Wat heb je ermee gedaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef ElisaB het volgende:
*Ik ben zeer trots op het nieuwe uiterlijk van onze eettafel
Verder moeten jullie mij een beetje missen, want ik ga bankhangen
Veel wat je niet met een tafel moet doen en toen geschuurd en afgelakt (eerst drie lagen mahonie en toen drie lagen noten)quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
Wat heb je ermee gedaan?
En bankhang ze
Elisaaaaa, neeeeeee!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef ElisaB het volgende:
*Ik ben zeer trots op het nieuwe uiterlijk van onze eettafel
Verder moeten jullie mij een beetje missen, want ik ga bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Getsie!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik neem een glas groene limonade
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Elisaaaaa, neeeeeee!![]()
Ik ga je zo missen!
Kruip maar lekker ff bij Ingetje op schootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, gelukkig komt zij net binnenwandelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kruip maar lekker ff bij Ingetje op schoot
How verrie retro.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik neem een glas groene limonade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
How verrie retro.
Ja, is een tijd geleden dat ik dat op hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!Geef even tips voor mij als je terug bent?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaloers he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
CAT GAAT NAAR DE HUISHOUDBEURRRRRRS!![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk ren ik van de HHB rechtstreeks naar de repetitie dus dat wordt ergens rond middernacht verwacht ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is een tijd geleden dat ik dat op had
Leuk!Geef even tips voor mij als je terug bent?
Hmm, als het niet zo druk zou zijn op zo'n beurs zou ik waarschijnlijk ook nog wel gaan, jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaloers he?
[..]
Waarschijnlijk ren ik van de HHB rechtstreeks naar de repetitie dus dat wordt ergens rond middernacht verwacht ik.
Ik ga er gewoon vanuit dat het niet druk is als ik ga.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, als het niet zo druk zou zijn op zo'n beurs zou ik waarschijnlijk ook nog wel gaan, ja
Knus he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, gelukkig komt zij net binnenwandelen![]()
Hoe was het schoolgesprek?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
HHB is wel leuk voor een keertje
Ik kreeg vandaag een mok waarop je met krijt kunt schrijvenLeuk ding. En een grote drinkfles, plus een zweetbandje, een reflecterende armband en een stappenteller. Oja, en pepermuntjes.
Ik liep wat achter met de cadeautjes van de afdeling
Daar zie je helemaal niets van terug in de uitzendingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik had me zo voorgenomen om Secret Story niet te gaan volgen, maar nu er een van die meiden een relatie moet veinzen met een ander, maar verliefd is op een van de andere heren en daar heel de tijd aan loopt te frunniken, vind ik het ineens weer te interessant om niet te kijken![]()
Arggggh.
Primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |