It's a cruel worldquote:
Tumtums! Wanna share?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ik ben helemaal in to candy. Eerst Eminem al dagen luisteren, nu Tum tums eten.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Hoi trouwens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Tof! Vertel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben trouwens wel enigsinds blij vandaag, ik word ws Peetoom
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..quote:
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn op voordat ik ze opgehaald heb natuurlijk
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..
Eitjes paar weken geleden teruggeplaatst etc, maar was ondertussen ongesteld geweest dus wéér alle hoop weg..
Vanmorgen had ze de drang om te testen, en warempel een blauwe streep!![]()
Als alles goed blijkt te zijn is ze qua groei nu 7 weken..
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Wat betekent dat tegenwoordig nog, peetoom?
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.
Dan wil ik ook wel een peetoomquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.
Als de ouders wat overkomt, mag hij voor de kinders zorgen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Wat betekent dat tegenwoordig nog, peetoom?
Tja, ik tum tum snel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |