Jezus fuck, mijn hoofd is weer niet goed genoeg zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoofd van Bette erop en klaar zijn we voor het weekend
Ik las rozenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de honden uitgelaten en gevoederd en zelf heeeeeeerlijke kip kerrie op, was nog over van gisterenMet cocos en rozijnen en banaan en ananananas
Huuuuuuu ik haat rozenquote:
Hey ouwe dikkerd, hoest met jou vandaag ?quote:
Ietsje pietsje beterquote:
Je hebt echt een allerschattigst minibabybuikjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben helemaal niet dik
Moe en misselijk maar het gaat wel beter dan eerst.
Oeh, die zijn allebei lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
Ik was net in de DA met Joey parfums aan het testen
Ik twijfel nog steeds tussen Wish en Burburry
quote:
Ik zou gaan voor de Wish. (Boudoir van Viviane Westwood is ook zo lekker poederig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, die zijn allebei lekker!
Heel anders (Wish is echt een poederig luchtje) maar allebei lekker.
Doe je goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, vlop naar je onderweg morgen, met voetbalplaatjes (heb ik afgejat van kinders die geen verweer hadden)
Welnee joh, al mijn hoofdbedekkingen zijn gevoerd met alu!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan je hersens misschien van koken hoor
Ach das schrikkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
Oi
pff zit je zelf in de adrenaline stoot van werk, voorbereidingen, shoots en expo
krijg je te horen dat benedenbuuf vannacht overleden is
valt dan best ff rauw op t dak, t lieve mens, en die lieve man, moet t nu allemaal alleen gaan doen
Nee nee ik wil geen series meer volgen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Poederige luchtjes![]()
Dan ga ik die ook eens snuffelen Strega!
Ik had me zo voorgenomen om Secret Story niet te gaan volgen, maar nu er een van die meiden een relatie moet veinzen met een ander, maar verliefd is op een van de andere heren en daar heel de tijd aan loopt te frunniken, vind ik het ineens weer te interessant om niet te kijken![]()
Arggggh.
Christanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Hè Yns, dat is schrikkenHoe oud was ze?
Zo, terug van school, iedereen tevreden over Christan dus wij zijn blij en trots
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Zo, terug van school, iedereen tevreden over Christan dus wij zijn blij en trots
Ja, dat is dan zo verdrietig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
Oi
pff zit je zelf in de adrenaline stoot van werk, voorbereidingen, shoots en expo
krijg je te horen dat benedenbuuf vannacht overleden is
valt dan best ff rauw op t dak, t lieve mens, en die lieve man, moet t nu allemaal alleen gaan doen
Bang voor t spugen ofzo, of voor den tandjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat ze tevreden zijn Rewimo
Ik moet morgen naar de tandarts en daar maak ik mij nu al zorgen om
Goed gedaan dus!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Hè Yns, dat is schrikkenHoe oud was ze?
quote:
Wij ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat ze tevreden zijn Rewimo
Ik moet morgen naar de tandarts en daar maak ik mij nu al zorgen om
Werkt het?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ben nog steeds dankbaar en blij voor oh-oh's keycord !!!!![]()
And so you should bequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ben nog steeds dankbaar en blij voor oh-oh's keycord !!!!![]()
Ik kan jou toch nooit haten poepjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
And so you should be![]()
Hijs ook vet leuk hea?
Morgen haat je me mss wel
Als je nu zonder sleutels buiten staat, heb je je broek niet aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
Maar sinds je keycord heb ik niet meer zonder sleutels buiten gestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |