Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Rafq het volgende:
ik geef het eerlijk toe ik vind het echt gezellig om met jullie dit te kijken hahaha
quote:
is ook gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Rafq het volgende:
ik geef het eerlijk toe ik vind het echt gezellig om met jullie dit te kijken hahaha
Het is een essentiele combinatiequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ik
Volgens mij dat ze op de rode knop heeft gedrukt?quote:
Dan gaat ze toch lekker met Alex hangen... ow wacht,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Refurb het volgende:
Dadelijk merkt Laura op dat Guido homo is omdat hij niet veel met haar (wil) optrekken.
QFT, ik zou geen minuut gekeken hebben maar met deze reeks is het af en toe wel leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zonder de COS nooit streams kijken denk ik
positief of negatief ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef Razor21 het volgende:
Die Guido is toch wel veranderd na afgelopen weekend (kwa uitstraling)
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RengDengDeng het volgende:
Laat iemand even weten wanneer Sharon er 2500 bij heeft?
Ik zit namelijk op net 5 te kijken
Idd! Lullig tijdstip om te drukken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RengDengDeng het volgende:
Laat iemand even weten wanneer Sharon er 2500 bij heeft?
Ik zit namelijk op net 5 te kijken
Dat weet ik niet ben geen homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |