FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Crap.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bak alleen normale taarten... in de oven dus
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Charmed je doet het er om om de laatste te zijn he!
Tal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik post ook in Tal... en ik zat te wachten tot iemand de lapo had
Heb ik hem hier
Ik zie haar gewoon denken: "wat een kleintje"quote:
Iellll..quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Iellll..
Wij hebben hier genoeg talenten..
Vooral in het taartenbakken...
De Stem: Welkom beste Ceetje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kan ik ook bij het buitenstaandersclubje
![]()
Zit pas sinds zondag bij de (niet) liveshow op dit forum. Kwam het idd ook tegen omdat ik meer over de geheimen wilde weten. Maar dit voegt wel wat toe aan het kijken hoor, ik denk dat ik het hele programma anders al beu was geweest
helaas hoeft de taart niet in de ovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
1000 euro voor de bewoner die Joanna in de oven douwt ipv die taart.
Nee je moet intregerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kan ik ook bij het buitenstaandersclubje
![]()
Details!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
helaas hoeft de taart niet in de oven
Doe alsof je een relatie hebt met RengDengDengquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
De Stem: Welkom beste Ceetje..
Je 1ste missie is..
Ja maar wij met ons buitenstaanders clubje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee je moet intregeren![]()
De oudgedienden zijn best lief hoor
Jawel, je hebt de taartenkoker en de taartenopstijver.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Soury het volgende:
Meer dan twee kapiteins op de taartschip. Dat kan niet goed gaan
oh, ik had al een ander geheimquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe alsof je een relatie hebt met RengDengDeng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |