Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok..
vast wel iets te vinden in down-town chinatown
Spannend, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook. Wilde eik een industrial (zie plaatje), maar dat vind ik denk toch wat te eng, aangezien je daar meer last van hebt als je slaapt enzo, daar heb ik geen zin in. Plus dat is toch voor mn werk ook weer een stap verder.
Nee, ga echt nog wel ff nadenken.Weet niet hoe lang, zie ik wel.
Goedemorgen Bosquote:
Lekker is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80is vandaag helemaal blij met d'r haar..
vanmorgen cremespoeling erin gedaan en het is zooooo zacht dat ik het de hele tijd wil knuffelen
Hai Toekquote:
2 maanden geleden ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
was jij niet naar de kapper geweest?
Het helpt denk ik als je er wat minder gel in stoptquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Toekito het volgende:
Hej Nerd wok
Mijn haar is weer zo hard als een spijkerkussen!
ja, en weer meer werk gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wokje, heb je de vergadering overleefd?
minder vergaderen dusquote:
quote:
Woehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
Ik vakantie? Vanaf morgen 19:30 een week!
Er zit niet veel gel in, precies genoeg!
Oh en goedemorgen mevrouw
He GFquote:
dat is sowieso een goed ideequote:
Mwoa, er zat nog rek inquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alsof je nog niet genoeg werk had
![]()
Owquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is sowieso een goed idee
[..]
Mwoa, er zat nog rek in
'er kan nog meer bij!....'quote:
ga ik straks maken als ik de laatste 2 lampen heb gehangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GFWaar blijven de kiekjes nou
oeeh benieuwd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik straks maken als ik de laatste 2 lampen heb gehangen
de foto's zullen niet zo mooi zijn hoorquote:
Woehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik straks maken als ik de laatste 2 lampen heb gehangen
nee tot maar 21:00quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alsof je nog niet genoeg werk had
![]()
[..]
Woehoe![]()
Goedemorgen meneerMoet u vandaag ook tot "maar" half 8?
ik duim voor je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Oeh oeh oeh Bar, ik heb de solli verstuurd![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Oeh oeh oeh Bar, ik heb de solli verstuurd![]()
Yup. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
[..]
Spannend, ik ben benieuwd
En douchze
[..]
Goedemorgen Bos
[..]
Lekker is datMijn haar is ook nog zo lekker zacht
[..]
Hai Toek
Wokje, heb je de vergadering overleefd?
En mmmmhhhhhh, rijstwafels met oude kaas
laters marijkequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar even boodschapjes doen
smakelijk toekquote:
lunch ze wokquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ho stil wacht stop![]()
nu eerst lunchen
trevquote:
solquote:
Ik moet dat ook zo doen.. rilquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar even boodschapjes doen
Fijn he al dat afschuivenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
Ikke doe dat tegen de avond welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet dat ook zo doen.. rilril
goedemiddag flesquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
toekquote:
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke doe dat tegen de avond wel
Dan moet je haast zo wel gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.
Om 14.00 uur gaan is nog wel tijd zat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |