It's a cruel worldquote:
Tumtums! Wanna share?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ik ben helemaal in to candy. Eerst Eminem al dagen luisteren, nu Tum tums eten.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Hoi trouwens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Tof! Vertel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben trouwens wel enigsinds blij vandaag, ik word ws Peetoom
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..quote:
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn op voordat ik ze opgehaald heb natuurlijk
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..
Eitjes paar weken geleden teruggeplaatst etc, maar was ondertussen ongesteld geweest dus wéér alle hoop weg..
Vanmorgen had ze de drang om te testen, en warempel een blauwe streep!![]()
Als alles goed blijkt te zijn is ze qua groei nu 7 weken..
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Wat betekent dat tegenwoordig nog, peetoom?
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.
Dan wil ik ook wel een peetoomquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.
Als de ouders wat overkomt, mag hij voor de kinders zorgen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Tja, ik tum tum snel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Mjah, ik werd gebeld met de mededeling "je wordt oom.." Maar dat staat zo raar omdat het dus geen familie isquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de ouders wat overkomt, mag hij voor de kinders zorgen?
Het was Air's definitie van peetoom hequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij denkt meer aan een suikeroom?
Give it your best shot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, te makkelijk, ik doe het niet
Ach, het is nog niet zover.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?
Als hen beiden wat overkomt, en het komt op mij aan, dan zou ik het doen ja.. Zij zouden het andersom ook voor mij doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?
Wiki zegt dit:quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als hen beiden wat overkomt, en het komt op mij aan, dan zou ik het doen ja.. Zij zouden het andersom ook voor mij doen
Moet ik het zo ook zien in jouw geval dan?quote:Het peterschap is de hoedanigheid die een (doop)peter en -meter op zich nemen. Bij een rooms-katholieke doop worden doorgaans twee getuigen gevraagd: een (mannelijke) peter of peetoom en een (vrouwelijke) meter of peettante. Samen zijn zij de doopborgen. Behalve hun functie als getuigen, wordt hen ook gevraagd "een bijzondere zorg en aandacht" te besteden aan de christelijke opvoeding van het kind, in het bijzonder wanneer het kind zijn beide ouders zou verliezen.
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wiki zegt dit:
[..]
Moet ik het zo ook zien in jouw geval dan?
En iemand anders kind opvoeden doet dus niet per definitie de peter en/of meter.
Zoiets behoor je natuurlijk ook wel goed te regelen bij een notaris.
Eng, maar ik krijg hier foute gedachten bij. Net zoals bij de term 'huisvriend'. Want bij misbruik heeft altijd een 'oom' het gedaan of de 'huisvriend'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..
'Gewoon' oom dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..
quote:
Hehheh, zoals bij zovelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Ik denk ook niet dat ze officieel peetoom en tantes gaan vastleggen gok ik.. Daarvoor is de omgeving niet echt geschikt.. Dat worden dikke ruzies dan
Dan liever een huiselfquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eng, maar ik krijg hier foute gedachten bij. Net zoals bij de term 'huisvriend'. Want bij misbruik heeft altijd een 'oom' het gedaan of de 'huisvriend'.Kut maatschappij!
Wat spook je daar dan uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Lotusss het volgende:
Ik kom nog brakker uit de douche dan dat ik erin ging
Fuck. What has been seen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever een huiself
[ afbeelding ]
Wat een afschuwlijk lelijk beest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever een huiself
[ afbeelding ]
Poging tot stomen....quote:
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
I'd say, keep it that wayquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennen mij niet meer terug?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terug
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.
Waffledquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Klinkt in deze strekking niet zo geil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Google maar raak danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
[..]
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuistquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
Veel ergerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als gesandwitched?
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
Oh zeker. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.Ook niet echt smakelijk, eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.HuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Vooral die dubieuze kwakjes erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook niet echt smakelijk, eigenlijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.
Dat druppelt wel lekker na natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.
Nou iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef STING het volgende:
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoeg
Valt mee. Maar dat beest keek me ook zo doordringend aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoeg
He does.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arm poesje
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
nattepoes lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venco is ook zo'n schatjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.
Dat beest kijkt echt heel erg van "save me.."quote:
Beter een harige poes dan geen poes telt ook voor jou dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Beter een natte poes als geen poes.
Dat ging over Yuki toch?quote:
Je kunt beter hier naar natte poezen loeren denk je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
Waarom kijk ik naar een lijsttrekkersdebat
Daar valt wel wat aan te doen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter een harige poes dan geen poes telt ook voor jou dus?
Your loss.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor![]()
Trimmen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar valt wel wat aan te doen he
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt beter hier naar natte poezen loeren denk je?
Ohja, dankje, ik let niet op. My bad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loss.
En misschien is het wel jouw verlies
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar valt wel wat aan te doen he
quote:
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog heb ik nooit iets van jou gezien dat mij deed vermoeden dat je zo'n schatje bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dankje, ik let niet op. My bad.
Nee, want het ging over mij.
Nee, you idiot. Branden = blaren.quote:
Nee, daar zijn meets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog heb ik nooit iets van jou gezien dat mij deed vermoeden dat je zo'n schatje bent
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
Is dat een verkapt voorstel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
[..]
Nee, daar zijn meets voor.
Niet als je ze doorprikt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten ja
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.quote:
Gelijk een natte poes van het wondvocht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als je ze doorprikt!
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Ik heb meer met niet-schatjes.quote:
Gatverdamme Yuuks..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
When and where?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Een harige poes met doorgeprikte blaren
Daar haalt de blue waffle het niet bij
quote:
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!
Nu heb je er een leuk plaatje bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat argument gebruik ik regelmatig
Die samenvatting zorgde wel voor een complete, walgelijke mi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef STING het volgende:
[..]
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samen
Yaay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op St. Juttemis en in het land der fabelen.
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.quote:
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yaay!![]()
Wacht.. Hold it.. Hier klopt iets niet
Moederskindjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
Oww.. Ik zocht al naar St. Juttemis op de kalender, en naar Land der Fabelen op de kaartquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.
Wanneer mag ik weer aan de borst?quote:
Bitteyquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer aan de borst?
Be careful what you wish for...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer aan de borst?
King Nothing - Metallicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Be careful what you wish for...
Ms kan ik er een button van makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu heb je er een leuk plaatje bij
Hoe 80'squote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms kan ik er een button van maken
Oooooeh what does this button doooo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms kan ik er een button van maken
DeeDeequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooooeh what does this button doooo?
Ha, spuit 11quote:
Head first?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me eens aan m'n plannen houden vandaag, ik duik m'n bed in
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Iiiiiiiiihiiiiiik, heb een bakje B&J Chocolate Fudge Brownie
Low fat!
Jammer dat M-M er niet is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Low fat!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Low fat!
Jij bent wel van de low fat-rommel?quote:
Why?quote:
Dat heb ik ook niet bedacht, hequote:
Ijs = ijsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent wel van de low fat-rommel?
Hoe gemeen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je te laat
Het was heerlijk
"Low fat, dus ik kan drie keer zoveel ervan eten" *alsnog een kont als een nijlpaard heeft*quote:
Kan ik er wat aan doen dat je te laat bentquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Low fat, dus ik kan drie keer zoveel ervan eten" *alsnog een kont als een nijlpaard heeft*
Uhu, niet zo dat ijsje naar binnen proppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je te laat bent
Wie de broek niet meer past...?quote:
Dat ijsje zat in een bakje en ik likte net m'n lepel afquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, niet zo dat ijsje naar binnen proppen![]()
Oh, de broek past nog wel. Die zakt af, het rotdingquote:
Kies er dan eentje zonder die low fat-onzinquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?
[..]
Dat heb ik ook niet bedacht, he
Ik heb 'm van m'n zusje gekregen voor m'n verjaardag, dan heb je weinig te kiezen he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kies er dan eentje zonder die low fat-onzin
Zodat je string er bovenuit komt enzo. Hoe.. eh... volgende generatie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, de broek past nog wel. Die zakt af, het rotding
Aiquote:
Nee!quote:
Nee, zo ben ik dus niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat je string er bovenuit komt enzo. Hoe.. eh... volgende generatie.
Weggooien!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm van m'n zusje gekregen voor m'n verjaardag, dan heb je weinig te kiezen he.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ijsje zat in een bakje en ik likte net m'n lepel af
En toen zat je vastquote:
Zoiets zag ik vandaag fietsen. Gelukkig met een spijkerbroek aan, maar mèn!! Ik dacht dat ik een dikke reet hadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiIk zag vandaag een meisje van twee keer mijn breedte met een rokje nog korter dan de mijne
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat je string er bovenuit komt enzo. Hoe.. eh... volgende generatie.
Nou ja, als je dan een dikke reet hebt, kleed je er dan ook naar. Maar dat kunnen Nederlandse vrouwen nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets zag ik vandaag fietsen. Gelukkig met een spijkerbroek aan, maar mèn!! Ik dacht dat ik een dikke reet had
Low fat-ijs! Da's pas heiligschennisquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dikke vinger, da's heilig schennis
Ik ben geen Nederlandse vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je dan een dikke reet hebt, kleed je er dan ook naar. Maar dat kunnen Nederlandse vrouwen niet
Nee, want jij zag er toen haske leuk uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlandse vrouw
Of zeg je nu dat ik me slecht kleed?
Nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlandse vrouw
Of zeg je nu dat ik me slecht kleed?
De Star Trek met de minst lekkere wijven.quote:
Jaloers zeikwijfquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Low fat-ijs! Da's pas heiligschennis
Thanksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij zag er toen haske leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar in de pilot nog wel geile korte rokjes en hoge laarzenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Star Trek met de minst lekkere wijven.
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardagquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Dat mag best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
Hoe calvinistischquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijg
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Zomaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
![]()
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Ja, of iemand een pepermuntje aanbiedenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Iedereen ging het tegensprekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zomaar!
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardag
Jij hebt zo veel nodig...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.
Je bent ook niet schattig als je vieze dingen gaat zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen ging het tegenspreken
En toen nam jij het ook niet voor me op
Vertel.quote:
Of je bent gewoon nietszeggend. Ik vergat je verjaardag ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan low-fat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Low fat-ijs! Da's pas heiligschennis
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?quote:
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?
Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel door die nare Airwin komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Niemand zei het mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?
Of gebrek aan informatievoorziening van jouw kant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.
Die lijst is te lang om op te noemen.quote:
Ik heb het je zelf verteld muts.quote:
Owh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal wel door die nare Airwin komen
Duidelijk.quote:
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoe, maar het moet toch bijna welquote:
Twee mensen die het gezegd hebben en nog niet onthoudenquote:
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoe, maar het moet toch bijna wel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vinden
Of ben je bang voor hem? Dan kan het wel ja
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Just being me.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vinden
Of ben je bang voor hem? Dan kan het wel ja
Zelfs IK ben niet bang van'emquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook verdomde eng!
Ja maar jij bent bang van niemand toch!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs IK ben niet bang van'em
Wat heeft hij gedaan?
Jij bent aan het miepen, Air is lief.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent bang van niemand toch!![]()
Ik weet het niet, kan niet eens zo 1,2,3 wat aanwijzen...
Ik doe maar alsofquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent bang van niemand toch!![]()
Ik weet het niet, kan niet eens zo 1,2,3 wat aanwijzen...
Hoax!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof
Hij is eigenlijk best een schatje hoor
Ik heb ze gewoon goed onder de duim.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dit vind ik meteen verdacht he
*klakt met tong*quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon goed onder de duim.
Je hebt gelijk. Het is een gedwongen huwelijk en hij is een tiranquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dit vind ik meteen verdacht he
SAVE ME!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is een gedwongen huwelijk en hij is een tiran
quote:
Ja, het is erg warm onder m'n boerkaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in Tiffany en dan naar bed
Hmm, na een week amper slapen ben ik ook wel burka-waardig inmiddelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het is erg warm onder m'n boerka
Dat behoeft toch geen vraagteken?quote:
Of plamuurwaardigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, na een week amper slapen ben ik ook wel burka-waardig inmiddels
Na deze, mopperkont.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat behoeft toch geen vraagteken?
Helaas is Air al plaatjes aan het draaien
Maar ik wil naar bedquote:
Hier valt niet meer tegen op te plamuren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier valt niet meer tegen op te plamuren.
Laat maar, ik ben al wegquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, zware week, laten we het daar op houden. Het is maar goed dat ik zo verdomd charmant ben.
Mwhaha, ja voordat je bij huid bentquote:
En dat dan bij Barney Stinson, als hij op jacht is naar vrouwenquote:
Ik neem aan dat Barney een HIMYM personage is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat dan bij Barney Stinson, als hij op jacht is naar vrouwen
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Barney een HIMYM personage is?
Whahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
Dit is wel echt briljant trouwens
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
You scare mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet erg
Spinnen lukt me nog wel, maar dat predator geluid niet
Ik ook, maar ik kan het ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet erg
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
Hij zegt toch ook: you have to be me to be able to do thisquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.
Ik kan dan wel weer dat geluid van die griezels uit the Descent makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.
You can always tryquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook: you have to be me to be able to do this
MIquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Samzz, ik ben 24 jaar en doe Goofy na, hihihihihihi
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |