neequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
Ik laat de minirokjes nog ff in de kast hoor, als jullie het goed vinden!
Ik wist het, APK staat gewoon voor Amusant, Parmant & Kinky.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef APK het volgende:
Ik ga straks in mijn string naar de supermarkt
'Arrogant'quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het, APK staat gewoon voor Amusant, Parmant & Kinky.
Hmmz, dat was niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Nou, ik zou het vrij amusant vinden als jij in een string naar de supermarkt ging.
Je hebt hem gevonden zie ikquote:
quote:
zeker !quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het zelf een tamelijk geniaal antwoord op jouw Valentijnskaartje aan mij Non![]()
MM is alweer aan het fietsen, mn laarzen passen![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAY.
Thnx!
dan doe je ze toch allebeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Echt, als ik niet zo verknocht was aan mijn UI van Chico nam ik er nu een van dat kaartje
Stuur me je UI van chico. Ik ga MM dat laten fixen voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Knipperend bedoel je?
Als ik wist hoe het moest
Makuh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Knipperend bedoel je?
Als ik wist hoe het moest
Dat kaartje kun je toch gewoon croppen vanaf die foto?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Makuh?Moet ik alleen effe een beter plaatje hebben van het kaartje.
Blij dat ze passenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het zelf een tamelijk geniaal antwoord op jouw Valentijnskaartje aan mij Non![]()
MM is alweer aan het fietsen, mn laarzen passen![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAY.
Thnx!
beter alsin groter ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Makuh?Moet ik alleen effe een beter plaatje hebben van het kaartje.
Ja das de hele weg berg af he , wat een verschil hequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blij dat ze passenalweer thuis
terug was easy
Die van Chico kan ik zo pakken maar het kaartje ligt denk ik te schuin om er iets moois van te maken. Ik heb een foto nodig die recht erboven genomen is, des te mooier wordt hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat kaartje kun je toch gewoon croppen vanaf die foto?
Het moet toch klein zijn![]()
En die van Chico kun je gewoon pikken toch?
Arme jij, die was niet van mijquote:
Oh dat lijf is toch ook scheef?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van Chico kan ik zo pakken maar het kaartje ligt denk ik te schuin om er iets moois van te maken. Ik heb een foto nodig die recht erboven genomen is, des te mooier wordt het
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das de hele weg berg af he , wat een verschil he
Okee, prima, neem ik deze, ga effe klooienquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat lijf is toch ook scheef?
Als de ohoh en de tetten dr maar op staan joh
Whehe, snap je nu dat ik elke dag met de bus ga werken?quote:
ja die is echt evilquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, snap je nu dat ik elke dag met de bus ga werken?
Elke keer als je naar huis gaat die klote berg op, das echt zo ruk
Ja dat stuk langs de maas is schitterend, zeker met dit weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die is echt evilverder best leuk stuk om te fietsen
ja het is eigenlijk heel simpel als je de weg weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat stuk langs de maas is schitterend, zeker met dit weer![]()
En als je bij mij rechtdoor de straat uit gaat sta je alweer in het veld
Op het doolhof waar ik woon na danquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk heel simpel als je de weg weet
Zelfs dat is heel simpel als je het weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op het doolhof waar ik woon na dan![]()
Ik bedacht nog dat ik je ook via de andere kant naar buiten had kunnen laten lopen, dan was je op het winkelcentrum uitgekomen, maar dit was simpeler.
Had je wel de carnavalsversiering kunnen zien
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zelfs dat is heel simpel als je het weetwas op de heenweg te vroeg naar rechts gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |