Ja, zo eentje, kunnen er heel veel in!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Tip2!![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie goed op de hoogte.![]()
Is er ook een trollyverbindingsding waardoor je in je eentje DRIE of zelfs VIER trolleys naar huis kunt zeulen?Jullie weten dat vast wel.
Ga je ovuleren ja?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo en ik gaan zondag toch zoooo evalueren.![]()
Dat jullie er jaloers van worden.
Kom Muis, van jou had ik beter verwacht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga je ovuleren ja?
Het werd tijd.
Die willik!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, zo eentje, kunnen er heel veel in!
[ afbeelding ]
Wat een slechte comeback, je kan gewoon niks beters verzinnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom Muis, van jou had ik beter verwacht.
Tuurlijk, je kunt hem opvouwen door dat harmonicading, handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Die willik!![]()
Past makkelijk in de trein, toch?
Ik ben totaal van slag door jouw slappe voorzet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een slechte comeback, je kan gewoon niks beters verzinnen.
Op de reclame-beurs was een reclame voor "deo tegen de odeur uit de derde oksel van de vrouw"quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en dan steek je die molen in je kontzak en bij gebrek aan kontzak in je ....euhm....oksel
+1 voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG HHB![]()
Mn moeder weet dat ik NOOIT meer met dr praat als ze het alleen al zou opperen, wat een hel lijkt me dat
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt hem opvouwen door dat harmonicading, handig
Hihi, je zei slappe voorzet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben totaal van slag door jouw slappe voorzet.
*gniffel*quote:
Oh jakkesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de reclame-beurs was een reclame voor "deo tegen de odeur uit de derde oksel van de vrouw"![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jakkes![]()
Als we daar als WW's zouden lopen had ik het in m'n 3e oksel gedaan van het lachen
Ik herken je niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
OMG HHB![]()
Mn moeder weet dat ik NOOIT meer met dr praat als ze het alleen al zou opperen, wat een hel lijkt me dat
Daar heb je deze dan weer voor:quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jakkes![]()
Als we daar als WW's zouden lopen had ik het in m'n 3e oksel gedaan van het lachen
Had je mooi meteen kunnen sprayen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jakkes![]()
Ik hoop dat ze daar het okselmaandverband hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je deze dan weer voor:
[ afbeelding ]
Die dingen kun je ook best onder je arm proppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoop dat ze daar het okselmaandverband hebben.
Enjoy! Q. houdt je oksel plekje wel warm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff onder de douche door; alle oksels weer opfrissen![]()
Dat schijnt voor amateurs te zijn. Den Eckte Zwetert koopt okselmaandverband.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die dingen kun je ook best onder je arm proppen
Met mijn tong?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enjoy! Q. houdt je oksel plekje wel warm.
Mag je helemaal zelf weten vandaag. Ik ben in een gulle bui.quote:
Non! Feli!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Nonneke het volgende:
oeh ik ga morgen, nouja naar de 9mnd beurs dan
oe bambinoquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Nonneke het volgende:
oeh ik ga morgen, nouja naar de 9mnd beurs dan
Dag bankhangmuisquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga bankhangen, dag pompoentjes van me
quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nee ik mag met een vriendin mee, of nouja eigenlijk schreeuwde alles in me NEEEEEEEEE maar durfde ik het niet te zeggen
Dag pruimpje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga bankhangen, dag pompoentjes van me
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee ik mag met een vriendin mee, of nouja eigenlijk schreeuwde alles in me NEEEEEEEEE maar durfde ik het niet te zeggen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
we zullen het moeten afwachten morgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalMaar stiekem vind je het gewoon leuk!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebbie dr nou weer een bezwangerd???????
Je hebt dr echt talent voorquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
Waneer gaan we naar de hhb ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Have you no shame?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen moet bijkomen van de schrikquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef vamperotica het volgende:
Je hebt gewooniedereen weggejaagd!
lol moet kunnen vampquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef vamperotica het volgende:
Je hebt gewooniedereen weggejaagd!
Naja Q, alles beter dan een boot van MMquote:
Ik vind het knapquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef senesta het volgende:
Briljant, zelfs Qwea is lost for words
Trusten, jij harde werkertquote:
Je posts blinken me tegemoet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle oksels weer schoon ende frips
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Met het juiste gezelschap is de HHB echt hilarisch.
nou, niet echt. Wat ik wilde zeggen was vast niet in goede aarde gevallen en had me een ban gekost, daar ben ik vrij zeker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef senesta het volgende:
Briljant, zelfs Qwea is lost for words
Volgend jaar gaan we met z'n allen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Met het juiste gezelschap is de HHB echt hilarisch.
En als je beentjes niet meer willen slenteren mag je bij mij in de trolley.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we met z'n allen.
Ik lach nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
FOK! meet op de huishoudbeurs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we met z'n allen.
Ik lach nu al
En dan Juicy mee als fotograaf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! meet op de huishoudbeurs.
Arme standhouders
Aan de droogmolenharmonicabus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je beentjes niet meer willen slenteren mag je bij mij in de trolley.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de droogmolenharmonicabus?
Leeft de geprikte nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Oognip het volgende:
GoedenavondTerug van stage! Heb vandaag voor het eerst bloedsuiker geprikt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
NonHeb jij je vrouwke bezwangerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik heb zeker niet mn vrouwke bezwangerd, zelfs niet een beetje![]()
Ow, pfiew! Gelukkig maar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nee ik heb zeker niet mn vrouwke bezwangerd, zelfs niet een beetje
jep tis veilig !quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, pfiew! Gelukkig maar!
* kuisheidsgordel weer opbergt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga de beeb gelijk weer ff wakkermaken
Jamaar ik wil ook niet naar de handwerkbeursquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Jullie bedenken nog wel even iets lolligs he?
Echt maken hoeft niet, beschrijven is genoeg
Anders is het sneu voor de CREA meisjesPainten, Elies!
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Die kaartjes mag je weggeven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik wil ook niet naar de handwerkbeurs![]()
Na die foto's van AH durf ik nergens meer heen.
Ik blijf voortaan maar binnen
Ik zou nie weten wie ik daar blij mee kon makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kaartjes mag je weggeven.
Aan Sjon, ofzo.
Ik kom er ook echt niet uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net ff gekeken maar ik vind het een onmogelijke opdracht
Goed bezig wijffiequote:
Serieus, ik dacht echt WTF??????quote:
Zit nog steeds in mijn tas, dus nee: niet kwijtgeraakt. En mocht ik 'm alsnog kwijt raken, dan haal ik zo een nieuwe bij Shirlquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat je Shirleys handtekening niet kwijtgeraakt bent please
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit nog steeds in mijn tas, dus nee: niet kwijtgeraakt. En mocht ik 'm alsnog kwijt raken, dan haal ik zo een nieuwe bij Shirl
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed bezig wijffie
Word je al wat zekerder, of loop je nog steeds te hyperen?
Superquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Oognip het volgende:
ik word al wat zekerder en doe veel dingen alleen. Als ik ergens niet uit kom vraag ik om hulp, maar ik probeer alle nieuwe dingen en loop nergens meer voor weg
Ik zit er nu zelfs aan te denken om misschien op de ambulance te gaan werken, iets waarvan ik een paar weken geleden nog dacht dat nooit te kunnen/willen. Nu vind ik dit maar wat saai worden![]()
Het is maar goed dat je daar moeite mee hebt. De dag dat zoiets je niets meer doet, moet je een ander vak zoeken denk ik. Ik denk wel dat je op een gegeven moment leert om er niet meer steeds zelf om te moeten huilen. Da's een kwestie van groeien.quote:Waar ik nog wel veel moeite mee heb, is het omgaan met mensen en hun verdriet. Vandaag zeiden verschillende patiënten tegen mij dat ze geen zin meer in het leven hebben. Ik vind het dan super lastig om wat terug te zeggen. Ik ben (nog) niet zo goed in troosten.
Thanks for asking!
Yea, 't mist een beetje een doel. Zo'n beperking in materialen is leuk maar zonder opdracht om iets specifieks te knutselen zwemt 't idee maar rond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hoe moet je nou in vredesnaam iets doen met die materialen van jou, Greys? Ik ben toch al niet zo creatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Er is een echtequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien er nog geen inzendingen zijn denk ik dat je nog wint ook
Kan een stuk beterquote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh crapquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan een stuk beterPoot en buik strijden om voorrang qua aandacht. En aangezien ze dat beide willen bereiken door pijn te doen, kun je wel raden hoe dat is denk ik
Volgende week naar arts in België voor mijn buik en 30 maartquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:43 schreef Qwea het volgende:
Ooh crap
Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
Mijn crohn is actief en ik moet prednison, ook gekregen enzo maar mag niet slikken van de arts in Sneekanders geen operatie
Jezus, duurt nog mooi lang dus. Dus je klysma's werken gewoon ook niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgende week naar arts in België voor mijn buik en 30 maartnaar de Maartenskliniek voor mijn been.
Ik las het van die prednison, waarom mag je dat niet voor de operatie?
Damn, en dan moet je nog tot volgende week wachten? Ik vind het echt vet lang duren bij jequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, klysma's en pillen doen niks helaas.
Balen van die prednison want dat betekent dus meer last van je Crohn, begrijp ik. Joepie
Soms hoef je ook niets te zeggen. Het voelt ook ongemakkelijk als iemand zoiets zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Oognip het volgende:
[..]ik word al wat zekerder en doe veel dingen alleen. Als ik ergens niet uit kom vraag ik om hulp, maar ik probeer alle nieuwe dingen en loop nergens meer voor weg
Ik zit er nu zelfs aan te denken om misschien op de ambulance te gaan werken, iets waarvan ik een paar weken geleden nog dacht dat nooit te kunnen/willen. Nu vind ik dit maar wat saai worden
Waar ik nog wel veel moeite mee heb, is het omgaan met mensen en hun verdriet. Vandaag zeiden verschillende patiënten tegen mij dat ze geen zin meer in het leven hebben. Ik vind het dan super lastig om wat terug te zeggen. Ik ben (nog) niet zo goed in troosten.
Thanks for asking!
Maar kun je voor je behandeling dan niet in DLD terecht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig maar. Hoop voor je dat het zo blijft
Wachttijden zijn ondingen ja. Ik vond dat ik in België nog redelijk snel terecht kon (4 weken), maar bij de Maartenskliniek is het echt hopeloos. Komt ook omdat ik de laatste keer een telefonisch consult had, en dan moet je bellen voor een afspraak. Ben je op het spreekuur dan zorgen ze ervoor dat je snel weer terecht kunt.
Maar zo snel als hier in DLD gaat het sowieso nergens. Hier kun je vaak dezelfde dag of de volgende al terecht, en echt nog nooit meer dan een week hoeven wachten.
Maar prednison...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, en dan moet je nog tot volgende week wachten? Ik vind het echt vet lang duren bij jeMooi balen ook voor je. Zit je dan, met iets waar je niks tegen kunt doen en pas volgende week mee langs de dokter kan
En nu gaat het wel hoor, alleen dingen op plaatsen waar je niet wilt weten waar ze zittenzijn ff lastig. En bij vlaggen rommelt mijn buik enorm en er zat ff bloed bij.
Maar gelukkig niet erg veel last.
Nou ja, hier in Den Helder gaat het ook altijd snel. Ik belde vrijdag, kon maandag heen. Maar voor die maartenskliniek, is wachttijd bemiddeling niks?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig maar. Hoop voor je dat het zo blijft
Wachttijden zijn ondingen ja. Ik vond dat ik in België nog redelijk snel terecht kon (4 weken), maar bij de Maartenskliniek is het echt hopeloos. Komt ook omdat ik de laatste keer een telefonisch consult had, en dan moet je bellen voor een afspraak. Ben je op het spreekuur dan zorgen ze ervoor dat je snel weer terecht kunt.
Maar zo snel als hier in DLD gaat het sowieso nergens. Hier kun je vaak dezelfde dag of de volgende al terecht, en echt nog nooit meer dan een week hoeven wachten.
Jup. Dat heb ik dus ook aangegeven, dat ik wil afvallen, en niet wil aankomen. Daarom mocht ik zelf kiezen 5 of 10 MG. En ik moest 4 weken, maar ik stop meestal zelf na een week of 2.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar prednison...
Je krijgt er zo'n plofkop van en zo. Het zal wel goed zijn, maar het blijft kutspul.
Is er geen andere oplossing? Want ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat bv. Nance ook eigenlijk prednison moet, maar omdat ze veel op TV is krijgt ze andere medicijnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Dat heb ik dus ook aangegeven, dat ik wil afvallen, en niet wil aankomen. Daarom mocht ik zelf kiezen 5 of 10 MG. En ik moest 4 weken, maar ik stop meestal zelf na een week of 2.
En met 5 mg valt het wel mee hoor, daar heb ik niet zo'n last van gelukkig. Maar goed, ik word om de zoveel tijd volgestouwd met die troep, en dat lijkt me niet de oplossing. Hij wilde me als dit bleef terug komen op een onderhoudsdosering van 2,5 mg hebben. Ja, doei.
Gister zei een patiënt dus dat ze geen zin meer had omdat ze al zoveel ellende heeft meegemaakt in haar leven, de revalidatie wil niet opschieten en daar wil ze haar best niet meer voor doen. Ze is bijna 80 en als je dan zo moet leven, dan snap ik wel dat je daar geen zin in hebt. Dus ik zei tegen haar dat ik het wel snapte. Maar mijn collega's proberen zulke mensen op te vrolijken maar daar ben ik nog niet zo goed in. En ik denk wel dat ik dat moet worden, iemand die ze begrijpt is natuurlijk wel heel fijn maar het brengt ze op deze manier niet op andere gedachtesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms hoef je ook niets te zeggen. Het voelt ook ongemakkelijk als iemand zoiets zegt.
Probeer nuchter te blijven en je tegelijkertijd te verplaatsen in de positie van die persoon. Het zijn aan de ene kant geen zaken waarover je wilt nadenken als je jong en gezond bent, maar aan de andere kant is het ook interessant.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is er geen andere oplossing? Want ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat bv. Nance ook eigenlijk prednison moet, maar omdat ze veel op TV is krijgt ze andere medicijnen.
Ja, doeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
Wat een gezeik Q
Kunnen ze de Crohn er niet tussenuit snijden, of zeg ik nu iets heel geks
Welke andere gedachtes heb je dan als je 80 bent en het echt niet meer leuk vindt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gister zei een patiënt dus dat ze geen zin meer had omdat ze al zoveel ellende heeft meegemaakt in haar leven, de revalidatie wil niet opschieten en daar wil ze haar best niet meer voor doen. Ze is bijna 80 en als je dan zo moet leven, dan snap ik wel dat je daar geen zin in hebt. Dus ik zei tegen haar dat ik het wel snapte. Maar mijn collega's proberen zulke mensen op te vrolijken maar daar ben ik nog niet zo goed in. En ik denk wel dat ik dat moet worden, iemand die ze begrijpt is natuurlijk wel heel fijn maar het brengt ze op deze manier niet op andere gedachtes
Die heb je ook als je 12 bent, hoorquote:
Ik weet het ook zo net nog niet. Ik denk iig dat even de tijd voor iemand nemen en een arm om iemand heen slaan ook veel verlichting geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke andere gedachtes heb je dan als je 80 bent en het echt niet meer leuk vindt.
Maar ja....de nuchterheid maakt ook dat je kunt stellen dat die persoon zijn/haar tijd toch echt moet uitzitten en er dan toch echt het beste van moet maken. En dat gaat wel het beste met een glimlach en soms een grapje. Zolang liefdevol.
Maar echt op andere gedachten brengen... ik weet het niet zo net. Even verlichten is misschien alles wat je kunt doen.
Aha, oke! Nee, slecht idee dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef Qwea het volgende:
Ja, doeiDan ben ik ten eerste een deel darm zomaar kwijt, terwijl het eigenlijk niet echt acuut is. Het is kut, maar het is bij lange na niet zoals november 2009 gelukkig. En daarnaast zou je dan een stoma kunnen krijgen *ril* en het kan dan terug komen in nieuwe goeie darmstukken.
Lijkt me niet zo'n goed plan![]()
Snijden moet je pas doen als het echt heel erg is en NIKS helpt
Ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb je ook als je 12 bent, hoor
OMG... wat heb jij geslikt vanmorgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Nonneke het volgende:
Q!![]()
zullen we naakt gaan touwtje springen ?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG... wat heb jij geslikt vanmorgen
Nee, voor mijn buik niet, ze komen er hier niet uit. Wat mijn been betreft denk ik dat ik maar eens met de huisarts ga overleggen voor een nieuwe verwijzing. Dit schiet niet op (en ook daarvan weten ze niet wat er aan de hand is).quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:17 schreef nokwanda het volgende:
Maar kun je voor je behandeling dan niet in DLD terecht?
Okequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Q!![]()
zullen we naakt gaan touwtje springen ?
Mooi dat je er wat aan hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar de 9mnd beurs met trolly. Echt te erg maar ik ga echt niet alles sjouwen
@oh-oh en Qwea heb de bonnen ingeleverd vandaag bedankt nog
De tandarts was erg tevreden over mijn gebit. Hij vroeg toen ik ging liggen heel subtiel of er op gezondheidsgebied nog iets verandert was.
Ja ik ben zwanger dacht ik al zei hij normaal ben je dunner.
Neuh, dieet werkt sowieso niet. Ik weet wel dat ik pittige dingen moet vermijden en kool, want anders ga ik half doodquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je Crohn Q.
Kun je er nog iets tegen doen met een dieet ofzo? Dat je darmen zo min mogelijk geprikkeld worden.
Maar waarom zou je nu willen verhuizen? Je zit daar net goed en wel en je bent zwanger en steeds misselijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij waren gisteren naar een huis wezen kijken.
We kunnen als we het kopen zo aan bouwval gezocht mee doen en zo handig met klussen ben ik niet.
Ik denk niet dat deze het gaat worden
Bronquote:Tony Chocolonely introduceert chocolade van scharrelslaven
Prima alternatief voor de prijsbewuste idealist
Door Dirk Jan Hoek | 14 February 2011 | Binnenland
Tony Chocolonely, het chocolademerk van tv-maker Teun van de Keuken, zal binnenkort een slaafvriendelijke productlijn introduceren. Het gaat volgens van de Keuken om lekkernijen met een concurrerende prijs waarbij toch aandacht is besteed aan de arbeidsomstandigheden van de slaaf. Speerpunt van de lijn wordt de scharrelchocoladereep, een bijzonder aantrekkelijk compromis tussen de eigen beurs en het welzijn van de West-Afrikaanse cacaoslaaf.
Tony Chocolonely werd bekend met slaafvrije chocolade. Volgens Van de Keuken grijpen twijfelende kopers in de praktijk echter vaak naar goedkope, slaafrijke chocolade. Hij denkt met een aantal nieuwe, lager geprijsde, chocoladerepen deze groep weer aan zich te kunnen binden. Van de Keuken: Voor de smalle beurs kan scharrelchocolade een prima alternatief zijn. Weliswaar niet slaafvrij, maar die slaven hebben een heel aardig leven. Ze mogen dan wel nooit buiten hun compound komen, maar ze zijn ongeketend en er mogen er niet meer dan 9 per vierkante meter worden gehouden.
Andere nieuwe chocoladevormen zijn vrije-uitloop-chocolade, maischocolade en biologische chocolade. Vrije-uitloop-slaven kunnen hun werkterrein verlaten en hebben daar dan tenminste 2,5 vierkante meter per persoon tot hun beschikking. Ze mogen niet meer dan 12 uur per dag werken en niet meer dan 5 kilo cacao tillen. Biologische slaven zijn vooral interessant voor de milieubewuste koper: deze slaven mogen geen pesticiden gebruiken en krijgen uitsluitend biologisch eten. Van de Keuken: En reken maar dat we daar streng op toezien.
Sceptici betwijfelen of Tony Chocolonely de producten wel kan leveren. Rogier Heemskerk van Verkade: Natuurlijk hebben wij dit ook overwogen. Maar je moet goed bedenken dat de overgang voor de meeste boeren niet zomaar gemaakt is. Ze zullen land bij moeten kopen om hun slaven naar buiten te laten en prikkeldraad en afrasteringen moeten verwijderen. Bovendien zijn sommige boeien jarenlang niet los geweest. Die krijg je echt niet zomaar open.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef Pagan het volgende:
Voor de chocoladeliefhebbers onder ons.
[..]
Bron
Goedemorgen overigens.
Stress is een enorme trigger hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Stress is nooit goed en vooral niet bij ziekte.
Ik merk al aan mezelf dat wanneer ik mij druk ga maken ik misselijker wordt.
Niet dat ik nu wil zeggen dat als je geen stress heb je nergens last van hebt maar stress is wel een tricker natuurlijk.
@rewimo is een optie maar sommige dingen moet nu eenmaal even gestreken worden. En het is niet veel maar ik moet helemaal naar zolder enzo. Gewoon geen zin.
Netjes!quote:
Ik ga nu kijken of ikke post hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Hai!
Ik was op 8 uur op om iets te eten zodat ik diclo kon nemen, zoveel pijn deed mn heup![]()
Maar toen ben ik Sonny Boy gaan lezen in bed![]()
En Qut, hier lag net de hele zwik op het balkon![]()
I has pics too, eerst ff lunchen![]()
Hejje al post??????????????
Spannend!!!!!!!!quote:
Ah, een leuk kaartje begrijp ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
Vies goor smerig kutwijf dat je er bent ook!
Evil bitch ben je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Is het de meest geniale post die je ooit gehad hebt of wat?
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Evil bitch ben je!
Maar het is wel de meest geniale streek die me geflikt is
Ik zat echt zo : Wtf? Wat een grote flopquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Naaistreken Non, Naaistreken zeg ik jequote:
Die ben ik aan het uppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar ook van de pure poezie aan de binnenkant![]()
Als je m openvouwt kun je de hele dag naar je favo pizza kijken
Ik geef toe, hij is wel geniaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe ik heb dr drie dagen om gelachen al
Ik zou dr een mooie lijst voor kopen als ik jou wasquote:
Nou dat was echt niet zo heel moeilijkquote:
Ben ik blij dat je niet van mij houdtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was echt niet zo heel moeilijk
Qutje heeft een reputatie qua pizza's verzenden.
En ze mekkert telkens dat haar favo kaas - ui pizza's niet te koop zijn in dat durp waar ze woont.
Hier zijn ze wel te krijgen, en lekker dat ze zijn.
En ik hou zoveel van dr
*Cappuccino van het beeldscherm veegt.*quote:
Lekker spijbelen dan. Koffie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb een spijbeldag
zat te doen maar geen zin
* Rewimo koffieaanbod weer intrektquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ook geen zin om wéér naar de brievenbus te lopen![]()
Sleurde Lot vanmorgen er mee naar toe (wat dat beest nou tegen die route heeft )
om die voetbalplaatjes op te sruren, had alleen die vlop niet bij me
Mot jij nou nog voetbalplaatjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Rewimo koffieaanbod weer intrekt
Beetje magere melk (cappucino) en een drupje amarettosiroop kan helemaal geen kwaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Drink enkel nog zwarte koffie, niet te zuipen maar ben veel te dik dus heb goede voornemens (die morgen weer foetsie zijn)
Ai, zullen we Sjon daar de schuld van geven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
haha die post
gister migraine-aanval gehad, niet tof, gelukkig helemaal over
Ik niet, het kind wel. En hij heeft ze verdiend hoor, na de goede berichten van school gisteravondquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mot jij nou nog voetbalplaatjes
Ik heb dr al laten lachen vandaag hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje magere melk (cappucino) en een drupje amarettosiroop kan helemaal geen kwaaden is heel goed voor je humeur
Jij laat iedereen lachenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr al laten lachen vandaag hoor
Tja, zo ben ikquote:
el pythonquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai, zullen we Sjon daar de schuld van geven?
Waar ben je gaan eten?
Echt een geweldige streekquote:
Heb je python gegeten?quote:
Goede prijsklasse ook?quote:
ik had de thai beef noodlesquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goede prijsklasse ook?
Wat heb je gehad?
Ik vind het ook een leuke tent , gewoon gezellig![]()
Ik lunch dr vaak als ik lunchafspraken heb onder werktijd, en we gaan er ook wel es met kantoor lunchen.
Oh echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had de thai beef noodlesen dame blanche na, t was wel uitgestorven alleen
genoeg eettentjes in wyck ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
anders kom ik toch niet verder dan het OLV-Plein
PM me jouw adres effe, of moet dat via de postbus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik niet, het kind wel. En hij heeft ze verdiend hoor, na de goede berichten van school gisteravond
Ga je lekker shoppen in Maastrichtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Binnenkort naar Maastricht dus ik heb vast een eet-tip, thanx
Ik zit echt nooit op het OLV, wel op t Vrijthof of het Amorsplein.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, naar familie in Heerlen en dan er een dagje even uit.
Ik háát shoppen dus beetje rondwandelen en terrasjes pikken
Ich? Wieso?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
ben jij al zo verduitst rewimo
Wat leuk dat er een restaurant is waar je gezellig met je hondjes aan tafel kan zitten, of is dat wel op meer plaatsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En honden zijn er welkom![]()
En als je echt honger hebt moet je de spaghetti nemen, das bijna een trog vol![]()
[ afbeelding ]
En ze hebben ook prima tosties:
[ afbeelding ]
Prima tent, El Python![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben echt van alles bij Python, daarom ga ik altijd daar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben dól op italiaans en op tosties.
En die honden van jou zijn te cute voor woorden![]()
Wellicht komen lief, Lot en ik je tegen, jij bent niet te missen met je gajes
Kan naar de postbus hoor (heb je die?)quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef nokwanda het volgende:
PM me jouw adres effe, of moet dat via de postbus?
quote:
hier nog 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Gut, ik heb nog steeds niet gedoucht
Daar ligt al een vlop vol plaatjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan naar de postbus hoor (heb je die?)
quote:
Oh ik neem ze overal mee eigenlijk, nooit een probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuk dat er een restaurant is waar je gezellig met je hondjes aan tafel kan zitten, of is dat wel op meer plaatsen
heb je soms ander voer waar ze meer van nodig heeft , want zwanger kan ze niet zijn, ze was gehopen tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
Luna (poes) wordt echt steeds dikkerPaar weken geleden woog ze 4 kilo en nu 4.8
Ze is helemaal geobsedeerd door eten en ik word er een beetje gek van.
Whehehe arme Lot , die heeft toch ook haar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Moet altijd zo lachen om de hondengarderobe van Oh-Oh.
lot blieft geen kleertjes maar heb haar eens in mijn babyjurkje gehesen, het schaap kreeg er spontaan groene ogen van![]()
[ link | afbeelding ]
lot is ook geobsedeerd maar ze heeft geen handjes dus kan gelukkig de koelkast niet zelf openen. (maar ze is ook wat te zwaar vanwege mijn handen die haar lekkers wél kunnen pakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
Luna (poes) wordt echt steeds dikkerPaar weken geleden woog ze 4 kilo en nu 4.8
Ze is helemaal geobsedeerd door eten en ik word er een beetje gek van.
Hondenbuggy FTWquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gingen ooit mijn ouders ergens ophalen in roosendaal, hebben wel 10 tenten bezocht om wat te eten maar nergens waren honden welkom.
rare luidie Brabanders
![]()
Uiteindelijk belandden we met een hoop honger hier vlakbij
Schattig , maar ze is er niet erg happy meequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Moet altijd zo lachen om de hondengarderobe van Oh-Oh.
lot blieft geen kleertjes maar heb haar eens in mijn babyjurkje gehesen, het schaap kreeg er spontaan groene ogen van![]()
[ link | afbeelding ]
Nee zwanger kan ze inderdaad niet zijn. Ik heb eigenlijk altijd royal canin, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ze krijgen zoveel ze nodig hebben per dag in 4 bakjes zeg maar. Maar dan zie ik haar het meeste eten en mijn katers eten veel minder. 's Avonds krijgen ze met zijn drieen een zakje van 100 gram vlees verdeelt over 3 bakjes (heel weinig dus). Ik zet ze bewust in aparte ruimtes omdat anders Luna alles op eet. Na 30 seconden heeft ze haar bakje leeg en gaat ze heel hysterisch (ze lijkt op haar baasjequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef indaha het volgende:
[..]
heb je soms ander voer waar ze meer van nodig heeft , want zwanger kan ze niet zijn, ze was gehopen toch
Die buggy's kun je dichtritsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, die hond van mij zou ik dan vast moeten binden, heb een autogordel voor Hare Harige Hoogheid maar madam zit binnen 1 minuut vreselijk schreeuwend in de knoop, het mormel
Geloof me, dat wordt een dramaquote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Kees is schattigen klein
wel n beetje vadsig ja
Ongeveer op de helft denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Schiet het al op met de boekvulling van Christan?
Ik ben ook klein en mollig en ik heb ook altijd lekkere trekquote:
Kwestie van aanleren, die van mij vinden het geweldig, Chico zou er het liefst in wonenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Geloof me, dat wordt een drama
Wat een goede opvoeding , dat ze dat toelaten zonder vervelend te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwestie van aanleren, die van mij vinden het geweldig, Chico zou er het liefst in wonen![]()
Billy Sjon en Karel lopen er altijd naast, Kees en Chico liggen in de buggy open als we de stad in gaan of naar de dierentuin of naar show of zo, en als we dan ergens willen eten prop ik Bil en Sjon dr ook bij en duw ik Karel in mn tas als dat nodig is
Ze is geholpen, ze eet amper wat, maar ik krijg dr niks meer af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Kees is schattigen klein
wel n beetje vadsig ja
Ik ging es in een hele chique tent in Leiden eten met een vriendin. Die had haar buggy mee, en die propte zo al mn honden dr in, toen brak Karel wel de tent af,die wil nooit met de rest op een kluitje zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een goede opvoeding , dat ze dat toelaten zonder vervelend te worden
Je hebt ook hele fijne draagtassen, de meeste honden vinden dat prima, daar zitten ze gewoon open in, maar dan mag je ze vaak wel met tas en al op een stoel zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lot wordt 9 en is al twee keer gedumpt dus ben al blij dat ze zo enorm veranderd is sinds wij haar mogen hebben, ze heeft al trauma's genoeg dus ik laat het verder maar zo.
Mijn hond niet naar binnen, dan ik ook niet
Tis geen york dan toch? Geen echte?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
By the way, Lot weegt dik 8 kilo, zó groot is ze. (niet zo dik maar zo groot0
Nou Sjon denkt daar heel anders over, die mag heul nooit niks wat ie wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb Lot ooit in een tas gestopt, van pure angst liet ze alles lopen.
Verschil is wel dat jij er 5 hebt dus Lot is dan als enigst hondje iets beter te handelen denk ik.
heb wel respect voor je, hoe jij je vijftal behandeld. Als iedereen nou eens zo goed voor zijn dieren zou zorgen...
Wij zijn ook zo aan de meeste katten gekomen, van mensen die ze niet meer wilden of zelf hier naar toe zijn verhuisd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Naja Chico en Kees zijn ook dumpertjes, maar Kees die kan ik zo weer aan een vreemde meegeven, vindt ze prachtig, en Chico gaat ondanks dat ie 4 jaar in een schuur in een bench gezeten heeft overal waar een bench staat meteen de bench in, sneuneusje![]()
En schuren hebben ook een magische aantrekkingskracht op hem, bij de fokker van Billy verstopt ie zich altijd in de paardenstallen![]()
En volgens dat wijf waar ik m van hem was ie vals en een vechtersbaas en zenuwachtig en druk.
Niks van waar allemaal.
Maar goed, als ik hem als een teer prinsje behandeld had was ie wss wel een aansteller gebleven.Mijn honden zijn strontverwend maar ik ben wel streng, ze weten precies wat de grenzen zijn. Sjon ook, alleen zoekt die ze heel graag op
Lijkt me meer een mix met een Silky dan, die zijn een pak groter maar zien er hetzelfde uit qua vacht en zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Volgens de da is Lot echt een York, zo groot bestaan ze wel maar dat zijn altijd mánnen.
het is een uiniek geval, die tante bertha van mij
Belachelijk, aanvechten die boete. Slaat nergens op...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
Pff mijn oma van 78 heeft een boete gekregen omdat ze haar ov-chipkaart niet snapte. Ze wilde inchecken maar het lukte niet, toen is ze toch ingestapt en heeft ze een boete. Vind het een beetje zielig voor der.
Naja, Sjon kwam ook vlak na het overlijden van Frits, ik ben blij dat ik daar niet week mee geweest ben, stel je voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar je hebt wel gelijk Oh-Oh, wellicht zijn we té voorzichtig met Lot geweest maar ze kwam ook op ons pad vlak na het overlijden van Pepper dus waren we een beetje week denk ik
Zo geweldig zo'n chipkaart. Je oma zal de enige niet zijn die het niet snapt. Beetje meeleven met die mensjes is er ook niet bij hèquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
Pff mijn oma van 78 heeft een boete gekregen omdat ze haar ov-chipkaart niet snapte. Ze wilde inchecken maar het lukte niet, toen is ze toch ingestapt en heeft ze een boete. Vind het een beetje zielig voor der.
Ah dat is echt sneu ja, ik zou een brief naar de NS schrijven hoor, minstensquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
Ach wat stom, dat ze der dan helpen zodat ze het de volgende keer wel snapt,nee lekker oude mensen pesten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
Aan de andere kant snap ik ook wel dat er misschien een hoop ouderen er misbruik van maken, omdat ze denken dat ze toch geen boete krijgen. Maar dat doet mijn oma niet. Ze heeft ook nog eens 2 van die ov-chipkaarten, allebei met 100 euro erop maar ze heeft geen idee wanneer ze welke moet gebruiken. En ik snap dat ding ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Belachelijk, aanvechten die boete. Slaat nergens op...
idd zo zielig
Naja, dan zit je nog jaren op de blarenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gelijk heb je maar er speelde toen zoveel door elkaar met ouders en schoonouders en zorg en drukte en shit en zo dat we niet zo nauw keken met madam haarbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |