FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
het kan nog veranderen, ik heb met me werk telefoon gestemd.... of mijn baas hier blij mee is, ddat weet ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef anniccck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en vooral omdat ik er wel een beetje vanuit ging dat hij door zou gaan. Dus dit is niet zo'n leuk nieuws
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan nog veranderen, ik heb met me werk telefoon gestemd.... of mijn baas hier blij mee is, ddat weet ik niet
Maar hij moet blijven
quote:
quote:
Hoe onflatteus kan je op de foto komenquote:
Niks KAPUT hier (wel twee ogenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
ik wil alle 4 de streams tegelijk kijken, waarom is die site kaput!
Tot zoquote:
same:Dquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Rafq het volgende:
ik geef het eerlijk toe ik vind het echt gezellig om met jullie dit te kijken hahaha
Hahaha, zal je baas niet zo blij mee zijn danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan nog veranderen, ik heb met me werk telefoon gestemd.... of mijn baas hier blij mee is, ddat weet ik niet
Maar hij moet blijven
Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Rafq het volgende:
ik geef het eerlijk toe ik vind het echt gezellig om met jullie dit te kijken hahaha
quote:
is ook gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Rafq het volgende:
Het is een essentiele combinatiequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ik
Volgens mij dat ze op de rode knop heeft gedrukt?quote:
Dan gaat ze toch lekker met Alex hangen... ow wacht,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Refurb het volgende:
Dadelijk merkt Laura op dat Guido homo is omdat hij niet veel met haar (wil) optrekken.
QFT, ik zou geen minuut gekeken hebben maar met deze reeks is het af en toe wel leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ik
positief of negatief ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef Razor21 het volgende:
Die Guido is toch wel veranderd na afgelopen weekend (kwa uitstraling)
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RengDengDeng het volgende:
Laat iemand even weten wanneer Sharon er 2500 bij heeft?
Ik zit namelijk op net 5 te kijken
Idd! Lullig tijdstip om te drukken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RengDengDeng het volgende:
Laat iemand even weten wanneer Sharon er 2500 bij heeft?
Ik zit namelijk op net 5 te kijken
Dat weet ik niet ben geen homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |