Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!![]()
Maar dat zal hij niet hebben, want blabla, wil niet met hoofd op het internet.
Neh, hij zoekt het maar uit.
Nou niet dus...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl...
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou niet dus...![]()
Want ik geef dat mailadres mooi niet!
Whehe...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet
Gaat ons niks aan...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Iemand85 het volgende:
ps. spirit heeft wel een pm gehad. Om niet hypocriet over te komen.
Trueness, right there.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gaat ons niks aan...![]()
Daarom heet het PM...
Wil wel weten van Spirit of je een lekker dinky bent...
Maar dat doe ik ook lekker per PM...
Ach je had bijn mij ook al lopen lurken!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn eigen plaatje gekregen...
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je had bijn mij ook al lopen lurken!
Is een fotoboek geen idee dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet
Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
Met een kloon? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is een fotoboek geen idee dan?
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.
Had een date met een psychologe die psychopaten behandelde. En dan geen gevalletjes Seven, maar gevalletjes Hannibal Lecter. Mooie chick ook - maar ze vond het niet zo nodig om vindbaar te zijn op RP. Foto op verzoek, en ze benaderde liever zelf.
Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
Met een kloon? Ik denk het niet.
Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.
Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie!
Een grote vleeskeuring!quote:Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.
Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...
Vind het wel goed zo...
Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.quote:Een grote vleeskeuring!
En ik doe gezellig mee deze keer.
I know. Maar wil er ook over kunnen praten, en dat werkt uitstekend hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen.
Oh Natuurlijk moet je naar inhoud kijken.quote:Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.
Nou, nog simpeler eigenlijk..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:
Voorspelling: nu gaat Kasta met een heel (op het oog vrij aannemelijk lijkend) lulverhaal komen waaruit blijkt dat hij toch echt gelijk heeft en wij dit toch weer allemaal verkeerd zien.
Hij is smóóth jonguh!
Ach ja.. je schrijft "zegd" ten minste nog met een "g" en niet met "ch". Maar moet er wel van huilen, sorry hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef Iemand85 het volgende:
Wat schilderijtje al zegd, eerst kijken naar de schil dan de inhoud.
Ik denk wel dat het per persoon afhankelijk is hoe belangrijk het is, ik bedoel als je zelf wel bezig bent met je uiterlijk (sport school voor mannen niet te veel bier etc. en mooie kleding makeup voor vrouwen) dan kijk je daar ook naar.
Kijk mijn toekomstige vriendin moet toch echt beide hebben, leuk om te zien en inhoud hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |