Waar zit jij dan ongeveer?quote:
het stond er alquote:
Een boxert zelfs. Wie zijn hand erin steekt krijgt een stompquote:
Boxerboksquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een boxert zelfs. Wie zijn hand erin steekt krijgt een stomp
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef nokwanda het volgende:
joa, zo van: zak je es effe met mun lippuh om je oren meppen
quote:
Ik heb een gesprek op school gehad. Ik ben tot en met de zomervakantie "vrij" . Moet wel zoveel mogelijk theorie gaan afronden en als ik in Juni weer kan lopen dan ga ik natuurlijk weer heen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat een hoerende kuthond is het ook![]()
Ik ben een poging tot opruimen en schoonmaken aan het doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek op school gehad. Ik ben tot en met de zomervakantie "vrij" . Moet wel zoveel mogelijk theorie gaan afronden en als ik in Juni weer kan lopen dan ga ik natuurlijk weer heen.
In september stage lopen en dan hebben we 1 terug kom dag waarin in rekenvaardigheid () , nederlands, engels en server 2003 moet doen.
Dus wel goed geregeld zo!
Het -schooljaar- heb ik dan niet gehaald aangezien ik in September stage loop. Maar doel is om in December helemaal klaar te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo meewerken, heb je dan wel dit jaar helemaal gehaald of moet je dan vakken overdoen?
Vergeet de Billy Blanks cardboard cutout niet he. Ter motivaaaasiequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
En ik ga in mijn nieuwe huis een mini sportschool makenHeb al dumbells (vanaaf ophalen) en ben nu aan het kijken naar een halterbank.
Dan wil ik nog een hardloopband en/of een fiets
En een bokszak
Zonder rokje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef ElisaB het volgende:
@TT: Ik sta ik een veel te grote sportbroek met Hema-heupslip te schilderen in de tuin!
ik heb nog wel zo'n buikspier apparaat voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
En ik ga in mijn nieuwe huis een mini sportschool makenHeb al dumbells (vanaaf ophalen) en ben nu aan het kijken naar een halterbank.
Dan wil ik nog een hardloopband en/of een fiets
En een bokszak
ik had ze bijna stuk geslagen op een kindjequote:
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik had ze bijna stuk geslagen op een kindjeDie liep gewoon te krijsen over straat tegen dr moeder dat ze dr grote kut bek eens moest houden
![]()
Hm daar zit wat in, nouja zaten genoeg kaarsen in de tas om ze allebei te pakken. Maar ze zijn nog heelquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm daar zit wat in, nouja zaten genoeg kaarsen in de tas om ze allebei te pakken. Maar ze zijn nog heel
Neeeeeejquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb nog wel zo'n buikspier apparaat voor je![]()
[ afbeelding ]
deze maar dan in het roze![]()
Zit 1 gaatje in de zitting zegmaar, ik lette weer eens niet op en bleef achter een deurtje van een kooi hangen(verder nooit gebruikt
)
jammerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeej
Ik zoek zoiets :
http://www.helisports.nl/imageview/1137
Met de poot is nooit iets aan de hand geweestquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan had dat kind wss gelijk, kinderen van normale ouders zeggen zulke dingen niet
Nee was alweer terug, even de gang gedweild mevrouw sylver ging dwars door de modderquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hai Rewimo![]()
NOOOOOOOOOOON waar ben je nou?
Zeker met de honden lopen?
Ik wil nog steeds een foto van mn kaart zien
Wel dan?quote:
tuuk, dat heeft toch heul geen haastquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel dan?
![]()
MM is dr bijna, Non, ik regel dat kaarsengeld straks ff ok?
![]()
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
Ik laat de minirokjes nog ff in de kast hoor, als jullie het goed vinden!
Ik wist het, APK staat gewoon voor Amusant, Parmant & Kinky.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef APK het volgende:
Ik ga straks in mijn string naar de supermarkt
'Arrogant'quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het, APK staat gewoon voor Amusant, Parmant & Kinky.
Hmmz, dat was niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Nou, ik zou het vrij amusant vinden als jij in een string naar de supermarkt ging.
Je hebt hem gevonden zie ikquote:
quote:
zeker !quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het zelf een tamelijk geniaal antwoord op jouw Valentijnskaartje aan mij Non![]()
MM is alweer aan het fietsen, mn laarzen passen![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAY.
Thnx!
dan doe je ze toch allebeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Echt, als ik niet zo verknocht was aan mijn UI van Chico nam ik er nu een van dat kaartje
Stuur me je UI van chico. Ik ga MM dat laten fixen voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Knipperend bedoel je?
Als ik wist hoe het moest
Makuh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Knipperend bedoel je?
Als ik wist hoe het moest
Dat kaartje kun je toch gewoon croppen vanaf die foto?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Makuh?Moet ik alleen effe een beter plaatje hebben van het kaartje.
Blij dat ze passenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het zelf een tamelijk geniaal antwoord op jouw Valentijnskaartje aan mij Non![]()
MM is alweer aan het fietsen, mn laarzen passen![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAY.
Thnx!
beter alsin groter ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Makuh?Moet ik alleen effe een beter plaatje hebben van het kaartje.
Ja das de hele weg berg af he , wat een verschil hequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Blij dat ze passenalweer thuis
terug was easy
Die van Chico kan ik zo pakken maar het kaartje ligt denk ik te schuin om er iets moois van te maken. Ik heb een foto nodig die recht erboven genomen is, des te mooier wordt hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat kaartje kun je toch gewoon croppen vanaf die foto?
Het moet toch klein zijn![]()
En die van Chico kun je gewoon pikken toch?
Arme jij, die was niet van mijquote:
Oh dat lijf is toch ook scheef?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van Chico kan ik zo pakken maar het kaartje ligt denk ik te schuin om er iets moois van te maken. Ik heb een foto nodig die recht erboven genomen is, des te mooier wordt het
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das de hele weg berg af he , wat een verschil he
Okee, prima, neem ik deze, ga effe klooienquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat lijf is toch ook scheef?
Als de ohoh en de tetten dr maar op staan joh
Whehe, snap je nu dat ik elke dag met de bus ga werken?quote:
ja die is echt evilquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, snap je nu dat ik elke dag met de bus ga werken?
Elke keer als je naar huis gaat die klote berg op, das echt zo ruk
Ja dat stuk langs de maas is schitterend, zeker met dit weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die is echt evilverder best leuk stuk om te fietsen
ja het is eigenlijk heel simpel als je de weg weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat stuk langs de maas is schitterend, zeker met dit weer![]()
En als je bij mij rechtdoor de straat uit gaat sta je alweer in het veld
Op het doolhof waar ik woon na danquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk heel simpel als je de weg weet
Zelfs dat is heel simpel als je het weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op het doolhof waar ik woon na dan![]()
Ik bedacht nog dat ik je ook via de andere kant naar buiten had kunnen laten lopen, dan was je op het winkelcentrum uitgekomen, maar dit was simpeler.
Had je wel de carnavalsversiering kunnen zien
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zelfs dat is heel simpel als je het weetwas op de heenweg te vroeg naar rechts gegaan
Als Rewimo dit leest doen haar ogen pijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
Bezig met het zoeken van een gesprekspartner...
Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Wees origineel.
Vreemde: ola, spreche sie deutsch?
Jij: aber naturlich!
Jij: Haben sie meine olifant gesehen?
Vreemde: jawohl
Vreemde: ie stat om de hoeke
Jij: sicher?
Jij: Welke hoeke?
Vreemde: janein
Vreemde: bij die kartoffelentente
Jij: ja order nein, maak auf dir geheugen
Jij: ooh ganz geil!
Vreemde: aightt
Jij: Haben sie meine olifant drugs gegeben?
Vreemde: jawohl eine parrazetamole
Jij: Keine oxycodon?
Jij: zweinhund!
Jij: Meine olifant must oxycodon haben!
Jij: das weibst du doch!
Vreemde: oh abernaturlich
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.![]()
![]()
HAHAHAHA
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Rewimo dit leest doen haar ogen pijn
Allememachies zeg.
Ja maar jij bent 12quote:
Aaaaaaw das cute!quote:
Mein Deutsch, was doest doe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Als Rewimo dit leest doen haar ogen pijn
Allememachies zeg.
Goffer, heb ik net al mn gratis macaronibonnen uitgedeeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omg !![]()
Pim zn lievelingseten is macaroni
oh dat geeft niet, we hebben hier alleen een AHquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goffer, heb ik net al mn gratis macaronibonnen uitgedeeld
Dan bazel je maar gewoon hier onzin met Qweaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mogen ze bij mn vrienden altijd![]()
Billy niet, want die krijg ik die rooie drek niet uit zn haar gewassen![]()
Maar die is heel makkelijk tevreden![]()
[ afbeelding ]
Check mn UIquote:
quote:
ha LK lang niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lig spontaan na heel veel klussen even relaxed in de kreukels, stelletje achterlijke gladiolen![]()
By the way,
Mooi rood is niet lelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Verkopen ze bij de Blokker schoenlepels?
Ik wil een schoenlepel om mn laarzen netjes te houden
wij worden graag getergd, dan kunnen we ook terug tergenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
klopt, aan het klussen dus geen tijd om jullie te tergen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!![]()
Ik heb me bescheurd om die kaart van Non.
Muren schoongemaakt, zelfs die welke met dat spul niet schoongemaakt zouden mogen worden, maar schóón dat het is!quote:
Doet hem maar eens lekker verwennen danquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga de keuken in, man heeft 3 dagen met dat geklus moeten leven op uitsmijters en boterhammen dus die is vanaaf ineens zö blij met mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
En doet hij jou ook wel eens verwennen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Hier ligt op het dashbord van de kapotte auto (die weer bij den garage staat) voor jou een kaart.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook echt om lachen , zij had mij een kaart gestuurd waarop gevraagd werd voor een striptease
Voorzichtig morgenquote:Storingen dreigen door zonnestorm.
De aarde krijgt morgen te maken met een zonnestorm, die navigatiesystemen in de war kan sturen. Maandag was er een grote vlam op de zon. De wolk met elektrische deeltjes die daarbij vrijkwam, bereikt morgen de aarde.
De deeltjes kunnen de werking verstoren van satellieten, die communiceren met elektrische apparatuur als tomtoms en mobiele telefoons. Ook het radioverkeer in de luchtvaart kan worden verstoord.
De laatste zonnestorm was in 2003.Toen viel in Zweden de stroom uit en konden veel vliegtuigen niet navigeren. Landen dichtbij de Zuid- en de Noordpool lopen het meeste risico op storingen.
nos.nl
De alu hoedjes liggen al klaarquote:
Ik wou net zeggen dat het wel mooi balen is dat ze hier morgen pas het noorderlicht verwachten, nu is er een strak blauwe luchtquote:
Maakt het uit joh, komt vast wel een filmpje van op youtubequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef Nonneke het volgende:
Ik wou net zeggen dat het wel mooi balen is dat ze hier morgen pas het noorderlicht verwachten, nu is er een strak blauwe luchtmorgen is het vast vreselijk bewolkt
Wij eten Chili Concarne (schrijf ik dat goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |