quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Duurt dat zo lang?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe
kwaakstra heeft btw nog steeds geen interwebz
jij zit hier zeker ook nog al eens in de buurt?quote:
het enige dat 2cv vlug doet is moe worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.. Ik werk alleen in Eindhoven. Ik woon in Cuijk (quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
jij zit hier zeker ook nog al eens in de buurt?en nee dan bedoel ik niet Eindhoven
Tss, dat weet IK zelfs nog. En ik heb een vergiet in mijn hoofd zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, heeft sandra hier ook meegepost?was ik alweer vergteen joh
Nee, ik heb een eigen woning (huur) en daar staat al het spul achter in de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag en niet lullig bedoeld, maar woon je nog thuis en heb je die dingen bij je ouders in de achtertuin staan dan?
VOOR je hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, dat weet IK zelfs nog. En ik heb een vergiet in mijn hoofd zitten.
Mja, ik heb die droom maar laten varen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met welke FOK!ker zou je een beschuitje willen eten?
M5, maar dan wel in zijn bed.
Jaja. Ook IK ben eerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Toffe crewleden! Hmm! Dagonet is wel tof al is het soms een arrogante botte lul, maar hij is verder niet beroerd om een handje te helpen en dat waardeer ik wel. Dan is Alexxxxx eigenlijk best wel tof. Met hem kloot ik soms een eind weg in topics en af en toe kloot ik ook wel eens in zijn subforum, maar gelukkig kan ie het hebben (al heb ik een heleboel notes van 'm!)
Beter dat jij met een vergiet op de foto gaat dus. En dan bedoel ik jij ja. Niet zoals die krabpaalfoto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat stukje was ik alweer vergeten
die krabpaalfoto ben ik hoor... die paal niet zien staan bij mn housewarmingparty?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter dat jij met een vergiet op de foto gaat dus. En dan bedoel ik jij ja. Niet zoals die krabpaalfoto.
Gawd, gelukkig niet. Flappie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die krabpaalfoto ben ik hoor... die paal niet zien staan bij mn housewarmingparty?
Nee, ik heb hem nooit online gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
Mensen die bekers van hun favoriete club naar voren halen in de schappen van de winkels, hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
collegas die weigeren uit koffieautomaatbekertjes te drinken en alleen uit hun eigen voetbalclub mok willen drinken, die overal rond laten slingeren, en dus geen idee hebben wat er allemaal met hun mok gebeurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
Mensen die bekers van hun favoriete club naar voren halen in de schappen van de winkels, hihi.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
collegas die weigeren uit koffieautomaatbekertjes te drinken en alleen uit hun eigen voetbalclub mok willen drinken, die overal rond laten slingeren, en dus geen idee hebben wat er allemaal met hun mok gebeurtIeuw. Je deed hetzelfde als dat je met die petten van je wilde doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ieuw. Je deed hetzelfde als dat je met die petten van je wilde doen?
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Anne het volgende:
Geef trouwens maar geen antwoord op die vraag.
graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit topic maar gewoon naar FC schoppen? Post verder toch niemand mee.
Wat gayquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Van SD dan. Die kan tenminste wel hard meppen.
Dadelijk heel de.. oh nee, wacht.. Dit topic gaat straks natuurlijk weer vóór de schermenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Lang geleden trouwens, een naamtopic voor 2cv in FC
Ja, denk je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dadelijk heel de.. oh nee, wacht.. Dit topic gaat straks natuurlijk weer vóór de schermen.
Whehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Anders raken de stats in de war denk ik.
Ben er al.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
En waar blijven de boze opmerkingen van zure mods in dit topic
Nee, ik vertrek binnenkort naar Toronto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie ik dat je nu in Wenen woont?Zal ik 10 april naar je toeteren (als die het doet)?
dan slaap ik in je dorp
Knurftquote:Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 16 februari 2011 @ 22:16 door Alexxxxx:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Forum-Crew"
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dit topic maar gewoon naar FC schoppen? Post verder toch niemand mee.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 16-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 Anne
02. 034 Alexxxxx
03. 033 Barcaconia
04. 025 Sounddragon
05. 009 Duvel
06. 006 densmee
07. 006 Dangel
08. 005 Paladijn
09. 004 daNpy
10. 004 BaraCuda
11. 002 Dingest
12. 002 static
13. 001 Misstique
14. 001 ook_gek
15. 001 Alfisti
Reeks-statistieken!
Goedquote:
Ben vandaag al vrijquote:
Die komt bij mij ook pas op vrijdagmiddagquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben vandaag al vrijdus ik moet vrijdag nog. Geen weekendgevoel hier dus
Na de lunch ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Die komt bij mij ook pas op vrijdagmiddag. Komt goed, komt goed.
Kwaliteitspost toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:42 schreef Anne het volgende:
Sinds wanneer is DW jouw vriendin Barca?
( Foto's McDonalds Heerlen door de jaren heen )
Kansloze.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
quote:
"Misschien is ze wel heel aardig"quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Anne het volgende:
Zwijgen is toestemmen. Dus het is gewoon een Ja.
Nou, gefeliciteerd, of gecondoleerd, ik weet het niet? Misschien is ze wel heel aardig.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
"Misschien is ze wel heel aardig"Dat is pas een kutopmerking
Maargoed, nee dus.
hehe, buurman rijdt zelf vandaag; we zijn met dequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Doewie. Wel een beetje op tijd terug zijn hè *ongeduldig*
trut..... DW ziet er heel wat beter uit dan datquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:42 schreef Anne het volgende:
Sinds wanneer is DW jouw vriendin Barca?
( Foto's McDonalds Heerlen door de jaren heen )
Waarom dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hehe, buurman rijdt zelf vandaag; we zijn met deSmart
, de kans bestaat dat we meteen weer terug kunnen hoor ik net
Oké, sorry.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
trut..... DW ziet er heel wat beter uit dan dat
Waarom zit je hier dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Anne het volgende:
Nouja, dan is het nog steeds geen probleem.
Ik zit hier potverdeurie niet om vrienden te maken.
om dezelfde reden als andere vrouwen in een omgeving met vrijwel alleen mannen:quote:
Goed punt heb je daar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
om dezelfde reden als andere vrouwen in een omgeving met vrijwel alleen mannen:
aandacht![]()
![]()
![]()
Wat wil je daar precies mee zeggen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
als je de enige vrouw bent, ben je automatischook de mooiste vrouw, is goed voor ego's en zo
de kans is vrij groot dat de kelder waar we in moeten zijn vol met water staat, en we hebben geen zwembroek meequote:
druppelkutquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies mee zeggen?
Ahja, ok op die manier. Het klonk een beetje als "Anne is lelijk".quote:
vrouwen onder elkaar he; altijd gezelligquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, ok op die manier. Het klonk een beetje als "Anne is lelijk".
Dat gemoddergooi altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vrouwen onder elkaar he; altijd gezellig
modderworstelenquote:
Bullshitquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
om dezelfde reden als andere vrouwen in een omgeving met vrijwel alleen mannen:
aandacht![]()
![]()
![]()
Doe eens aardigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, ok op die manier. Het klonk een beetje als "Anne is lelijk".
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Anne het volgende:
Nouja, dan is het nog steeds geen probleem.
Ik zit hier potverdeurie niet om vrienden te maken.
Echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
GrapjeIk zit hier wel om vrienden te maken eigenlijk
Ahw...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
GrapjeIk zit hier wel om vrienden te maken eigenlijk
Mwah, dat jij na 7 jaar de eerste fokker bent die ik in het echt gezien heb zegt wel genoeg denk ikquote:
Gelijk een eens, maar nooit meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, dat jij na 7 jaar de eerste fokker bent die ik in het echt gezien heb zegt wel genoeg denk ik
Het is natuurlijk altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelijk een eens, maar nooit meer.
Werken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zal ik eens doen. Eitje bakken, frikandelletje, broodje sate,,,? Keuzes keuzes
quote:
satéquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zal ik eens doen. Eitje bakken, frikandelletje, broodje sate,,,? Keuzes keuzes
Done!quote:
Ja, mits tieten, een lekker kontje en de AW natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Zo'n geruit boerenjurkjequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet aan mode-shizzle doe:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat voor een jurkje je er bij aan kunt doen.
Wees idd maar blij; want ik ruil je ter plekke in als je daar op gaat lopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet aan mode-shizzle doe:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat voor een jurkje je er bij aan kunt doen.
Weet ze ieg wat ze moet doen om van je af te komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees idd maar blij; want ik ruil je ter plekke in als je daar op gaat lopen
wil ze dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet ze ieg wat ze moet doen om van je af te komen
Heyquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, mits tieten, een lekker kontje en de AW natuurlijk
En terecht!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees idd maar blij; want ik ruil je ter plekke in als je daar op gaat lopen
dat zeg jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey. Gedraag je. Niemand die jou een AW komt brengen.
Soooo truequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef Anne het volgende:
Ik zit ook al af te tellen...![]()
.
Geen zin meer, baaah.
ik zou het woord 'kersenvlaai' in de vraag verwerken als ik jou wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Barcaconia het volgende:
Kom je volgende week weer de nieuwe AW brengen Anne? Dan lig ik waarschijnlijk nog steeds hier.
Oké. Alleen dan wel ná mijn werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Barcaconia het volgende:
Kom je volgende week weer de nieuwe AW brengen Anne? Dan lig ik waarschijnlijk nog steeds hier.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zou het woord 'kersenvlaai' in de vraag verwerken als om jou was
Je hebt 3 seconde te vlug gereageerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké. Alleen dan wel ná mijn werk.
Weet ik veel? Dat moet je aan SD vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Moest ik dan van SD vragen of je de autoweek meenam en dan ook meteen een kersenvlaai?
autocorrectie-meukquote:
niks, lamaar, ze zit de boel alweer te verneuckenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef Barcaconia het volgende:
SD wat moest ik met die kersenvlaai?
nee?quote:
Moet ik het dus toch meenemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
Nu heb ik zin in kersenvlaai, en bedankt weer.
Blijkbaar wel he. Mag je SD voor bedanken.quote:
* Alfisti rolt de kanarie bruin en trekt Anne een bruin apen-pakje aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef Anne het volgende:
Zie ik eruit als een koerier of pakezel?.
Nouja, je begon met:quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef Barcaconia het volgende:
Jij zei het. Ik durfde het niet eens te vragen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Barcaconia het volgende:
Dat had helemaal niets met een kersenvlaai te maken!quote:
koeriersbedrijf mUPS, goedemiddaaaaaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti rolt de kanarie bruin en trekt Anne een bruin apen-pakje aan
die vlaai was voor de motivatie, mislukte Belgquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat had helemaal niets met een kersenvlaai te maken!
Stuur de factuur maar naar Cornjum, zonder hem hoefde ik geen AWquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Anne het volgende:
Hmm. Nieuw baantje dus. Dat wordt betalen Barca.
En die van aankomende week dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stuur de factuur maar naar Cornjum, zonder hem hoefde ik geen AW
Voor wiens motivatie? De mijnequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die vlaai was voor de motivatie, mislukte Belg![]()
kinderwut? meisjeslokker, en ikke niet; Barcaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor wiens motivatie? De mijne? Omg, kinderlokker.
blijkbaar vindt ze zichzelf nu ineens weer kind ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ben ik nu weer een kinderlokker? Wtf?
Dat wordt een weekje bloemen meenemen voor die opmerking.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
blijkbaar vindt ze zichzelf nu ineens weer kind ofzo
* SD begint over inruilen te denken
Zoiets als wat in de 850 en die 600 ook zit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Barcaconia het volgende:
Even wat anders, er zitten hier ook vast wel mensen met wat kennis van ouwe onderdelen.
Een maat van me heeft een ouwe oldtimer zonder geforceerde waterkoeling. Nu loopt dat ding constant warm dus wil hij een waterpompje bijbouwen.
Weet er iemand een type waterpomp die niet te groot is, los van een motorblok gemonteerd kan worden (zoals een dynamo ook zit bijv.) en het liefste nog met slangaansluiting om en nabij de 22mm.
Als er een beetje draai- of freeswerk is om het voor elkaar te krijgen zoals een afdekkap maken voor de flens is het ook geen probleem. Als het maar een compact pompje is.
En mechanisch, dus gewoon een asje met poelie. Niet elektrisch.
kinderlokkers doen aan snoepjes, niet aan bloemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat wordt een weekje bloemen meenemen voor die opmerking.
Dat zou opzich een goede pomp zijn maar die is veeel te groot met die lange nek. Zoiets op zakformaat zou ideaal zijn idd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zoiets als wat in de 850 en die 600 ook zit?
De nieuwe Amerikaan van SD:quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kinderlokkers doen aan snoepjes, niet aan bloemen
Ik weet niet of daar nog kleinere versies van zijn, ik weet alleen dat ze puur mechanische zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zou opzich een goede pomp zijn maar die is veeel te groot met die lange nek. Zoiets op zakformaat zou ideaal zijn idd!
Goed ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat wordt een weekje bloemen meenemen voor die opmerking.
Ik bereid hem vast voor, dan kan ie er niet meer onderuit als jij het al toegestemd hebt.quote:
Het probleem is alleen dat ik hem niet zie doordeweeks, Barcaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bereid hem vast voor, dan kan ie er niet meer onderuit als jij het al toegestemd hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Dingest het volgende:
De Dion-Bouton, waren zij niet de eerste met een massa-geproduceerde V8? Eén van hun motoren ligt ook in een schitterende Laundaulet
Mja, dat krijg je wel met zulke dingen. Het is of stervensduur, of niet verkrijgbaar, of allebei. Ik heb geen idee wat de lay-out is van die motor, maar ik weet wel dat Ford in een aantal modellen rond die tijd al een waterpomp had zitten.
Komende 3 weekenden zaterdags en zondags dan? Inclusief ontbijt op bed om de doordeweekse dagen goed te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ik hem niet zie doordeweeks, Barca. Komt ie mooi onderuit
.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Komende 3 weekenden zaterdags en zondags dan? Inclusief ontbijt op bed om de doordeweekse dagen goed te maken.
Ik heb nog nooit bloemen gekregen van een vrindje (oke, 1x met de post als goedmakertje idd), dus die 3x op een zaterdag is al heel watquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef Barcaconia het volgende:
Jij bent best een makkelijke vriendin, geen ontbijt verwachten als goedmaker en zondags geen moeite hoeven doen
Wat een kort ding, dan gaat zoiets van een T-Ford ook niet passen want die zijn toch wat langerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechtse van de 2 motoren. Zij waren de uitvinder van de V8 zover ik weet
Is de Wankelmotor ook zoiets in jouw ogen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso zijn er nog best wat uitvindingen die namen van vroeger dragen net als de DeDion as en een Panhardstang bijvoorbeeld
Oh zo! Ik vind 1960 wel vroeger, zo oud ben ik nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger vind ik 1900 en niet 1960En eigenlijk bedoelde ik meer massaal toegepaste dingen tegenwoordig met een naam van een lang en breed uitgestorven automerk.
Ik kan zo even niets anders bedenken dan die 2 maar er zijn er best wat meer.
in dit geval was het ook een fout van de planning idd, ik had HELE duidelijk aangegeven wanneer ze konden laden.. en dan 'ergens in de middag of sow' doorgeven aan de chauffeur..quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Daardoor ontstaat leuke praat op de chauffeursparkeerplaats, maar daar geef je dan weer niks om natuurlijk.
Ik haatte dat soort adressen altijd, niet vanwege het bedrijf maar dan moest ik weer kwaad de planning thuis opbellen hoe ze dat in godsnaam in hun hoofd halen.
Zo heb ik regelmatig 2 uur op de ochtend in de cabine liggen slapen in een of ander godvergeten gat terwijl ik daarna nog 15 adressen af moest.. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd
Panhard is misschien wel uitgestorven, maar zó obscuur is dat merk nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger vind ik 1900 en niet 1960En eigenlijk bedoelde ik meer massaal toegepaste dingen tegenwoordig met een naam van een lang en breed uitgestorven automerk.
Ik kan zo even niets anders bedenken dan die 2 maar er zijn er best wat meer.
Dan kon hij fijn aan de LPG van mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De chauffeur wilde wraak op me nemen door één minuut voor half vijf aan te kloppen, hij weet dat we om half vijf dicht gaan.
"je kunt in de stront zakken"quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan kon hij fijn aan de LPG van mij
Dikke BMW's en Mercedessen die geen zin hadden om zijn kleine schijtbak eruit te rijden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef lipje het volgende:
Dagje Karlsruhe op en neer is niet aan te raden, al helemaal niet als de leasert alleen zijn huisgenoten mag laten rijdenWel kunnen genieten van de accelleratie
80 tot 190 sneller dan een dikke BMW of Mercedes... en dat met een 1.4 en een turbo
Bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Peufapper.... Erhm dat klinkt ranzig
Iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dikke BMW's en Mercedessen die geen zin hadden om zijn kleine schijtbak eruit te rijden?
die accelleratie is best fors moet ik zeggen en al helemaal als je een turbo benzina rijdt in het optimale turbodrukgebiedquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dikke BMW's en Mercedessen die geen zin hadden om zijn kleine schijtbak eruit te rijden?
Checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso zijn er nog best wat uitvindingen die namen van vroeger dragen net als de DeDion as en een Panhardstang bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"je kunt in de stront zakken"
"huh"
"Sie können in die scheisse sacken!!!"
wist ie ook niet te waarderen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Peufapper.... Erhm dat klinkt ranzig
als je een sjakenbak als avatar hebt, en een link naar de civicclub in je onderschrift hebt wel ja...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef bietelboer het volgende:
Dus ik ben een Tokkie of tuig die dat leuk vind?
En weer 5 credits down the drain; je gaat lekker vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat daar alleen tokkies en ander tuig in rijdt die dat leuk vinden.
Zegt meneer met een Lada als Avatar en een link naar een auto forum in zijn onderschriftquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je een sjakenbak als avatar hebt, en een link naar de civicclub in je onderschrift hebt wel ja...
autosportsubforum om precies te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Zegt meneer met een Lada als Avatar en een link naar een auto forum in zijn onderschrift
Verveling brengt het slechtste in mij naar bovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En weer 5 credits down the drain; je gaat lekker vandaag
En een Astra GSI dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kadett GSI ook wel geinig hoor, maar toch jammer van het volk wat er vaak op af komt.
ik reed er gister nog geen 3 min in en er zat er gelijk al 1 achter mij te drukkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verveling brengt het slechtste in mij naar boven
Ik vind zo'n kadett GSI ook wel geinig hoor, maar toch jammer van het volk wat er vaak op af komt.
Laat die elitaire lambal maar lekker in de stront zakken naast die chauffeur van Alexxxxquote:
Oeh, da's de hamvraag van vandaagquote:
Ik vind alle ouwe Opels gaaf! Ascona, rekord, manta, kadett etc.quote:
Een Astra is niet oudquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind alle ouwe Opels gaaf! Ascona, rekord, manta, kadett etc.
+1quote:
Zou het een janetten bak zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, da's de hamvraag van vandaag
De laatste gave Opel was een Corsa-C en de Astra-F kwam al ver daarvoor ":Pquote:
Ook voor Alfisten is er gips hequote:
Ja, tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt (aan het eind van je rit dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag op de Stukgaatie Monster S4R gereden met Termignoni uitlaatsysteem.
Hemeltje lief daar krijg je een natte box van![]()
en voor Opel fappers nieuw inzet stukkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook voor Alfisten is er gips he
Zou er zelf nooit 1 kopen inderdaad om die reden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt (aan het eind van je rit dus)
Maar dat klinkt op zeker erg lekker![]()
Jonguh, kom jij FF naar mijn ORIGINELE achterschermen kijken; ik geef je 50¤ per roestplekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en voor Opel fappers nieuw inzet stukken
[ afbeelding ]
* Alfisti tapt nog maar een bakkie koffie in voor SD
Ik vind alleen die rammelkoppelingen vreselijk als ze stationair draaien, maar met een toefje gas ..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou er zelf nooit 1 kopen inderdaad om die reden.
Als in financieel onafhankelijk zou zijn misschienDe 1098R
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Alle GSi's zijn knakenbakken man![]()
Rijden alleen maar turken en ander tuig in
Mja, die koppeling ben ik ook niet zo van. Op die monster zat ook nog eens een open deksel op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind alleen die rammelkoppelingen vreselijk als ze stationair draaien, maar met een toefje gas ..![]()
![]()
Ja klopt idd, vandaar ook die open deksels, dan klinkt het harderquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, die koppeling ben ik ook niet zo van. Op die monster zat ook nog eens een open deksel op.
Het is natuurlijk wel een heel typische geluid. Mensen met een duc vinden het vaak geweldig
quote:
M'n kart had ook van die herrie bij stationair draaien. Opzicht wel leuk, maar om de deksel nou open te maken bij een motor nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja klopt idd, vandaar ook die open deksels, dan klinkt het harder
Bekend.quote:
Volgens mij hoort het écht zo, ik heb er volgens mij nog nooit eentje gehoord die het niet hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n kart had ook van die herrie bij stationair draaien. Opzicht wel leuk, maar om de deksel nou open te maken bij een motor nee.
Het is ook puur slijtage wat je hoort volgens mij.
Vaak wel helaas..deze is alleen wel van een kadett liefhebberquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Alle GSi's zijn knakenbakken man![]()
Rijden alleen maar turken en ander tuig in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |