Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is een aardige tijd. Mag ik ook vragen waarom hij een ban heeft?
Ik ga even mijn knieen strekken. Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik probeer heel de dag niet andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga even mijn knieen strekken. Gewoon, omdat het kan.
Edit: Zo, dat was lekker![]()
Ik lach bijna altijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Ik had kunnen weten dat je erom zou lachen
Zelfs daar moet ik om grinniken, ook al is het de grootste belediging in mijn leven tot nu toe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Gerrit Zalm in disguise
[ afbeelding ]
Volgens http://gelderland.kieskompas.nl moet ik op de PvdD gaan stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Zeeland het volgende:
Ik denk dat Marianne Thieme het debat wederom gaat winnen.
Ik hoop in ieder geval dat ze een aantal zeteltje behouden. Stemmen op de PvdD zal ik niet zo snel doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens http://gelderland.kieskompas.nl moet ik op de PvdD gaan stemmen
[ afbeelding ]
Ik kwam op een gedeelde VVD/PvdA uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens http://gelderland.kieskompas.nl moet ik op de PvdD gaan stemmen
[ afbeelding ]
Ik ook. En Thieme is nooit vervelend om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze een aantal zeteltje behouden. Stemmen op de PvdD zal ik niet zo snel doen.
Dat is knap, gezien de grafiekquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kwam op een gedeelde VVD/PvdA uit.
Een gezamelijke lijst?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kwam op een gedeelde VVD/PvdA uit.
Loopt dat nog? dacht dat het maar 12 of 13 afleveringen waren. Eerste heb ik wel gezien en die was best erg slecht inderdaad..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Daily Show van Van der Wal ontiegelijk slecht zeg
Dat heb je met populistische partijen, die hebben soms ook eens punten waar je het wel mee eens bent. Echter ontbreekt het die partijen aan een visie en dus zijn het slechts losse standpunten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dichtst bij PvdA, verst van VVD.
Weinig verrassends dus..
Behalve dat ik kennelijk nog dichter bij de PVV sta dan bij de VVD![]()
ik snap steeds beter waarom jij dit kabinet wel kan waarderen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
Die animal cops, wat een treurige bedoening is dat zeg. Tjongejonge. Zeg gewoon tegen agenten dat ze dat ook in hun wijkrondje meenemen en klaar is kees. Godsamme.
Ik kan je even niet volgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik snap steeds beter waarom jij dit kabinet wel kan waarderen.
Het is echt heel droevig. Jullie weten dat ik behoorlijk anti-PVV ben, maar zelfs ik kan niet lachen om die stomme Wilders-grapjes van Van der Wal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Loopt dat nog? dacht dat het maar 12 of 13 afleveringen waren. Eerste heb ik wel gezien en die was best erg slecht inderdaad..
Ik had 3 verschillen met GL en PvdD en 2 overeenkomsten met de PVV. De PVV stond bij mij wel het verst van me af. Ben ik best trots op mag ik zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij de Stemwijzer krijg ik de SP en de PVVD vóór de PvdA, maar de VVD nog steeds op de laatste plek.. (en de PVV dus nog steeds dichterbij dan de VVD)
Dat ik blij ben dat jij ook over enig gezond bestand blijkt te bezitten de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan je even niet volgenAlthans, ik heb iets in gedachte maar weet niet of je daarop doelt.
Consequent doorgeredeneerd moet jij dit kabinet excl. Geert dan ook betichten van gezond verstand. Anders zou je niet zeggen dat ik het ermee eens was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ik blij ben dat jij ook over enig gezond bestand blijkt te bezitten de afgelopen dagen.
Ik zal het nog een keer herhalen: Rutte is bezig om Wilders onschadelijk te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Consequent doorgeredeneerd moet jij dit kabinet excl. Geert dan ook betichten van gezond verstand. Anders zou je niet zeggen dat ik het ermee eens was.
Overigens krijg ik de indruk dat ze Wilders lekker aan het lijntje houden.
Ik vond de eerste aflevering te veel Daily showtje spelen. Daarna heb ik er eigenlijk niet meer aan gedacht. Wel jammer want het zou leuk zijn als zo'n concept wel zou werken. Weet niet of het wat voor Nederland is. The Roast hebben ze ook proberen na te doen met Gehaktdag en dat haalde het ook bij lange na niet bij het origineel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is echt heel droevig. Jullie weten dat ik behoorlijk anti-PVV ben, maar zelfs ik kan niet lachen om die stomme Wilders-grapjes van Van der Wal.
Hij maakt het CDA onschadelijk. Geert blijft groeien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer herhalen: Rutte is bezig om Wilders onschadelijk te maken.
Ik doel er op dat jij nogal wat kritiek hebt op het kabinet de laatste dagen van onderwijs (Ba-Msc) tot de caviapolitie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Consequent doorgeredeneerd moet jij dit kabinet excl. Geert dan ook betichten van gezond verstand. Anders zou je niet zeggen dat ik het ermee eens was.
We zullen zien. Ik heb een beetje de indruk dat hij uiteindelijk misschien nog wel meer van zijn programma binnen weet te halen dan VVD of CDAquote:Overigens krijg ik de indruk dat ze Wilders lekker aan het lijntje houden.
Neuh zijn type partij heeft wel een bepaald maximum aan aanhang.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij maakt het CDA onschadelijk. Geert blijft groeien.
De PVV is over haar hoogtepunt heen. Heel langzaam beginnen veel PVV'ers zich af te vragen waar de fuck ze eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij maakt het CDA onschadelijk. Geert blijft groeien.
Ryan Reynolds in een kist? Leek me niks, maar het is dus wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |