SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermeldenquote:
Spuit 11.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermelden
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken er nog een, maar die wilde ik niet met naam en toenaam in de TT vermelden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?
dat speelde idd ook mee in de overwegingquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje asociaal om een naamtopic met je eigen naam te maken he?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je zo reageert weet natuurlijk iedereen wie ik bedoel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Flappekz het volgende:
Oeh, ik het zowaar potentieeltjes in mn jeugdteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik voor mn neefjes een voetbalplaatje gemaakt bij de AH maar hij is aardig mislukt.Inderdaad mislukt zeg! Dat shirt doet pijn aan mn ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Dat was dus 1 van de inkoppertjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad mislukt zeg! Dat shirt doet pijn aan mn ogen!
I knowquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was dus 1 van de inkoppertjes!
Oeh die is idd wel leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Flappekz het volgende:
Naast een matig allrounder van 15.017 waarvan max. passen matig en max scoren zwak bekend van zijn, heb ik deze:
[ afbeelding ]
Klopt, maar hij heeft een mooie combinatie van skills die in mijn trainings"schema" pastquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh die is idd wel leuk!Jammer dat de mainskills niet hoger kunnen worden maar hij is wel fijn.
Das altijd lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft een mooie combinatie van skills die in mijn trainings"schema" past
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne zit onboard weet je nog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :p
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik voor mn neefjes een voetbalplaatje gemaakt bij de AH maar hij is aardig mislukt.dat wil nogal makkelijk met zo'n hoofd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Auch das zonde....quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Blèh, m'n opstelling teveel aangepast op de defensieve zwakte van m'n tegenstander. Wilde er graag een verlenging uitslepen dus geprobeerd zo weinig mogelijk aanval neer te zetten en 't middenveld niet al te dik te winnen. Tsja, en toen werd m'n reservemid (voor zondag) er af getrapt en sta ik nu 1-4 achter. Ongetwijfeld erg geflatteerd, maar toch.. Beetje jammer
Ja maar dan nog, ze kunnen best meerdere outputs hebben. Bijvoorbeeld een DVI en een VGA.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De mijne zit onboard weet je nog.
PM of Vleugelspel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik mis nog 2 trainees voor op mn 50%-plaatsen...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
#$%^#%^*$(&%&(#%$^@$#%^*#$%BT#@^%^#%^ %% WEER een +3-blessure![]()
Die eerste 2 +3's waren op zich niet zo erg, het zou wel fijn zijn wanneer Viskil vóór het tussenseizoen nog eens minuten maakt (conditie/vorm-technisch gesproken). Toch maar 2 dokters ingehuurd nu. Morgen eens zien hoe groot de schade echt is en of er meer bij moeten komen..
PM.quote:
En wat is wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ze kunnen best meerdere outputs hebben. Bijvoorbeeld een DVI en een VGA.
en gewoon een goedkope 17 jarige? Bv een skilltraid oid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PM.
Probleem is dat nog maar 5 ton heb, en nu twee uitwedstrijden op rij moet spelen
Mja, moet nog even op jacht....heb nog de tijd tot komende friendlyquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en gewoon een goedkope 17 jarige? Bv een skilltraid oid.
Maar dan moet hij van alles in gaan tiepen, terwijl jij alleen maar google, vga en dvi hoeft in te tiepenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als IPeePie dat zo kan uitleggen hoef ik t niet op te zoeken.
Ohhh dan heb je nog tijd zat. Misschien heb je vrijdag wel een leuke stijger die je kan verkopen waar ik of andere hier een bod op kunnen plaatsen voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, moet nog even op jacht....heb nog de tijd tot komende friendly
Ok okquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan moet hij van alles in gaan tiepen, terwijl jij alleen maar google, vga en dvi hoeft in te tiepen
Komende tijd komt er niets in de verkoop.... En de komende twee wedstrijden geven aan dat ik geen inkomsten ga krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohhh dan heb je nog tijd zat. Misschien heb je vrijdag wel een leuke stijger die je kan verkopen waar ik of andere hier een bod op kunnen plaatsen voor je.
Wat hadden de komende 2 wedstrijden er eigenlijk mee te maken?
Ok jammer. Dan moet je t idd doen met die 5 ton. Ah ja tuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komende tijd komt er niets in de verkoop.... En de komende twee wedstrijden geven aan dat ik geen inkomsten ga krijgen
Zit all1 een vga aansluitingquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sommige videokaarten hebben gewoon meerdere outputs. Kijk eens achter je computer? :p
Koop een VGA splitter.quote:
Bedankt voor je moeite.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Links DVI, rechts VGA.
Als je dan lui bent, wel consequent zijn hé...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite.![]()
Ik had t all1 door Flap al zelf opgezocht.
Kap nou, ik probeer m wat nuttigs te lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je dan lui bent, wel consequent zijn hé...
Een [Snel] verdediger kan een [Snel]-SE stoppen, daarentegen heb je ook extra kans op een negatief WE (bij zon én regen) en dat wil nog wel eens hard aan komen heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
Is snel als spec voor een centrum def met PM ook erg zinvol (als trainee)? Of geldt dat meer voor vleugeldefs?
quote:Snel
Negatief: Snelle spelers kunnen in de regen verdedigen en scoren verliezen en verdedigen in de zon.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een [Snel] verdediger kan een [Snel]-SE stoppen, daarentegen heb je ook extra kans op een negatief WE (bij zon én regen) en dat wil nog wel eens hard aan komen heb ik me laten vertellen.
Duidelijk, nu maakt het me voor een trainee niet heel veel uit, maar ik was even benieuwd of het dat extra geld zoveel waard was.quote:
Mja aan je toppie kan je gewoon een scherm aansluiten. Ik heb maar 1 ingang dus vroeg me even af hoe of wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil straks trouwens hetzelfde als possie, maar dan met mn laptop
1 scherm van mn laptoppie en een losse
Ja ok zo iets had ik ook wel bedacht maar hoe snapt mn pc dat dan? De 1 is een 19" met een dukke bult er achter en de ander is een 18" flatscreen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop een VGA splitter.
Ik bedenk me net, dat er misschien wel verlies van kwaliteit optreed bij een VGA splitter. Koek, jij weet dit vast wel, is het VGA signaal analoog of digitaal?
Analoog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop een VGA splitter.
Ik bedenk me net, dat er misschien wel verlies van kwaliteit optreed bij een VGA splitter. Koek, jij weet dit vast wel, is het VGA signaal analoog of digitaal?
Niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok zo iets had ik ook wel bedacht maar hoe snapt mn pc dat dan? De 1 ius een 19" met een dukke bult er achter en de ander is een 18" flatscreen.
quote:16-02-2011
De ploech spile in wedstriid. De taskôgers betellen 20 303 ¤.
De hoogtepunten van vandaag.. Nouja, plus natuurlijk dat m'n trainees de 90 minuten wel allemaal schadevrij zijn doorgekomen. Hopelijk 3 pops deze weekquote:16-02-2011
Do hast jild foar in spiler, dy't earder by dyn klup spile hat, krigen: 69 563 ¤
Wel want dat is bij mn moeders pc ook zo all1 hebben ze dat op haar werk gefixt. Helaas is ze inm met de fut en komt ze daar niet meer.quote:
Dan zit er een kaart in die dat ondersteunt. Dat schrijf ik net...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel want dat is bij mn moeders pc ook zo all1 hebben ze dat op haar werk gefixt. Helaas is ze inm met de fut en komt ze daar niet meer.
Dat is ook de bedoeling all1 moet ik mn pc laten begrijpen dat mn beeld groter is dan hij denkt. zodat ik het van mn ene scherm naar mn andere kan slepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Analoog.
Maar ik weet niet wat de bedoeling is (geen terug lees zin).
Maar als er 2 beeldschermen aangesloten moeten worden, dan heeft dat geen zin om via 1 uitgang te doen. Dan hebben beide poorten hetzelfde beeld. Wil je 2 schermen aansluiten dan moet je of een DualVGA kaart (2 schermen, 1 aansluiting), of echt 2 aansluitingen.
Hmzzzzz vaag. Nouja ik gaat wel eens verder zoeken dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zit er een kaart in die dat ondersteunt. Dat schrijf ik net...
Dit werkt bijvoorbeeld wel:quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzzz vaag. Nouja ik gaat wel eens verder zoeken dan...
Een minimale videokaart is daar al toe in staat, dus veel hoeft het je niet te kosten denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling all1 moet ik mn pc laten begrijpen dat mn beeld groter is dan hij denkt. zodat ik het van mn ene scherm naar mn andere kan slepen.
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een minimale videokaart is daar al toe in staat, dus veel hoeft het je niet te kosten denk ik![]()
En de pc dat laten denken kan niet, je desktop uitbreiden naar het tweede scherm welMaar dat heeft ie zelf wel door
quote:My current video card has only one VGA port. Is there any way I can add a second monitor with just one VGA port for a dual monitor setup.
If you want a dual monitor setup you can use a VGA splitter to have a second monitor but it will only show the same image on both monitors, here are some examples of VGA splitters from Monoprice. If you want to have different content on each monitor than you will need to get another graphics card for your computer. Hopefully you will have another PCI slot for that other graphics card and if not you can also purchase a single graphics card with dual VGA ports which will also allow you to display different content on each monitor.
Dan krijg je gewoon twee keer hetzelfde beeld toch? Kun je het niet van het ene scherm naar de andere slepen... dus je hebt een simpel videokaartje nodig met een vga en dvi aansluiting bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...
Ja en wat kost dat.... Ik zie net honderden euro's op een site en dat heeft mn ma echt niet gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit werkt bijvoorbeeld wel:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/pricewatch/243146/hp-dms59-(dl139a).html
Met een laptop kan dat wel toch? Nu ga ik ook twijfelen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je alles naar dezelfde poort stuurt...
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en wat kost dat.... Ik zie net honderden euro's op een site en dat heeft mn ma echt niet gedaan.
Ja, met de vga aansluiting die daar op zit lukt dat welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met een laptop kan dat wel toch? Nu ga ik ook twijfelen...
Ja. Een laptop heeft zijn eigen scherm en aansturing naar een 2e scherm. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op je 2e scherm gewoon het zelfde wilde?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh wachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.
Nee, ik wil hetzelfde kunnen als wat jij wilt met jouw pc. Op 1 scherm voetbal, op 1 scherm schoolwerk FOK!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op je 2e scherm gewoon het zelfde wilde?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik wil hetzelfde kunnen als wat jij wilt met jouw pc. Op 1 scherm voetbal, op 1 scherm schoolwerk FOK!
Die link is all1 dat kabeltje of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40 euro via die link wat ik daar neer zette.
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die link is all1 dat kabeltje of zie ik dat verkeerd?
Ik kan me niet voorstellen dat moeders dat er aan heeft uitgegeven. Ik zal morgen wel eens bellen naar haar werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...
Dan is het inderdaad 100 euro ongeveer: http://www.centralpoint.n(...)he-kaart-art-dy599a/
Een veel goedkoper standaard videokaartje voldoet toch ook wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dat was niet de bedoeling, ik dacht dat het de kaart zelf was...
Dan is het inderdaad 100 euro ongeveer: http://www.centralpoint.n(...)he-kaart-art-dy599a/
Ja. Zie post boven je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een veel goedkoper standaard videokaartje voldoet toch ook wel?
Zie editquote:
Ah en dan een om vorm stekkertje er tussen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een kaartje met DVI en VGA erop kost 40 euro: http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1680
Al moet je bij aaschaf even opletten of je een MoBo met PCI of PCI-e hebt.
Dan nu maar eens gaan dubben of mn 80 eu pc wel 83 eu investering waard is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
29 euro zelfs: http://www.informatique.n(...)iseless-edition.html
Ja ik heb voor mn hd's maar een ander topic geopend maar daar wordt ik ook niet wijzer van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer HT. Dat was weer genoeg DIG voor vandaag...
Beter!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Flappekz het volgende:
Oeoe, met mijn laptopvideokaart kan het
En mn tweede scherm komt over een half uurtje, Samsung 226BW
Ik zou dat laatste doen ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef elby1988 het volgende:
Potver, klinkt wel goed hoor! Zelf ook maar eens naar kijken....
Of zal ik gewoon de TV aansluiten ipv een scherm. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |