquote:
solquote:
Ik moet dat ook zo doen.. rilquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar even boodschapjes doen
Fijn he al dat afschuivenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
Ikke doe dat tegen de avond welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet dat ook zo doen.. rilril
goedemiddag flesquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
toekquote:
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke doe dat tegen de avond wel
Dan moet je haast zo wel gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.
Om 14.00 uur gaan is nog wel tijd zat hoorquote:
Iets te wilde seks?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoofd, rug, ik weet niet wat ik gedaan heb maar het lijkt wel alsof ik verloren heb met een worstelpartijtje ofzo
![]()
He KTPquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag iedereen.![]()
Wat een heerlijk weer, straks even lekker een eind fietsen.
Wast maar waarquote:
werk ze trevquote:
flitserquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag iedereen.![]()
Wat een heerlijk weer, straks even lekker een eind fietsen.
Woeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
Zo, de helft van de muren zit in de verf
je word gewoon oudquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoofd, rug, ik weet niet wat ik gedaan heb maar het lijkt wel alsof ik verloren heb met een worstelpartijtje ofzo
![]()
waar blijven die foto's??quote:
Vergeleken met jou blijf ik immer een jonge blomquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar blijven die foto's??
dementie....
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vergeleken met jou blijf ik immer een jonge blom
Het is goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He KTPLang niet gezien!
Hoe ist?
[..]
Wast maar waarVolgens mij merk ik het nu al lichamelijk dat ik 30 word dit jaar
![]()
dat fotootje maak je zelf maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
Fotootjes als het af is?
He, en wat zal ik eens lunchen vandaag?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
Zo, de helft van de muren zit in de verf
daar zit een uur tussen!quote:
Lieve schat, ik val op oudquote:
Mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is goed.
Ik ben ook over de 30 en afgezien van na het zuipen merk ik er niet zoveel van.
Betaal jij m'n treinkaartje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat fotootje maak je zelf maar
misschien als je je gedraagd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Betaal jij m'n treinkaartje?
mijn beste minnaar ooit was idd toch echt een oudere manquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik val op oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
Fotootjes als het af is?
He, en wat zal ik eens lunchen vandaag?
Ik gedraag mij altijdquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn beste minnaar ooit was idd toch echt een oudere manDe beste seks ooit was met een jongere jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat was ook iets met chemie ofzo in bed, de meest tedere seks was toch wel met een oudere man ja
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ook niet, maar ik houd me maar voor dat het goed is voor het huis. En daarbij ben ik vanavond echt moe en slaap ik binnen no timequote:
Woeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Het is zoooo'n ander gezicht met een laagje verf
Hmm, afbakbroodje met oude kaas?
Hoe de sex met mijn oudere man was, heb ik tijdens het spelletje verteldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gedraag mij altijd
[..]
De beste seks ooit was met een jongere jongen![]()
Maar dat was ook iets met chemie ofzo in bed, de meest tedere seks was toch wel met een oudere man ja
bij mij was het juist de meeste geile sex ever..quote:
ze moeten ook nog gaan branden hequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar zit een uur tussen!![]()
zolang duurt het toch niet om een paar lampies op te hangen??
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe de sex met mijn oudere man was, heb ik tijdens het spelletje verteld![]()
Huuuuuuuu
je hebt friem toch??quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten ook nog gaan branden he![]()
en ik kan moeilijk een turk op een fiets erlangs zetten
Het was heel erg jakkiequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 was da nie bei
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe de sex met mijn oudere man was, heb ik tijdens het spelletje verteld![]()
Huuuuuuuu
Ahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij mij was het juist de meeste geile sex ever..
en tedere sex, daar is Barman wel goed in![]()
quote:
quote:
Excuse you misterquote:
een goede condoom merk je niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
AhaIk had toen ook geen pil, dat werkt trouwens ook mee
![]()
En met mijn huidige meds is het lastig
![]()
Maar barman
Seksquote:
Fixedquote:
Je doet niks anders met me?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle slaat haar handen voor de ogen van pgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |