Hai mopquote:
Lekker geslapen?quote:
Goedemorgen Solquote:
Koenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had muffins gehaald
Koen zegt de hele tijd: hmmmmmmmmmmmmm padstoel padstoel
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
hihih.. m'n 3e KSC topic
en wat een TT weer![]()
iets met techneut en inspiratie..
yep, maar te kortquote:
neuh..quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3e pas
helemaal geen LaPo hunteres dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN het is nogal lastig om op werk een nieuw topic te openen.. alhowel ik er vandaag achter kwam dat de "open nieuw deel" knop het hier nu WEL doet
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mij sponsort ze niet meer, iigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedacht
weet ik datquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef friemelaar het volgende:
Bar dat boor productieplatform waar jij op werkt op welke breedtegraad ligt dat ?
spoiler?? sponsor??quote:
Huh wat? Sinds wanneer ben jij een leuke kunstenaar?quote:
ik wil gewoon een bijmanquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou die leuke kunstenaar al kon sponsoren dan had die vast wel een TT voor je bedacht
Oh echt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai mpg![]()
[..]
vd week zei hij nog: niek, mis
Gaan we wel voor je zoeken ja?quote:
Ach OK, dan pleur ik die coördinaten dat wel in m'n tom tomquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik dat
in het K4/K5, F15 en L7/L4 veld
wie is niek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai mpg![]()
[..]
vd week zei hij nog: niek, mis
Ja echt.. ik verzin zoiets nietquote:
heheh.. je mag er niet heen varen lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach OK, dan pleur ik die coördinaten dat wel in m'n tom tom![]()
Ikquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt.. ik verzin zoiets niet
Oh en ik heb eindelijk een filmpje waarop hij een wheelie doet met zijn loopfiets
Kunstenaar ben ik niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Sinds wanneer ben jij een leuke kunstenaar?En wat is er met spoilers?
Whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunstenaar ben ik niet...
En damnyouautocorrect
Meldtquote:
Nee maar die kan wél omrekenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag er niet heen varen lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |