Jij hebt nu soort van weekend tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voor het eerst sinds maanden nietVrijdag spreekuur met m'n favo collega
![]()
Ja, ik heb een tweede weekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt nu soort van weekend toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie toch al een tijd?Of ben ik gek?
al sluit het een het ander niet uit natuurlijk
Welke sollibriefquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tweede weekendOeh en een sollicitatiebrief die morgen op de mail gaat
Vandaag vergeten
Voor WWB consulentquote:
Kijk Marijke met puppy ogen aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
ik stel wel een factuurtje voor je opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
Paprikaquote:
Hihihi leuke woordkeuze als het om puppy Linux gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk Marijke met puppy ogen aan
In de vriezerquote:
ah weer een fractuurtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
quote:
Paprikaquote:
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzowquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |