Oh ja! Of een vent die enorm dronken is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh okay, dat heb ik niet meegekregen...
Afknapper: Uitgaan met een man die zijn zakken vol heeft en dan ook nog loopt als een boer...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt hij zich gewoon af of ze goed kan pijpen. Gezien zijn avatar.
Die kan je dan toch gewoon zo achterlaten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja! Of een vent die enorm dronken is.
Nee, dat blijft gewoon doorgaan. En dan lik ik zo het kwijl uit mijn mondhoek, en dwalen de gedachten af, en dan volgt er weer een "Huh wat, wat zei je!".quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Leuk dat je dat weet over jezelf! Doe je het dan niet opeens wat minder?
Kijken naar de mond dus...
Ik ga er niet eens over liegen - stimmt. Maar niet constantinu heur, it crosses the mind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef LostInSpace het volgende:
Volgens mij vraagt hij zich gewoon af of ze goed kan pijpen. Gezien zijn avatar.
Natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat blijft gewoon doorgaan. En dan lik ik zo het kwijl uit mijn mondhoek, en dwalen de gedachten af, en dan volgt er weer een "Huh wat, wat zei je!".
quote:Ik ga er niet eens over liegen - stimmt. Maar niet constantinu heur, it crosses the mind.
Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Welke dame wil eerst eens msnen?
1.83
dblond
bl ogen
Noord Holland
Omdat een foto alleen niks zegt, een chat kan daarin verandering brengenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?
Nog een leuke link om ondersteuning te krijgen bij de keuze op de dates. In het bijzonder ook voor de veel-daters zoals Kasta, Silenus en Spirit
Ik heb het niet over je foto, ik heb het over je woorden "eerst eens". Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat een foto alleen niks zegt, een chat kan daarin verandering brengen
Het al niet plaats laten vinden van m'n dates is al grotendeels op basis van statistiekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
Nog een leuke link om ondersteuning te krijgen bij de keuze op de dates. In het bijzonder ook voor de veel-daters zoals Kasta, Silenus en Spirit
Om elkaar (beter) te leren kennen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je foto, ik heb het over je woorden "eerst eens". Wat bedoel je?
om vervolgens...??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Om elkaar (beter) te leren kennen...
Nou, vertel eerst eens iets over jezelf dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat een foto alleen niks zegt, een chat kan daarin verandering brengen
Niet hier, maar op msn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, vertel eerst eens iets over jezelf dan.
Uit eten te gaan, een relatie opbouwen, kinderen krijgen, trouwen en dan na een tijdje weer scheiden om vervolgens weer op een datingsite rerecht te komen....quote:
Mooi toekomstbeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Uit eten te gaan, een relatie opbouwen, kinderen krijgen, trouwen en dan na een tijdje weer scheiden om vervolgens weer op een datingsite rerecht te komen....
Je vergeet de alimentatie waar je dan aan vastzit en het feit dat je je kinderen misschien niet meer zo vaak ziet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Uit eten te gaan, een relatie opbouwen, kinderen krijgen, trouwen en dan na een tijdje weer scheiden om vervolgens weer op een datingsite rerecht te komen....
Lol, daarom ben ik nu weer op zoek naar mijn toekomstige ex..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je vergeet de alimentatie waar je dan aan vastzit en het feit dat je je kinderen misschien niet meer zo vaak ziet!![]()
En het feit dat je dan nog minder kans maakt op zo'n site. Tenzij je natuurlijk afspreekt met een vrouw die ook gescheiden is en zelf 3 kinderen heeft
Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lol, daarom ben ik nu weer op zoek naar mijn toekomstige ex..
Daar ben ik ook niet bang voor, maar in iedergeval bedankt voor je medeleven..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomen
Zeer vervelende eigenschap. Ik heb ze geprobeerd op te voeden hierin, maar lukt helaas nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?
37quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?
hosselqueenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?
Ik weet niet of ik daar gelukkig van word..
Edit: grappig artikel wel! Ik heb geen idee alleen hoe vaak ik heb gedate, maar volgens mij zit het dicht tegen de 37 aan dus binnenkort zal ik moeten kiezen begrijp ik. Maar ik wil nog helemaal niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |