FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Crap.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bak alleen normale taarten... in de oven dus
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Charmed je doet het er om om de laatste te zijn he!
Tal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik post ook in Tal... en ik zat te wachten tot iemand de lapo had
Heb ik hem hier
Ik zie haar gewoon denken: "wat een kleintje"quote:
Iellll..quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Iellll..
Wij hebben hier genoeg talenten..
Vooral in het taartenbakken...
De Stem: Welkom beste Ceetje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kan ik ook bij het buitenstaandersclubje
![]()
Zit pas sinds zondag bij de (niet) liveshow op dit forum. Kwam het idd ook tegen omdat ik meer over de geheimen wilde weten. Maar dit voegt wel wat toe aan het kijken hoor, ik denk dat ik het hele programma anders al beu was geweest
helaas hoeft de taart niet in de ovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
1000 euro voor de bewoner die Joanna in de oven douwt ipv die taart.
Nee je moet intregerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kan ik ook bij het buitenstaandersclubje
![]()
Details!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
helaas hoeft de taart niet in de oven
Doe alsof je een relatie hebt met RengDengDengquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
De Stem: Welkom beste Ceetje..
Je 1ste missie is..
Ja maar wij met ons buitenstaanders clubje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee je moet intregeren![]()
De oudgedienden zijn best lief hoor
Jawel, je hebt de taartenkoker en de taartenopstijver.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Soury het volgende:
Meer dan twee kapiteins op de taartschip. Dat kan niet goed gaan
oh, ik had al een ander geheimquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe alsof je een relatie hebt met RengDengDeng
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef pullup het volgende:
ALs Razor zo doorgaat zet ik die stream gewoon uit
Dat gaat Joanna Spijkers zo laten zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In de koelkast bakken? Hoe de neuk flik je dat?
Met haar kan ik wel een borrel drinkenquote:
Dat kan heus wel, Sophie geeft les, let dan op. Joann haar sterren staan niet goed, maar ze houd moed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Helaas dat is niet ons geheim..quote:
Whehe hij komt nog net niet aan de 24 caps per secondequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanKan het toch niet horen steeds, blijf zo nog lachwekkender op de hoogte
Lig echt in een deuk af en toe...
het geheim van Joanna: Ik heb TopChef gewonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat gaat Joanna Spijkers zo laten zien..
Gelukkig begint iedereen met 100.000 in mijn versiequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Helaas dat is niet ons geheim..
Pizzalucht u verliest hiermee 2.500 euro..
Hij doet zijn best.... respectquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe hij komt nog net niet aan de 24 caps per seconde
Uhhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het geheim van Joanna: Ik heb TopChef gewonnen
ze heeft der zandtuintje ook niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat kan heus wel, Sophie geeft les, let dan op. Joann haar sterren staan niet goed, maar ze houd moed.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja maar wij met ons buitenstaanders clubje..
Worden ooit de oudgedienden..
Kan niet wachten tot die dag..
Als ik ooooooit een echte FOKKER beeeeeeeeeeennnn
Dat gaan ze noooooit raden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het geheim van Joanna: Ik heb TopChef gewonnen
Geef haar maar een tuintje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze heeft der zandtuintje ook niet he
dus misschien kan iemand een beetje zand in ene bakje aan der geven
pizzalucht, er is toch geen bier. Iets anders drink je niet bij kaarten (vind ik dan)quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
Moeten de dames niet eens wat drinken gaan aanbieden zodat de mannen niet naar de keuken gaan?
Daarom ben ik het buitenstaanders clubje begonnen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt je nog maar net geregistreerd zie ik
Tartquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een miss Now it all zeg die sharon. Bah.
In kom met koud water gelatine ca. 5 minuten weken. In keukenmachine of met deegroller mariabiscuits verkruimelen en in kom doen. In pannetje boter smelten en boter met 2 eetlepels water door koekkruimels mengen. Springvorm licht invetten, kruimelmengsel over bodem verdelen en goed aandrukken. Aardbeien wassen en kroontjes verwijderen. In keukenmachine 300 g aardbeien pureren. Sinaasappel uitpersen en in pannetje sap zachtjes verwarmen. Gelatine goed uitknijpen en van vuur af al roerend in warme sinaasappelsap oplossen. Mengsel even laten afkoelen. In kom kwark, suiker, sinaasappelmengsel en aardbeienpuree goed door elkaar roeren. In andere kom slagroom stijfkloppen en luchtig door kwarkmengsel scheppen. Kwarkmengsel over kruimelbodem in springvorm verdelen en bovenkant gladstrijken. Kwarktaart in koelkast in ca. 3 uur laten opstijven. Rest van aardbeien halveren en op bovenkant van taart rangschikken. In pannetje aardbeienjam met 1 eetlepel water zachtjes verwarmen. Met kwastje aardbeien en kwark rijkelijk bestrijken met jammengsel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Geef haar maar een tuintje..
En het liefst op haar buik!
Dat snap ik, maar dat zou ik iig doen. Volgens mij zijn die dames niet zo snuggerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pizzalucht, er is toch geen bier. Iets anders drink je niet bij kaarten (vind ik dan)
Zoals ik al in het vorige topic zei: Als ik op de indrukken af mag gaan is Aafke de enige in dat hele huis die bier drinkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pizzalucht, er is toch geen bier. Iets anders drink je niet bij kaarten (vind ik dan)
Goh, zou je denkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zou ik iig doen. Volgens mij zijn die dames niet zo snugger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |