Mooi rood is niet lelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Verkopen ze bij de Blokker schoenlepels?
Ik wil een schoenlepel om mn laarzen netjes te houden
wij worden graag getergd, dan kunnen we ook terug tergenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
klopt, aan het klussen dus geen tijd om jullie te tergen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!![]()
Ik heb me bescheurd om die kaart van Non.
Muren schoongemaakt, zelfs die welke met dat spul niet schoongemaakt zouden mogen worden, maar schóón dat het is!quote:
Doet hem maar eens lekker verwennen danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga de keuken in, man heeft 3 dagen met dat geklus moeten leven op uitsmijters en boterhammen dus die is vanaaf ineens zö blij met mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
En doet hij jou ook wel eens verwennen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Hier ligt op het dashbord van de kapotte auto (die weer bij den garage staat) voor jou een kaart.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook echt om lachen , zij had mij een kaart gestuurd waarop gevraagd werd voor een striptease
Voorzichtig morgenquote:Storingen dreigen door zonnestorm.
De aarde krijgt morgen te maken met een zonnestorm, die navigatiesystemen in de war kan sturen. Maandag was er een grote vlam op de zon. De wolk met elektrische deeltjes die daarbij vrijkwam, bereikt morgen de aarde.
De deeltjes kunnen de werking verstoren van satellieten, die communiceren met elektrische apparatuur als tomtoms en mobiele telefoons. Ook het radioverkeer in de luchtvaart kan worden verstoord.
De laatste zonnestorm was in 2003.Toen viel in Zweden de stroom uit en konden veel vliegtuigen niet navigeren. Landen dichtbij de Zuid- en de Noordpool lopen het meeste risico op storingen.
nos.nl
De alu hoedjes liggen al klaarquote:
Ik wou net zeggen dat het wel mooi balen is dat ze hier morgen pas het noorderlicht verwachten, nu is er een strak blauwe luchtquote:
Maakt het uit joh, komt vast wel een filmpje van op youtubequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef Nonneke het volgende:
Ik wou net zeggen dat het wel mooi balen is dat ze hier morgen pas het noorderlicht verwachten, nu is er een strak blauwe luchtmorgen is het vast vreselijk bewolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |