Waar zit jij dan ongeveer?quote:
het stond er alquote:
Een boxert zelfs. Wie zijn hand erin steekt krijgt een stompquote:
Boxerboksquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een boxert zelfs. Wie zijn hand erin steekt krijgt een stomp
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef nokwanda het volgende:
joa, zo van: zak je es effe met mun lippuh om je oren meppen
quote:
Ik heb een gesprek op school gehad. Ik ben tot en met de zomervakantie "vrij" . Moet wel zoveel mogelijk theorie gaan afronden en als ik in Juni weer kan lopen dan ga ik natuurlijk weer heen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat een hoerende kuthond is het ook![]()
Ik ben een poging tot opruimen en schoonmaken aan het doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek op school gehad. Ik ben tot en met de zomervakantie "vrij" . Moet wel zoveel mogelijk theorie gaan afronden en als ik in Juni weer kan lopen dan ga ik natuurlijk weer heen.
In september stage lopen en dan hebben we 1 terug kom dag waarin in rekenvaardigheid () , nederlands, engels en server 2003 moet doen.
Dus wel goed geregeld zo!
Het -schooljaar- heb ik dan niet gehaald aangezien ik in September stage loop. Maar doel is om in December helemaal klaar te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo meewerken, heb je dan wel dit jaar helemaal gehaald of moet je dan vakken overdoen?
Vergeet de Billy Blanks cardboard cutout niet he. Ter motivaaaasiequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
En ik ga in mijn nieuwe huis een mini sportschool makenHeb al dumbells (vanaaf ophalen) en ben nu aan het kijken naar een halterbank.
Dan wil ik nog een hardloopband en/of een fiets
En een bokszak
Zonder rokje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef ElisaB het volgende:
@TT: Ik sta ik een veel te grote sportbroek met Hema-heupslip te schilderen in de tuin!
ik heb nog wel zo'n buikspier apparaat voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
En ik ga in mijn nieuwe huis een mini sportschool makenHeb al dumbells (vanaaf ophalen) en ben nu aan het kijken naar een halterbank.
Dan wil ik nog een hardloopband en/of een fiets
En een bokszak
ik had ze bijna stuk geslagen op een kindjequote:
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had ze bijna stuk geslagen op een kindjeDie liep gewoon te krijsen over straat tegen dr moeder dat ze dr grote kut bek eens moest houden
![]()
Hm daar zit wat in, nouja zaten genoeg kaarsen in de tas om ze allebei te pakken. Maar ze zijn nog heelquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm daar zit wat in, nouja zaten genoeg kaarsen in de tas om ze allebei te pakken. Maar ze zijn nog heel
Neeeeeejquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb nog wel zo'n buikspier apparaat voor je![]()
[ afbeelding ]
deze maar dan in het roze![]()
Zit 1 gaatje in de zitting zegmaar, ik lette weer eens niet op en bleef achter een deurtje van een kooi hangen(verder nooit gebruikt
)
jammerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeej
Ik zoek zoiets :
http://www.helisports.nl/imageview/1137
Met de poot is nooit iets aan de hand geweestquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen niet
Nee was alweer terug, even de gang gedweild mevrouw sylver ging dwars door de modderquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hai Rewimo![]()
NOOOOOOOOOOON waar ben je nou?
Zeker met de honden lopen?
Ik wil nog steeds een foto van mn kaart zien
Wel dan?quote:
tuuk, dat heeft toch heul geen haastquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel dan?
![]()
MM is dr bijna, Non, ik regel dat kaarsengeld straks ff ok?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |