als ik bedenk dat het bovenste chocolade melk is..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astu, Marijkje
We kunnen ook samen boodschapjes doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
Oh Marijke.. als je sushi komt bouwen bij ons, dan moet je nog weleven een boodschappenlijstje doorgeven..geen idee wat er allemaal in sushi "moet"
en.. gaan we ook vlees sushi's maken?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astu, Marijkje
Nee joh, infidelquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ik bedenk dat het bovenste chocolade melk is..
Kusje op je hoofdquote:
Moest meteen aan de infadels denkenquote:
quote:
ok..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen ook samen boodschapjes doenEn vleessushi heb ik zelf nog niet eerder gemaakt, maar lijkt me tof
![]()
Ja, dat denk ik dus ook. Wilde eik een industrial (zie plaatjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, maar ik denk inderdaad dat dat heel anders isWeet je ook al of je em echt laat zetten?
Oeh tof
[..]
Lieve schat, dat hoef je mij niet te vertellen hoor
ik vind stiekem deze leukerder:quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moest meteen aan de infadels denken
Tot straks mopquote:
enferquote:
Kan me dr wat bij voorstellenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dankje maar ik *argh* het loopt over, ik voel me soms net zo'n halve autist/ADD-er
wokquote:
Rijdt ie weer??quote:
toekquote:
reed alleen vakantiedienstregeling gisteren!quote:
GFquote:
was jij niet naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80is vandaag helemaal blij met d'r haar..
vanmorgen cremespoeling erin gedaan en het is zooooo zacht dat ik het de hele tijd wil knuffelen
huisdierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |