Thanksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij zag er toen haske leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar in de pilot nog wel geile korte rokjes en hoge laarzenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Star Trek met de minst lekkere wijven.
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardagquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Dat mag best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
Hoe calvinistischquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijg
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Zomaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
![]()
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Ja, of iemand een pepermuntje aanbiedenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Iedereen ging het tegensprekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zomaar!
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardag
Jij hebt zo veel nodig...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.
Je bent ook niet schattig als je vieze dingen gaat zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen ging het tegenspreken
En toen nam jij het ook niet voor me op
Vertel.quote:
Of je bent gewoon nietszeggend. Ik vergat je verjaardag ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan low-fat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Low fat-ijs! Da's pas heiligschennis
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?quote:
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?
Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel door die nare Airwin komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Niemand zei het mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?
Of gebrek aan informatievoorziening van jouw kant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.
Die lijst is te lang om op te noemen.quote:
Ik heb het je zelf verteld muts.quote:
Owh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal wel door die nare Airwin komen
Duidelijk.quote:
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoe, maar het moet toch bijna welquote:
Twee mensen die het gezegd hebben en nog niet onthoudenquote:
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoe, maar het moet toch bijna wel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vinden
Of ben je bang voor hem? Dan kan het wel ja
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Just being me.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij dat erg zou vinden
Of ben je bang voor hem? Dan kan het wel ja
Zelfs IK ben niet bang van'emquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook verdomde eng!
Ja maar jij bent bang van niemand toch!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs IK ben niet bang van'em
Wat heeft hij gedaan?
Jij bent aan het miepen, Air is lief.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent bang van niemand toch!![]()
Ik weet het niet, kan niet eens zo 1,2,3 wat aanwijzen...
Ik doe maar alsofquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent bang van niemand toch!![]()
Ik weet het niet, kan niet eens zo 1,2,3 wat aanwijzen...
Hoax!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof
Hij is eigenlijk best een schatje hoor
Ik heb ze gewoon goed onder de duim.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dit vind ik meteen verdacht he
*klakt met tong*quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon goed onder de duim.
Je hebt gelijk. Het is een gedwongen huwelijk en hij is een tiranquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dit vind ik meteen verdacht he
SAVE ME!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is een gedwongen huwelijk en hij is een tiran
quote:
Ja, het is erg warm onder m'n boerkaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in Tiffany en dan naar bed
Hmm, na een week amper slapen ben ik ook wel burka-waardig inmiddelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het is erg warm onder m'n boerka
Dat behoeft toch geen vraagteken?quote:
Of plamuurwaardigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, na een week amper slapen ben ik ook wel burka-waardig inmiddels
Na deze, mopperkont.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat behoeft toch geen vraagteken?
Helaas is Air al plaatjes aan het draaien
Maar ik wil naar bedquote:
Hier valt niet meer tegen op te plamuren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier valt niet meer tegen op te plamuren.
Laat maar, ik ben al wegquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, zware week, laten we het daar op houden. Het is maar goed dat ik zo verdomd charmant ben.
Mwhaha, ja voordat je bij huid bentquote:
En dat dan bij Barney Stinson, als hij op jacht is naar vrouwenquote:
Ik neem aan dat Barney een HIMYM personage is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat dan bij Barney Stinson, als hij op jacht is naar vrouwen
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Barney een HIMYM personage is?
Whahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
Dit is wel echt briljant trouwens
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
You scare mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet erg
Spinnen lukt me nog wel, maar dat predator geluid niet
Ik ook, maar ik kan het ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier na te doen, maar het lukt niet erg
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup.
Hij zegt toch ook: you have to be me to be able to do thisquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.
Ik kan dan wel weer dat geluid van die griezels uit the Descent makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel briljant dat hem het lukt. Mij niet overigens.
You can always tryquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook: you have to be me to be able to do this
MIquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Samzz, ik ben 24 jaar en doe Goofy na, hihihihihihi
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |