It's a cruel worldquote:
Tumtums! Wanna share?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ik ben helemaal in to candy. Eerst Eminem al dagen luisteren, nu Tum tums eten.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Hoi trouwens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
@Yuki: Tsja. ik zou mij er niet druk om maken...
Tof! Vertel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben trouwens wel enigsinds blij vandaag, ik word ws Peetoom
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..quote:
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn op voordat ik ze opgehaald heb natuurlijk
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n beste vriend en z'n vrouw zijn al 3 jaar bezig om een kind te krijgen, zeg maar op dezelfde manier als bij Tally..
Eitjes paar weken geleden teruggeplaatst etc, maar was ondertussen ongesteld geweest dus wéér alle hoop weg..
Vanmorgen had ze de drang om te testen, en warempel een blauwe streep!![]()
Als alles goed blijkt te zijn is ze qua groei nu 7 weken..
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Wat betekent dat tegenwoordig nog, peetoom?
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, binnen 5 minuten waren ze al op.
Dan wil ik ook wel een peetoomquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.
Als de ouders wat overkomt, mag hij voor de kinders zorgen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Tja, ik tum tum snel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mén, dan had ik nog niet eens bij de auto geweest!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Mjah, ik werd gebeld met de mededeling "je wordt oom.." Maar dat staat zo raar omdat het dus geen familie isquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed voor die verwende nesten.
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de ouders wat overkomt, mag hij voor de kinders zorgen?
Het was Air's definitie van peetoom hequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij denkt meer aan een suikeroom?
Give it your best shot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, te makkelijk, ik doe het niet
Ach, het is nog niet zover.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?
Als hen beiden wat overkomt, en het komt op mij aan, dan zou ik het doen ja.. Zij zouden het andersom ook voor mij doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Zit JK daarop te wachten? Of ik het zomaar een naampje?
Wiki zegt dit:quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als hen beiden wat overkomt, en het komt op mij aan, dan zou ik het doen ja.. Zij zouden het andersom ook voor mij doen
Moet ik het zo ook zien in jouw geval dan?quote:Het peterschap is de hoedanigheid die een (doop)peter en -meter op zich nemen. Bij een rooms-katholieke doop worden doorgaans twee getuigen gevraagd: een (mannelijke) peter of peetoom en een (vrouwelijke) meter of peettante. Samen zijn zij de doopborgen. Behalve hun functie als getuigen, wordt hen ook gevraagd "een bijzondere zorg en aandacht" te besteden aan de christelijke opvoeding van het kind, in het bijzonder wanneer het kind zijn beide ouders zou verliezen.
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wiki zegt dit:
[..]
Moet ik het zo ook zien in jouw geval dan?
En iemand anders kind opvoeden doet dus niet per definitie de peter en/of meter.
Zoiets behoor je natuurlijk ook wel goed te regelen bij een notaris.
Eng, maar ik krijg hier foute gedachten bij. Net zoals bij de term 'huisvriend'. Want bij misbruik heeft altijd een 'oom' het gedaan of de 'huisvriend'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..
'Gewoon' oom dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dit is meer van eh.. Zoals je die vriend van je ouders verderop uit de straat Oom noemt zegmaar..
quote:
Hehheh, zoals bij zovelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Ik denk ook niet dat ze officieel peetoom en tantes gaan vastleggen gok ik.. Daarvoor is de omgeving niet echt geschikt.. Dat worden dikke ruzies dan
Dan liever een huiselfquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eng, maar ik krijg hier foute gedachten bij. Net zoals bij de term 'huisvriend'. Want bij misbruik heeft altijd een 'oom' het gedaan of de 'huisvriend'.Kut maatschappij!
Wat spook je daar dan uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Lotusss het volgende:
Ik kom nog brakker uit de douche dan dat ik erin ging
Fuck. What has been seen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever een huiself
[ afbeelding ]
Wat een afschuwlijk lelijk beest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever een huiself
[ afbeelding ]
Poging tot stomen....quote:
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
I'd say, keep it that wayquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennen mij niet meer terug?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terug
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.
Waffledquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Klinkt in deze strekking niet zo geil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Google maar raak danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
[..]
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuistquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
Veel ergerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als gesandwitched?
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
Oh zeker. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.Ook niet echt smakelijk, eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.HuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Vooral die dubieuze kwakjes erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook niet echt smakelijk, eigenlijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.
Dat druppelt wel lekker na natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.
Nou iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef STING het volgende:
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoeg
Valt mee. Maar dat beest keek me ook zo doordringend aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoeg
He does.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arm poesje
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
nattepoes lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venco is ook zo'n schatjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onschuldige kleine meisjes. Gotta love 'em.
Dat beest kijkt echt heel erg van "save me.."quote:
Beter een harige poes dan geen poes telt ook voor jou dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Beter een natte poes als geen poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |