Jezus fuck, mijn hoofd is weer niet goed genoeg zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoofd van Bette erop en klaar zijn we voor het weekend
Ik las rozenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de honden uitgelaten en gevoederd en zelf heeeeeeerlijke kip kerrie op, was nog over van gisterenMet cocos en rozijnen en banaan en ananananas
Huuuuuuu ik haat rozenquote:
Hey ouwe dikkerd, hoest met jou vandaag ?quote:
Ietsje pietsje beterquote:
Je hebt echt een allerschattigst minibabybuikjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben helemaal niet dik
Moe en misselijk maar het gaat wel beter dan eerst.
Oeh, die zijn allebei lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
Ik was net in de DA met Joey parfums aan het testen
Ik twijfel nog steeds tussen Wish en Burburry
quote:
Ik zou gaan voor de Wish. (Boudoir van Viviane Westwood is ook zo lekker poederig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, die zijn allebei lekker!
Heel anders (Wish is echt een poederig luchtje) maar allebei lekker.
Doe je goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, vlop naar je onderweg morgen, met voetbalplaatjes (heb ik afgejat van kinders die geen verweer hadden)
Welnee joh, al mijn hoofdbedekkingen zijn gevoerd met alu!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan je hersens misschien van koken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |