Beter een harige poes dan geen poes telt ook voor jou dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Beter een natte poes als geen poes.
Dat ging over Yuki toch?quote:
Je kunt beter hier naar natte poezen loeren denk je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
Waarom kijk ik naar een lijsttrekkersdebat
Daar valt wel wat aan te doen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter een harige poes dan geen poes telt ook voor jou dus?
Your loss.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor![]()
Trimmen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar valt wel wat aan te doen he
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt beter hier naar natte poezen loeren denk je?
Ohja, dankje, ik let niet op. My bad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loss.
En misschien is het wel jouw verlies
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar valt wel wat aan te doen he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog heb ik nooit iets van jou gezien dat mij deed vermoeden dat je zo'n schatje bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dankje, ik let niet op. My bad.
Nee, want het ging over mij.
Nee, you idiot. Branden = blaren.quote:
Nee, daar zijn meets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog heb ik nooit iets van jou gezien dat mij deed vermoeden dat je zo'n schatje bent
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
Is dat een verkapt voorstel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
[..]
Nee, daar zijn meets voor.
Niet als je ze doorprikt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten ja
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.quote:
Gelijk een natte poes van het wondvocht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als je ze doorprikt!
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Ik heb meer met niet-schatjes.quote:
Gatverdamme Yuuks..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
When and where?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Een harige poes met doorgeprikte blaren
Daar haalt de blue waffle het niet bij
quote:
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!
Nu heb je er een leuk plaatje bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat argument gebruik ik regelmatig
Die samenvatting zorgde wel voor een complete, walgelijke mi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef STING het volgende:
[..]
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samen
Yaay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op St. Juttemis en in het land der fabelen.
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.quote:
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yaay!![]()
Wacht.. Hold it.. Hier klopt iets niet
Moederskindjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
Oww.. Ik zocht al naar St. Juttemis op de kalender, en naar Land der Fabelen op de kaartquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |