Ik weet niet eens precies wat het is; een soort BB ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik begin maar niet aan Secret Story, want dan zul je zien dat ik het ook elke dag wil zien
Als ze het een beetje inkorten is het wel doen volgens mij, nu vind ik het nog een rommelig zooitje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik begin maar niet aan Secret Story, want dan zul je zien dat ik het ook elke dag wil zien
Mijn moeder maakte zich ook wat zorgen om haar rug (hernia) maar als het niet gaat gaan we gewoon even ergens zitten (rondloeren). En daarna anderhalf uur bijkomen in de trein.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
HHB![]()
Op zich vast gezellig, maar dat geslenter is echt een hel voor mij en m'n pootjes
En terechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zich ook wat zorgen om haar rug (hernia) maar als het niet gaat gaan we gewoon even ergens zitten (rondloeren). En daarna anderhalf uur bijkomen in de trein.
Ik mocht mijn boodschappentrolly niet meenemen van d'r.
Heel veel mensen nemen zo'n ding mee hoor!quote:
Gewoon een grote rugzak omdoenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
I know, m'n moeder ook altijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel veel mensen nemen zo'n ding mee hoor!
Ja is handig voor alle hebbedingetjes in te doen tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel veel mensen nemen zo'n ding mee hoor!
Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zich ook wat zorgen om haar rug (hernia) maar als het niet gaat gaan we gewoon even ergens zitten (rondloeren). En daarna anderhalf uur bijkomen in de trein.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabeedoellik!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja is handig voor alle hebbedingetjes in te doen toch
Oud genoeg voor een trolly.quote:
Mams had zo'n luxe royale fluffy hendigsjiek handvat waar je je plastic tasjes aan kon doen, dan sneed het niet zo in je handjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabeedoellik!Niet dat ik de tent daar leeg ga kopen maar ik HAAT het om met van die onhandige plastic tasjes rond te zeulen. Ik ga eens even mijn tassen arsenaal doorzoeken.
Heeft ze dat gekocht op de HHB?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mams had zo'n luxe royale fluffy hendigsjiek handvat waar je je plastic tasjes aan kon doen, dan sneed het niet zo in je handjes
Best welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oud genoeg voor een trolly.![]()
Mijn moeder heeft er geen en ik wel. Is dat erg?![]()
quote:
Zij heeft geen binnenstad bij haar huis, What's your excuse?quote:
Schrijf je mee?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
PrimaZe zijn heel tevreden over hem, en wij dus ook
Nee!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Je kan er zelfs meerdere meenemen, Cat! Er is zo'n plaats waar je je volle trolley kunt dumpen en dan met een lege weer verder kunt gaan!![]()
OMG, HHB gone madquote:
Tip2!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Je kan er zelfs meerdere meenemen, Cat! Er is zo'n plaats waar je je volle trolley kunt dumpen en dan met een lege weer verder kunt gaan!![]()
Waslijndraadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tip2!![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie goed op de hoogte.![]()
Is er ook een trollyverbindingsding waardoor je in je eentje DRIE of zelfs VIER trolleys naar huis kunt zeulen?Jullie weten dat vast wel.
Dan ga ik meequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgend jaar moeten we met z'n allen naar de HHB. Lachen!
En die noviteit is daar ook al te koop?quote:
JAAAAA!!!!!quote:
Je kan iig kluisjes huren voor 50 cent ofzo, hebben mn stiefzusje en ik vorig jaar gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Er schijnen zelfs ronddraaiende dingen te zijn met waslijndraad aan een soort molenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die noviteit is daar ook al te koop?![]()
Vorig jaar hadden ze wasrekjes die zonder knijpers werkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs ronddraaiende dingen te zijn met waslijndraad aan een soort molen
Ik hang de was altijd zonder knijpers opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze wasrekjes die zonder knijpers werken
Watch the pedestrian with the trolley Richard Tombo!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn net Hyacinth Bucket tot de macht inf.
Ik ook, maar dan hangt het dubbelquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hang de was altijd zonder knijpers op
Goed idee een HHB meetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgend jaar moeten we met z'n allen naar de HHB. Lachen!
*noteert*quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan iig kluisjes huren voor 50 cent ofzo, hebben mn stiefzusje en ik vorig jaar gedaan
En tip Cat: Als je een boekje met kortingsdingen enzo krijgt (vaak in de hhb-tas) dan gewoon eerst koffie gaan drinken en kijken welke bonnen je meteen op de beurs zelf kan inleveren voor korting/gratis iets, zodat je die kan halen en niet thuis erachter komt dat je ze niet meer kan gebruiken
Wauw! En daar hang je dan je trolley aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs ronddraaiende dingen te zijn met waslijndraad aan een soort molen
Mind the pedestrianquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Watch the pedestrian with the trolley Richard Tombo!
Tombo en ik gaan zondag toch zoooo evalueren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn net Hyacinth Bucket tot de macht inf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |