In en om Ieper struikel je inderdaad over de Britse school klassen. Ik vind het wel bijzonder dat het nog elke avond druk is bij de Menenpoort.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Tien jaar geleden waren er nog veel veteranen uit WO I aanwezig, ik heb het zelf ook toen eens bezocht. Op de begraafplaatsen vind je veel Britse scholieren die daar projecten doen.
[ afbeelding ]
Naja laatste x dat ik zei: Ja schatje ik drink vanavond niet. Is geeindigt in een met kots bedekte trap+badkamper+overloop. Dat heeft ze gehoort dus dan drink ik maar een xtje nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tuurlijk, hou jezelf vooral niet in! Wat wij vroegah moesten ontberen kan natuurlijk nooit de reden zijn waarom het tegenwoordig niet zou kunnen.
Grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[DEF] SC#142 Waar Thaboel té mobiel is voor een nieuw topic
@ Lightning_NL
Dat zou dan heel goed kunnen ja. Ik zat rond dat tijdstip op de weg. En in onze regio rijden er maar 5 bestelbusjes, Oranje/wit rond.
Als je weer zo een bestelauto ziet, scheer eens over me heen indien situatie dat toelaatquote:
Je reed in een VW Caddy he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je weer zo een bestelauto ziet, scheer eens over me heen indien situatie dat toelaat
Maar dat is ook niet al te dom voor woorden... Dat is gewoon te debiel voor woorden. Ik ben ook best van het zuipen (en daar doe ik ook dapper aan mee) Maar als je jezelf dusdanig naar de klote helpt en je de hele zooi eronder kotst, ja dan vraag je er zelf om.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja laatste x dat ik zei: Ja schatje ik drink vanavond niet. Is geeindigt in een met kots bedekte trap+badkamper+overloop. Dat heeft ze gehoort dus dan drink ik maar een xtje niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de Artilleristen onder ons:
R.Lee Ermey http://www.dailymotion.co(...)-part-1-5_shortfilms
Soms hou ik iets teveel van gezelligheid... Laat ik me inmee slepen en boempats was ik te lamquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet al te dom voor woorden... Dat is gewoon te debiel voor woorden. Ik ben ook best van het zuipen (en daar doe ik ook dapper aan mee) Maar als je jezelf dusdanig naar de klote helpt en je de hele zooi eronder kotst, ja dan vraag je er zelf om.
Truste.quote:
Blijft toch een toeristentrekker, Fransen, Duitsers, je komt ze van overal tegen. Ik heb op een kaart gezien dat Adolf Hitler ten noordoosten van Ieper in een loopgraaf lag, vlakbij dus, je hebt er helaas weinig Duitse begraafplaatsen, daar moet je echt voor in Verdun zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In en om Ieper struikel je inderdaad over de Britse school klassen. Ik vind het wel bijzonder dat het nog elke avond druk is bij de Menenpoort.
Dan moet je nog leren drinken, de laatste keer dat ik heb overgegeven is in een heel ver verleden geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja laatste x dat ik zei: Ja schatje ik drink vanavond niet. Is geeindigt in een met kots bedekte trap+badkamper+overloop. Dat heeft ze gehoort dus dan drink ik maar een xtje niet
Ik reed rond in een Ford Transit, klein model. Lijkt op een VW Caddy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je reed in een VW Caddy he?
Als je wilt dat de situatie het toelaat, moet je in een laagvlieggebied rondvliegen. Dan mogen we pas écht laag vliegen zonder dat we ons moeten verantwoorden als er geluidsklachten komen. Tussen de Bergsche Maas en de Waal ligt een laagvlieggebied.
Een hele avond pils drinken no problemo. Maar als de barman ineens met shotjes groen/gele/blauwe troep aan komt zetten. Dan word dat gewoon opgedronkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan moet je nog leren drinken, de laatste keer dat ik heb overgegeven is in een heel ver verleden geweest
Opzuipen kreng!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een hele avond pils drinken no problemo. Maar als de barman ineens met shotjes groen/gele/blauwe troep aan komt zetten. Dan word dat gewoon opgedronken
Jenevemeister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |