SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermeldenquote:
Spuit 11.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermelden
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermelden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?
dat speelde idd ook mee in de overwegingquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je zo reageert weet natuurlijk iedereen wie ik bedoel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Oeh, ik het zowaar potentieeltjes in mn jeugdteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik voor mn neefjes een voetbalplaatje gemaakt bij de AH maar hij is aardig mislukt.Inderdaad mislukt zeg! Dat shirt doet pijn aan mn ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Dat was dus 1 van de inkoppertjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad mislukt zeg! Dat shirt doet pijn aan mn ogen!
I knowquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was dus 1 van de inkoppertjes!
Oeh die is idd wel leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Flappekz het volgende:
Naast een matig allrounder van 15.017 waarvan max. passen matig en max scoren zwak bekend van zijn, heb ik deze:
[ afbeelding ]
Klopt, maar hij heeft een mooie combinatie van skills die in mijn trainings"schema" pastquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh die is idd wel leuk!Jammer dat de mainskills niet hoger kunnen worden maar hij is wel fijn.
Das altijd lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft een mooie combinatie van skills die in mijn trainings"schema" past
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne zit onboard weet je nog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :p
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik voor mn neefjes een voetbalplaatje gemaakt bij de AH maar hij is aardig mislukt.dat wil nogal makkelijk met zo'n hoofd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Auch das zonde....quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Blèh, m'n opstelling teveel aangepast op de defensieve zwakte van m'n tegenstander. Wilde er graag een verlenging uitslepen dus geprobeerd zo weinig mogelijk aanval neer te zetten en 't middenveld niet al te dik te winnen. Tsja, en toen werd m'n reservemid (voor zondag) er af getrapt en sta ik nu 1-4 achter. Ongetwijfeld erg geflatteerd, maar toch.. Beetje jammer
Ja maar dan nog, ze kunnen best meerdere outputs hebben. Bijvoorbeeld een DVI en een VGA.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De mijne zit onboard weet je nog.
PM of Vleugelspel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik mis nog 2 trainees voor op mn 50%-plaatsen...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
#$%^#%^*$(&%&(#%$^@$#%^*#$%BT#@^%^#%^ %% WEER een +3-blessure![]()
Die eerste 2 +3's waren op zich niet zo erg, het zou wel fijn zijn wanneer Viskil vóór het tussenseizoen nog eens minuten maakt (conditie/vorm-technisch gesproken). Toch maar 2 dokters ingehuurd nu. Morgen eens zien hoe groot de schade echt is en of er meer bij moeten komen..
PM.quote:
En wat is wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ze kunnen best meerdere outputs hebben. Bijvoorbeeld een DVI en een VGA.
en gewoon een goedkope 17 jarige? Bv een skilltraid oid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PM.
Probleem is dat nog maar 5 ton heb, en nu twee uitwedstrijden op rij moet spelen
Mja, moet nog even op jacht....heb nog de tijd tot komende friendlyquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en gewoon een goedkope 17 jarige? Bv een skilltraid oid.
Maar dan moet hij van alles in gaan tiepen, terwijl jij alleen maar google, vga en dvi hoeft in te tiepenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als IPeePie dat zo kan uitleggen hoef ik t niet op te zoeken.
Ohhh dan heb je nog tijd zat. Misschien heb je vrijdag wel een leuke stijger die je kan verkopen waar ik of andere hier een bod op kunnen plaatsen voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, moet nog even op jacht....heb nog de tijd tot komende friendly
Ok okquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan moet hij van alles in gaan tiepen, terwijl jij alleen maar google, vga en dvi hoeft in te tiepen
Komende tijd komt er niets in de verkoop.... En de komende twee wedstrijden geven aan dat ik geen inkomsten ga krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohhh dan heb je nog tijd zat. Misschien heb je vrijdag wel een leuke stijger die je kan verkopen waar ik of andere hier een bod op kunnen plaatsen voor je.
Wat hadden de komende 2 wedstrijden er eigenlijk mee te maken?
Ok jammer. Dan moet je t idd doen met die 5 ton. Ah ja tuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komende tijd komt er niets in de verkoop.... En de komende twee wedstrijden geven aan dat ik geen inkomsten ga krijgen
Zit all1 een vga aansluitingquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :p
Koop een VGA splitter.quote:
Bedankt voor je moeite.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Links DVI, rechts VGA.
Als je dan lui bent, wel consequent zijn hé...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite.![]()
Ik had t all1 door Flap al zelf opgezocht.
Kap nou, ik probeer m wat nuttigs te lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je dan lui bent, wel consequent zijn hé...
Een [Snel] verdediger kan een [Snel]-SE stoppen, daarentegen heb je ook extra kans op een negatief WE (bij zon én regen) en dat wil nog wel eens hard aan komen heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
Is snel als spec voor een centrum def met PM ook erg zinvol (als trainee)? Of geldt dat meer voor vleugeldefs?
quote:Snel
Negatief: Snelle spelers kunnen in de regen verdedigen en scoren verliezen en verdedigen in de zon.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een [Snel] verdediger kan een [Snel]-SE stoppen, daarentegen heb je ook extra kans op een negatief WE (bij zon én regen) en dat wil nog wel eens hard aan komen heb ik me laten vertellen.
Duidelijk, nu maakt het me voor een trainee niet heel veel uit, maar ik was even benieuwd of het dat extra geld zoveel waard was.quote:
Mja aan je toppie kan je gewoon een scherm aansluiten. Ik heb maar 1 ingang dus vroeg me even af hoe of wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil straks trouwens hetzelfde als possie, maar dan met mn laptop
1 scherm van mn laptoppie en een losse
Ja ok zo iets had ik ook wel bedacht maar hoe snapt mn pc dat dan? De 1 is een 19" met een dukke bult er achter en de ander is een 18" flatscreen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop een VGA splitter.
Ik bedenk me net, dat er misschien wel verlies van kwaliteit optreed bij een VGA splitter. Koek, jij weet dit vast wel, is het VGA signaal analoog of digitaal?
Analoog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop een VGA splitter.
Ik bedenk me net, dat er misschien wel verlies van kwaliteit optreed bij een VGA splitter. Koek, jij weet dit vast wel, is het VGA signaal analoog of digitaal?
Niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok zo iets had ik ook wel bedacht maar hoe snapt mn pc dat dan? De 1 ius een 19" met een dukke bult er achter en de ander is een 18" flatscreen.
quote:16-02-2011
De ploech spile in wedstriid. De taskôgers betellen 20 303 ¤.
De hoogtepunten van vandaag.. Nouja, plus natuurlijk dat m'n trainees de 90 minuten wel allemaal schadevrij zijn doorgekomen. Hopelijk 3 pops deze weekquote:16-02-2011
Do hast jild foar in spiler, dy't earder by dyn klup spile hat, krigen: 69 563 ¤
Wel want dat is bij mn moeders pc ook zo all1 hebben ze dat op haar werk gefixt. Helaas is ze inm met de fut en komt ze daar niet meer.quote:
Dan zit er een kaart in die dat ondersteunt. Dat schrijf ik net...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel want dat is bij mn moeders pc ook zo all1 hebben ze dat op haar werk gefixt. Helaas is ze inm met de fut en komt ze daar niet meer.
Dat is ook de bedoeling all1 moet ik mn pc laten begrijpen dat mn beeld groter is dan hij denkt. zodat ik het van mn ene scherm naar mn andere kan slepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Analoog.
Maar ik weet niet wat de bedoeling is (geen terug lees zin).
Maar als er 2 beeldschermen aangesloten moeten worden, dan heeft dat geen zin om via 1 uitgang te doen. Dan hebben beide poorten hetzelfde beeld. Wil je 2 schermen aansluiten dan moet je of een DualVGA kaart (2 schermen, 1 aansluiting), of echt 2 aansluitingen.
Hmzzzzz vaag. Nouja ik gaat wel eens verder zoeken dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zit er een kaart in die dat ondersteunt. Dat schrijf ik net...
Dit werkt bijvoorbeeld wel:quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzzz vaag. Nouja ik gaat wel eens verder zoeken dan...
Een minimale videokaart is daar al toe in staat, dus veel hoeft het je niet te kosten denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling all1 moet ik mn pc laten begrijpen dat mn beeld groter is dan hij denkt. zodat ik het van mn ene scherm naar mn andere kan slepen.
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een minimale videokaart is daar al toe in staat, dus veel hoeft het je niet te kosten denk ik![]()
En de pc dat laten denken kan niet, je desktop uitbreiden naar het tweede scherm welMaar dat heeft ie zelf wel door
quote:My current video card has only one VGA port. Is there any way I can add a second monitor with just one VGA port for a dual monitor setup.
If you want a dual monitor setup you can use a VGA splitter to have a second monitor but it will only show the same image on both monitors, here are some examples of VGA splitters from Monoprice. If you want to have different content on each monitor than you will need to get another graphics card for your computer. Hopefully you will have another PCI slot for that other graphics card and if not you can also purchase a single graphics card with dual VGA ports which will also allow you to display different content on each monitor.
Dan krijg je gewoon twee keer hetzelfde beeld toch? Kun je het niet van het ene scherm naar de andere slepen... dus je hebt een simpel videokaartje nodig met een vga en dvi aansluiting bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...
Ja en wat kost dat.... Ik zie net honderden euro's op een site en dat heeft mn ma echt niet gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit werkt bijvoorbeeld wel:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/pricewatch/243146/hp-dms59-(dl139a).html
Met een laptop kan dat wel toch? Nu ga ik ook twijfelen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en wat kost dat.... Ik zie net honderden euro's op een site en dat heeft mn ma echt niet gedaan.
Ja, met de vga aansluiting die daar op zit lukt dat welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met een laptop kan dat wel toch? Nu ga ik ook twijfelen...
Ja. Een laptop heeft zijn eigen scherm en aansturing naar een 2e scherm. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op je 2e scherm gewoon het zelfde wilde?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh wachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.
Nee, ik wil hetzelfde kunnen als wat jij wilt met jouw pc. Op 1 scherm voetbal, op 1 scherm schoolwerk FOK!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op je 2e scherm gewoon het zelfde wilde?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik wil hetzelfde kunnen als wat jij wilt met jouw pc. Op 1 scherm voetbal, op 1 scherm schoolwerk FOK!
Die link is all1 dat kabeltje of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die link is all1 dat kabeltje of zie ik dat verkeerd?
Ik kan me niet voorstellen dat moeders dat er aan heeft uitgegeven. Ik zal morgen wel eens bellen naar haar werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...
Dan is het inderdaad 100 euro ongeveer: http://www.centralpoint.n(...)he-kaart-art-dy599a/
Een veel goedkoper standaard videokaartje voldoet toch ook wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...
Dan is het inderdaad 100 euro ongeveer: http://www.centralpoint.n(...)he-kaart-art-dy599a/
Ja. Zie post boven je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een veel goedkoper standaard videokaartje voldoet toch ook wel?
Zie editquote:
Ah en dan een om vorm stekkertje er tussen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een kaartje met DVI en VGA erop kost 40 euro: http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1680
Al moet je bij aaschaf even opletten of je een MoBo met PCI of PCI-e hebt.
Dan nu maar eens gaan dubben of mn 80 eu pc wel 83 eu investering waard is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
29 euro zelfs: http://www.informatique.n(...)iseless-edition.html
Ja ik heb voor mn hd's maar een ander topic geopend maar daar wordt ik ook niet wijzer van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer HT. Dat was weer genoeg DIG voor vandaag...
Beter!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Flappekz het volgende:
Oeoe, met mijn laptopvideokaart kan het
En mn tweede scherm komt over een half uurtje, Samsung 226BW
Ik zou dat laatste doen ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef elby1988 het volgende:
Potver, klinkt wel goed hoor! Zelf ook maar eens naar kijken....
Of zal ik gewoon de TV aansluiten ipv een scherm. ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Of je neemt meteen een 27". Ben je ook meteen klaar.
Een TV haalt helaas niet de resolutie die de meeste monitoren halen.
Inches maken niks uit. DPI wel, en dat is erg laag bij een TV. En een goedkope HDMI kabel? Je weet wat je daar vraagt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef elby1988 het volgende:
TV is 37 inch, maar vrees dat het niet echt opschiet qua scherpte.. Waar kan ik trouwens een goedkope HDMI kabel kopen?
Ik bestel allemaal die zooi daar. Goeie ervaringen mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat past helaas niet op mn bureau......
Wel lache dat je met die informatique site komt steeds. Daar heb ik mn moederbord,geluidskaart en hd ook vandaan. Maar 10 a 15 minutjes rijden van hier.
http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_kabel.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:10 schreef elby1988 het volgende:
TV is 37 inch, maar vrees dat het niet echt opschiet qua scherpte.. Waar kan ik trouwens een goedkope HDMI kabel kopen?
Ja prima winkel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik bestel allemaal die zooi daar. Goeie ervaringen mee.
Ja. Het is onduidelijk door de lage resolutie...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef elby1988 het volgende:
Ja,, hoezo :$?
Weet ik, maar 37 inch lijkt me wel goot genoeg, alleen denk ik dat het onduidelijk zal zijn..
Dat zei koek al een stukkie terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:12 schreef elby1988 het volgende:
Ja,, hoezo :$?
Weet ik, maar 37 inch lijkt me wel goot genoeg, alleen denk ik dat het onduidelijk zal zijn..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Of je neemt meteen een 27". Ben je ook meteen klaar.
Een TV haalt helaas niet de resolutie die de meeste monitoren halen.
Is dit sarcasmequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Het is onduidelijk door de lage resolutie...
Zie editquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je nou mn link gezien? 0.95 voor een hdmi kabel.
Ik denk dat je je daar niet druk om moet maken voor die 4 eu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is dit sarcasme
Edit: O wacht,, snap hem.. Maar idd, daar was ik ook al achter
Maar is een hdmi kabel van 4 euro een beetje betrouwbaar?
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is dit sarcasme
Edit: O wacht,, snap hem.. Maar idd, daar was ik ook al achter
Maar is een hdmi kabel van 4 euro een beetje betrouwbaar?
Dat ligt eraan of hij die kan gebruiken. Je hebt namelijk meerdere varianten HDMI.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je nou mn link gezien? 0.95 voor een hdmi kabel.
Dat snap ik. Ik gaf all1 ff de goedkoopste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of hij die kan gebruiken. Je hebt namelijk meerdere varianten HDMI.
Ik denk dat hij die van 11,95 nodig heeft, minimaal.
Ik dacht meer aan de illegale streams for the win.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Display Port for the win in ieder geval.
Heeft meer er mee te maken welk geluid je ook nog wilt versturen en zulks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef IPeePie het volgende:
Ik zou juist die van 95 cent nemen (als die lang genoeg is). De kwaliteit van het beeld van elke HDMI kabel is hetzelfde. De enige reden om een duurdere te nemen is zodat hij niet zo snel kapot gaat. Maar de kans is wel erg klein dat er 11 van die slechte kapot gaan voordat er 1 goede kapot gaat
quote:Audio signal LPCM, Dolby Digital, DTS, DVD-Audio, Super Audio CD, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS-HD High Resolution Audio, DTS-HD Master Audio, MPCM, DSD, DST
Video signal 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 1440p, 1600p, 2160p, etc.
Ik doe niet aan illegaal...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de illegale streams for the win.
Ach ik heb bijna 500 films liggen hiero dus dan kunnen die streams er ook wel bij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan illegaal...
Die heb ik hier ook wel liggen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb bijna 500 films liggen hiero dus dan kunnen die streams er ook wel bij.
Mja jou heeft t meer geld gekost.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook wel liggen...
Geld moet rollen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja jou heeft t meer geld gekost.Ik koop 100 dvd's voor 11 eu.
quote:Gilles Veldhuis (94170654)
15 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 10-03-2011
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Team: Young LFJ Breda
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-12-2010 10:43 (66 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen:
7/85/7 matig (max. goed)
Positiespel:
4/83/4 slecht (max. zwak)
Vleugelspel:
5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Passen:
3/8-1/3 onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Dat wordt inderdaad niets. Maar dat kunnen zij niet zien natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kreeg zowaar een keer een mail van een jeugdscout voor mijn 15 jarige verdediger.. Kan me niet voorstellen dat hij iets kan worden ..
[..]
Die mailtjes sturen ze wel vaker. Leuk maar meestal hoor je er niets meer van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kreeg zowaar een keer een mail van een jeugdscout voor mijn 15 jarige verdediger.. Kan me niet voorstellen dat hij iets kan worden ..
[..]
Dat laatste inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef DutchieBre het volgende:
Wat is nou de kans dat je echt een top talent in huis haalt uit je jeugdopleiding ? Puur geluk neem ik aan ?
Oeh lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb mijn trainee binnen, de laatste van de twee spoilertjes gister
Teveel, ik hoefde maar één keer te bieden namelijkquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Teveel, ik hoefde maar één keer te bieden namelijk
id?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 1 uur en 13 minuten wachten...
Dat zegt helaas zo weinig. Stats zeggen wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef RiftNL het volgende:
5-1 gewonnen tegen een Pool die divisie hoger staat
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ga jij zeker bieden he.
Zal ik even heel flauw meebieden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar binnen 2 uur loopt een speler af die ik graag wil hebben...
208558284quote:
Had je je nog kunnen handhaven ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
Het is trouwens nog best spannend in mijn competitie. In theorie kan zelfs de nr 2 zelfs nog degraderen.
[ afbeelding ]ik zie net pas dat savieboys gestopt is!
Je zoekt iemand om de boel te versjteren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ga jij zeker bieden he.
Haha.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal ik even heel flauw meebieden?
[..]
208558284
[..]
Had je je nog kunnen handhaven ook
[..]
Je zoekt iemand om de boel te versjteren?
Ik zit helemaal hyper op de bank te wachten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog 60 minuten Koek, al zenuwachtig?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal ik even heel flauw meebieden?
[..]
208558284
[..]
Had je je nog kunnen handhaven ook
[..]
Je zoekt iemand om de boel te versjteren?
Dat laatste doe je ook als je 100% gaat trainen, dus dat maakt het verschil niet echt uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had me evt kunnen handhaven met die nieuwe spitsen erbij ja maar die zijn niet te betalen. Ze vragen veel te veel. Anders was ik toch wel gedregadeerd en dan kan ik beter meteen maar beginnen met 100% trainen ipv kutten.
Hier 4.4 mil. Ik heb nog maar 3.7 dus dat wordt m nie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal hyper op de bank te wachten...
Hoe weet je dat? Ik heb imo nog niks lopen kutten nadat ik alles verkocht heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat laatste doe je ook als je 100% gaat trainen, dus dat maakt het verschil niet echt uit.
Die speler van 700k die je van mij gekocht hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb imo nog niks lopen kutten nadat ik alles verkocht heb.
Friendlies zeggen niets. Niet alle teams spelen dan met hun beste team en zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef RiftNL het volgende:
5-1 gewonnen tegen een Pool die divisie hoger staat
Oh ja dat was imo ook niet eens raar gezien zn tv. Jij kocht pas ook een speler voor 2 mil van mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die speler van 700k die je van mij gekocht hebt.
Wel dokters aannemen, anders is hij misschien niet beter voor het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Superrudi het volgende:
Nice:D Net een 25jarige goed keeper gekocht voor 45K , normale transfervergelijkingprijs= +/- 160Khij is wel 2+ geblesseerd hehe, maar dat is voor mij geen probleem. Dit seizoen toch niks meer te winnen of verliezen, mooie 1ste keeper voor mij volgend jaar in de VIII !
Hehe, verrassend !!quote:21:24 Van: Mr_Wollie
Hoi Marvin,
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de vaardigheden van Gilles even bekeken en moet constateren dat hij helaas wat tekort komt voor een mogelijke NT carrière. Hij heeft een mooi potentieel in verdedigen, maar zijn potentieel in de andere (bij)vaardigheden zijn wat te laag.
Nogmaals bedankt en succes met je jeugdopleiding.
Wellicht wordt je nog eens benaderd voor een mooi talentje.
Groeten,
Remco, U17 scout NT-verdedigers
Dat doe je dan netjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Superrudi het volgende:
Nice:D Net een 25jarige goed keeper gekocht voor 45K , normale transfervergelijkingprijs= +/- 160Khij is wel 2+ geblesseerd hehe, maar dat is voor mij geen probleem. Dit seizoen toch niks meer te winnen of verliezen, mooie 1ste keeper voor mij volgend jaar in de VIII !
Dokters zijn helemaal niet nodig. Een 26-jarige met +2,99 is met 0 dokters binnen 18 updates (2,5 week) naar een pleister. M.a.w. mist 'ie hooguit 2 weken training (conditie+vormupdate)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel dokters aannemen, anders is hij misschien niet beter voor het nieuwe seizoen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik een openingsbod op een speler doen zodat je dat kan.
Ik ben totaal niet scherp mee en lig languit voor de tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh.
Dat je uberhoubt nog reageert.
Dat zal lastig tiepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet scherp mee en lig languit voor de tv
Toevallig geen belangstelling voor een halfbejaarde wingert?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik een openingsbod op een speler doen zodat je dat kan.
Dan ergens anders in je huis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is leeg op dit moment...
Ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ergens anders in je huis.
Dat gaat inderdaad heerlijk. Dat doe ik ook namelijk op dit moment.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lang uit op de bank en makkelijk tiepen?
Ik lig op de grond voor de tv met mijn laptop naast me.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lang uit op de bank en makkelijk tiepen?
Op de grond? Neem een bank...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik lig op de grond voor de tv met mijn laptop naast me.
+ bier, chips & koffie naast me
Nah t lijkt mij zwaar klote!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heerlijk. Dat doe ik ook namelijk op dit moment.
Daarom moeten ze er ook nodig uit bij mij.. Vooral Pederboni begint een beetje last van z'n conditie te krijgen. Durf ze met deze markt alleen ook niet echt voor nop te listen, dit is redelijk marktconform zou ik zeggen. Bij spits en wingert worden magisch resp. uitmuntend SP niet in de tvgl weergeven. En Gordo kan echt van alles wat, maar begint ook last van z'n conditie te krijgen. Bovendien is 'ie niet echt V-waardig meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens kijken...
Neuh... Die zijn te bejaard...
Minder ideaal + bezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de grond? Neem een bank...
Bier, chips en koffie!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik lig op de grond voor de tv met mijn laptop naast me.
+ bier, chips & koffie naast me
Ook dat ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je een te kleine bank.
Ehm als je vrouw het zou willen zien? Dr zijn geen tieten in huis zeg je net!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
De TV geeft geen geluid als mijn vrouw die zou willen zien op dit moment. Ik heb het surround systeem ingenomen om wat muziek overheen te knallen.
Ja, daarom ook 'zou willen'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm als je vrouw het zou willen zien? Dr zijn geen tieten in huis zeg je net!![]()
Dat dacht ik al maar toch. Waarom zeg je t zo als ze er toch niet is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daarom ook 'zou willen'.
Owja shit! Ehhm zal t zo ff regelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die wat niet op de TL staat of wat.
Om even te kennen geven dat ik bepaald wat er in huis gekeken/geluisterd wordt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar toch. Waarom zeg je t zo als ze er toch niet is.
Dat is toch normaal je totaalscore?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
De 5 spelers die ik binnen heb, zouden alleen al zorgen voor 90 hatstats.
Normaal wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is toch normaal je totaalscore?
Ja nu ze er niet is heb je makkelijk praten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om even te kennen geven dat ik bepaald wat er in huis gekeken/geluisterd wordt.
En dan kom je uiteindelijk op 200 hatstats uit oid?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met de overige spelers die ik op het oog heb, moet ik op 189 hatstats komen. Maar dan mis ik nog 3 spelers.
Euhm. Eerder op 250 minimaal...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan kom je uiteindelijk op 200 hatstats uit oid?
Lijkt me ook, anders heb je totaal geen kansquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Eerder op 250 minimaal...
Is met gemiddeld WK/BN mainskill? En je gaat er dan nog meer Passen op trainen dus. Op alles (d.w.z. je spitsen op woensdag nog meedraaien) of alleen 'jongere' spelers achterin?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
273 zelfs met wat ik berekend heb.
En volgens HO! zou mijn centrumaanval of vleugelaanval taktieken dan op Utopisch staan...
Mainskill WK/BN ja. Dit is met bedaard TS en sterk zelfvertrouwen. En op woensdag moet ik nog even gaan kijken of ik mijn spitsen er dan ook in de 550 zet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is met gemiddeld WK/BN mainskill? En je gaat er dan nog meer Passen op trainen dus. Op alles (d.w.z. je spitsen op woensdag nog meedraaien) of alleen 'jongere' spelers achterin?
Haal zelf aldus HO! in bijna alle denkbare opstellingen tussen de 285-300 HatStats. Dat is dan met tevreden (gemiddeld) TS en wonderbaarlijk zelfvertrouwen.
GMTA!!quote:
Waarom denk je anders dat ik 200 zei.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me ook, anders heb je totaal geen kans
Hoe kan je in godsnaam niet Arsenal - Barca kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer volgens mij mis ik wat.
Kijk ik eens een avondje geen voetbal krijg je dit.
Ehm omdat ik gister en vandaag geen zin in voetbal had en omdat ik dacht dat Barca dat toch wel ff zou winnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam niet Arsenal - Barca kijken
Hou je het salaris nog netjes binnen de perken meequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mainskeel WK/BN ja. Dit is met bedaard TS en sterk zelfvertrouwen. En op woensdag moet ik nog even gaan kijken of ik mijn spitsen er dan ook in de 550 zet.
Achterin staan jonge defs (21 jaar)
Tevreden/Wonderbaarlijk staat op 294 hatstats.
Dat moet ik inderdaad gaan uitzoeken. Ik wil ze tot hun 24/25e optrainen op passen. De mids gaan ook nog was stijgen maar natuurlijk minder, daar hoop ik dan break even op te kunnen spelen. Dan maak ik alleen verlies op de aanvallers, en dat moet ik dan weer compenseren met de verkoop van de defs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hou je het salaris nog netjes binnen de perken meeDie defs ben ik wel benieuwd naar, kan bijna niet anders dat daar toch ook leuk geld mee te verdienen is. Je moet alleen even de juiste 'windows' vinden
Ik moet zelf bovengenoemde winger en spits gaan vervangen, daarna komt m'n middenveld (inmiddels ook 27-28 jaar oud) aan de beurt. 't Is alleen even de vraag wat 't meest handig is om daarbij aan te schaffen.
Train nu in principe eerst nog 5 weken Verdedigen, dan voor +- 1,5 seizoen Spelhervatting en daarna lange tijd Keepen (seizoen of 6 vrees ik..). Dus ja, dan kan ik net zo goed een stel goedkope bejaarden er naast gaan zetten..
Zet ik t alsnog aan zitten ze al in de 90e minuut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm omdat ik gister en vandaag geen zin in voetbal had en omdat ik dacht dat Barca dat toch wel ff zou winnen.
Ik was net klaar met alles gelukkig. Ik had HT net afgesloten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Net nu ik mijn opstelling aan het opslaan ben. Hattrick
Ik heb toch besloten om te piccen zondag.. Daardoor ga ik met een gruwelijke teamgeest de laatste 2 wedstrijden in + p/dquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was net klaar met alles gelukkig. Ik had HT net afgesloten...
Ik ga ook pic spelen de komende zondagen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb toch besloten om te piccen zondag.. Daardoor ga ik met een gruwelijke teamgeest de laatste 2 wedstrijden in + p/d
Ik heb dit seizoen pas 2 wedstrijden geen PIC gespeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga ook pic spelen de komende zondagen!![]()
Ga voor een PSV-Feyenoord uitslag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen pas 2 wedstrijden geen PIC gespeeld.
Maar aangezien ik al kampioen ben, moet ik nog even kijken hoe ik de laatste wedstrijden aan ga pakken...
Gewoon je B team opstellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar aangezien ik al kampioen ben, moet ik nog even kijken hoe ik de laatste wedstrijden aan ga pakken...
Vol voor de MOTS inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
damn... wilde net even zien wat de uitslag van mn oefenwedstrijd was..quote:
Die training is natuurlijk niet zo interessant om geen MOTS te spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Flappekz het volgende:
Mja, dat kan.
Ik zit er ook aan te denken om wat wingtraining er doorheen te gooien. Alhoewel ik de extra pm-levels wel kan gebruiken komend seizoen...
True, true....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die training is natuurlijk niet zo interessant om geen MOTS te spelen.
quote:Hattrick
Hattrick is down, we are investigating and transfers were stopped.
Linkje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al best lang eigenlijk. Ze hebben zelf een speciale facebook applicatie...
Ik heb geen facebook, dus die kan ik je niet geven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Linkje?
Op facebook vind ik niks....
Bij hattrick gelezen over die app dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, dus die kan ik je niet geven.
Yup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij hattrick gelezen over die app dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef MrMoon het volgende:
damn.. zelfs als ht eruit ligt gaan de topics snel..
Best leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit nu te kijken naar deze speler als mijn keeper voor de komende seizoenen.
Rinaldó Kallivoda-Koltay (260204001)
+3,74quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal voor je duimen dat t mee valt.
Das goffer bijna een +4quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
+3,74
Nouja, nog een extra doktertje erbij en dan zou hij over drie weken de oefenpot weer mee moeten kunnen spelen...
Ik heb niet genoten van mijn wedstrijd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef vanpers het volgende:
Gisteren ook allemaal zo genoten van de wedstrijd?
Mijn wedstrijd was vanochtend pas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef vanpers het volgende:
Gisteren ook allemaal zo genoten van de wedstrijd?
Op Possie na natuurlijk
Dat zei ik toch....quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
Vanpers doelt op Arsenal - Barca denk ik.
Tijd om hem coach te makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb niet genoten van mijn wedstrijd.
Mijn toekomstig coach werd er met een +4 afgeschopt!
Idd, in 't stadion moet je zitten.quote:
Een beetje kou lijden in een stadion terwijl ik het thuis ook kan zien.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Idd, in 't stadion moet je zitten.
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:00 schreef Drassss het volgende:
Gewoon lekker thuis voor de pc met een biertje
Hoe is het met de tv prijs van Pascal, Possie?
quote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
286661328 16-02-2011 (12/44) 4 230 500 000 ¤ 19 redelijk
296870891 16-02-2011 (12/44) 5 910 554 000 ¤ 19 goed
287369352 16-02-2011 (12/44) 4 060 600 000 ¤ 19 slecht
285315879 16-02-2011 (12/44) 4 720 600 000 ¤ 19 redelijk
292979578 16-02-2011 (12/44) 4 610 572 000 ¤ 19 goed
291947173 16-02-2011 (12/44) 5 550 550 000 ¤ 19 redelijk
289674894 16-02-2011 (12/44) 2 930 512 500 ¤ 19 matig
287484417 15-02-2011 (12/44) 4 760 550 000 ¤ 19 matig
298412646 15-02-2011 (12/44) 4 600 578 000 ¤ 19 goed
290424674 15-02-2011 (12/44) 5 820 541 000 ¤ 19 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 552 000 ¤
Gemiddelde prijs 555 750 ¤
Grote kans ja maar goed dan is ie nog pas matig met passen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
Oe die is flink gezakt... Maar er komt zo toch weer een passing level bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |