Een bad is altijd een goed idee, wat is dat heerlijk zeg om de keuze te hebben tussen een bad en de douche.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Soempie het volgende:
Dwingerig. Probeer m'n vriend er van te overtuigen dat een bad een goed idee is in een mini-badkamer, maar het wil nog niet zo lukken.Hij zag ook m'n plan voor de keuken en volgens mij heeft hij nu al geen zin in al het werk.
Wat zijn de afmetingen van de badkamer in kwestie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef Soempie het volgende:
Dwingerig. Probeer m'n vriend er van te overtuigen dat een bad een goed idee is in een mini-badkamer, maar het wil nog niet zo lukken.Hij zag ook m'n plan voor de keuken en volgens mij heeft hij nu al geen zin in al het werk.
Op het moment 1,5 m2quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat zijn de afmetingen van de badkamer in kwestie?
Niet om je een kansloze verbouwing in te praten overigens![]()
Ja, lijkt me heerlijk om na een lange dag in bad te kunnen stappen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een bad is altijd een goed idee, wat is dat heerlijk zeg om de keuze te hebben tussen een bad en de douche.![]()
En onze badkamer is ook de grootste niet, understatement.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef Xantalien het volgende:
Het toppunt van kut. Gevoel dat ik 't allemaal niet meer aan kan.
mij niet. Ik krijg het altijd zo benauwd in 'n bad :S Geef mij maar gewoon de douche. En OT: onrustig. Vliegt me elke dag aan...quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me heerlijk om na een lange dag in bad te kunnen stappen.
Gaat lekker voor een Communicatie opleidingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef Apotheose het volgende:
en op school loopt het ook weer lekker met de communicatie....
Dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een probleem erbij.Maarja het kan helaas niet anders.
Het ergste is dat het nieteens mijn probleem hoeft te zijn.quote:
veel stress toevallig?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef Lastpost het volgende:
En ik heb weer een of andere vage 'druk' tussen m'n borst wat blijft steken en irriteert en nog steeds geen flauw idee waar het vandaan komt.
Komt eens in de zoveel tijd, soms wat lager en duurt dan een paar uur.
Als ik m'n vriendin mag geloven wel, m'n nek en schouders zitten altijd vast en die schuift het altijd op stress.quote:
ja als iemand de telefoon thuis laat....quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat lekker voor een Communicatie opleiding?
OT: Valentijnscadeau was lachen. Voel me lekker.
Dat is standaardquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat lekker voor een Communicatie opleiding?
Op wat? o_Oquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Miam het volgende:
alsof ik elk moment betrapt kan worden.
Zoiets heb ik ook, telefonisch en via mail opgezegd en nu ineens post van een incassobureau omdat ik voor het komende jaar niets heb overgemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat het als je een rekening krijgt van iets wat allang betaald is en meerdere keren voor gebeld is, nu betaalbewijs opsturen per post , want rara via mail hebben ze het niet ontvangen.
grrrrrrrr, stom gezeik
Dit dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Wel aardig, maar eigenlijk weer veel te lui bezig vandaag
ow dat lijkt me wel lekker als je zelf ook muziek kan maken om je te uiten... Ik schreeuw ook vaak mee met de muziek (en dat met koptelefoon opquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef Mr.Myst het volgende:
Keihard meegezongen (en gespeeld) met foute muziek. Op dat moment eventjes lekker, nu is 't kutgevoel weer terug. Haat het van mezelf dat ik hier zo in blijf hangen, want dat wil ik niet.
Hoop dat je je inmiddels iets minder verward voelt...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat lijkt me wel lekker als je zelf ook muziek kan maken om je te uiten... Ik schreeuw ook vaak mee met de muziek (en dat met koptelefoon op![]()
) . Schrijf je ook zelf nummers?
OT: still very:![]()
![]()
![]()
In mijn hele 28 jarig bestaan heb ik zoiets nog nooit gehoord over mij.
Jij hebt een balkon? Nou word het toch interessant hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef skippy22 het volgende:
Hele middag op mijn balkon gezeten
Oooh, als je dat bad rechtop zet, dan past het ook zonder te klussenquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment 1,5 m2Maar als je er dan twee muurtjes uitmept en er een stuk ruimte bijtrekt van een halletje, dan moet het kunnen.
![]()
En jij kwam helpen, toch?![]()
OT, ik voel me nerveus. Zit al een heel huis in gedachten in te richten, maar weet nog niet eens of we het huis wel kunnen kopen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef candygirl het volgende:
pff vermoeiende dag! zwarte doos ligt alweer in het ziekenhuis
teveel en onduidelijk nu om op te noemen.quote:
Pfff. Wens d'r maar beterschap namens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
teveel en onduidelijk nu om op te noemen.
Paar weken geleden ja al de draad van pacemaker die door haar hart boorde, nu ging het nog niet echt beter en heeft ze vocht achter de longen, in hartzakje,ontstekingen enz
Morgen weten we meer!
pffff heftig , sterkte en beterschap voor haar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef candygirl het volgende:
pff vermoeiende dag! zwarte doos ligt alweer in het ziekenhuis
wou dat ik dat ook kon zeggen... Verlang zo naar rust... Rust zoals ik die voelde...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef theKiD het volgende:
Eigenlijk heel goed en opgeluchtValt een hele last van me af
Ik ken het gevoel..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Apotheose het volgende:
misselijk. Alleen. Dat alles in 1 zucht zomaar kan veranderen. Dat gaat er bij mij niet in. En een gesprek gister op school was ook raar. En houdt me ook bezig.
Sterkte joh. Hoe gaat het nu?quote:
Ik las dat je ziek was heel veel sterktequote:
jups. Ik vind mn leven ook bar weinig meer aan zo. Vooral sochtends vliegt het me gewoon aan... Kom tot zo weinig dingen. Nou niet zorgen maken dat ik straks 'de trein ga halen' ofzo...quote:
Als je pasta maakt, kom ik wel bij je etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jups. Ik vind mn leven ook bar weinig meer aan zo. Vooral sochtends vliegt het me gewoon aan... Kom tot zo weinig dingen. Nou niet zorgen maken dat ik straks 'de trein ga halen' ofzo...
Wel ff wat schoongemaakt in mn huis(je). Zo maar ff boodschappen doen. Iets wat ik ook al de hele dag van plan ben... Iemand nog een idee wat ik vanavond kan eten?
haha!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Als je pasta maakt, kom ik wel bij je eten
Ow, dan moet ik nu al de trein pakken denk. Kom uit brabantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
haha!Ik woon in FRL...
Pasta is idd wel lekker
pasta staat op t vuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik nu al de trein pakken denk. Kom uit brabantAlvast smakelijk en denk aan me als je pasta gaat eten
Vind het ook altijd erg irritant als ze niks van zich laten horen. Mail dan tenminste dat je het niet bent geworden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
Het gaat.
Amper 5 uur geslapen.
Niks te doen van het weekend.
En stomme bedrijven die niks meer laten horen voor een bijbaan.
Mjaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:26 schreef Emery het volgende:
[..]
Vind het ook altijd erg irritant als ze niks van zich laten horen. Mail dan tenminste dat je het niet bent geworden.
Hier alles goed. Drukke dag vandaag. Eerst even fitnessen zo, daarna boodschappen doen en huis aan kant maken en daarna de laatste spreekwoordelijke puntjes op de i zetten voor vriendinlief haar verjaardag.
hier inmiddels ook. Snap niet waarom dit zo moet gaan. En wat voor impact dit op mij heeft - dat wordt niet opgemerktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Carooltje79 het volgende:
bleghh echt een mega dip vandaag![]()
krijg het maar niet uit mijn kop!!!
Niet door je omgeving, of niet door degene waar het (voor jou) allemaal om draait?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hier inmiddels ook. Snap niet waarom dit zo moet gaan. En wat voor impact dit op mij heeft - dat wordt niet opgemerkt
Ik zie je wel hoor.quote:
de tweede... De omgeving ziet t natuurlijk wel. Daarom zet ik t hier maar neer en niet meer op twitter.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Niet door je omgeving, of niet door degene waar het (voor jou) allemaal om draait?
Ben benieuwd hoe het met zwartedoos gaat inmiddels. Sterkte, en beterschap, als je dit leest!![]()
OT: Het gaat... opgelucht, teleurgesteld, klein beetje acceptatie.
Nou inderdaad ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hier inmiddels ook. Snap niet waarom dit zo moet gaan. En wat voor impact dit op mij heeft - dat wordt niet opgemerkt
Ej meissiequote:
Jee, zullen ze het dan nooit leren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
Het was te mooi om waar te zijn boomboxherrie begint weer. Kijk het even aan en ander is het steeds politie bellen zodra het begint.
O ja,dat het tegen hem gaat werken is één ding dat zeker is. Het is goed dat je niet met je laat sollen. Ik heb gelezen wat voor gezeik je al met hem hebt gehad, alle overlast. Het is ook fijn dat je gesteund wordt door de buurt, en dat je dus niet de enige bent die er last van heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , gewoon een eikel van een kerel die asociaal is . Denk dat die dacht dat die na een weekje stilte weer mee kon beginnen, little does he know dat nu parteon en politie op de hoogte is.
Het is nu ook een mutatie omdat die de vorige keer dus geweldadig werd , en nu is dus de regel dat elke keer als ik bel voor overlast hij in het systeem zit, dus als het vaker voorkomt, zal die waarschijnlijk terug verlangen naar de tijd dat ik het netjes kwam vragen.
Hij is heel dom bezig en dit gaat zeker nog weleens tegen hem werken.
quote:
Wat een liefde hier.quote:
3 jaar? What happened?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Stefanovich het volgende:
Volkomen kut!! En dat al 3 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo ik zit weer in een diep dal hoorgvd...
Achja... moeilijke tijd, in de knoop met mezelf en al de tijd geprobeerd het zelf op te lossen maar dat lukt niet. Kan het wel een depressie noemen maar ik had ook nog wel goede momenten, maar echt genieten... nee. Meestal gefrustreerd vanwege de situatie. Eindelijk hulp gezocht en alles verteld aan mijn naasten en zoquote:
Herkenbaar, sommige mensen hebben nou eenmaal een kutleven. Maar je moet overal het positieve van inzien. Ik woon bijvoorbeeld in een wijk met 96% allochtonen, maar pluspunt is wel dat ik me uniek voel hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Achja... moeilijke tijd, in de knoop met mezelf en al de tijd geprobeerd het zelf op te lossen maar dat lukt niet. Kan het wel een depressie noemen maar ik had ook nog wel goede momenten, maar echt genieten... nee. Meestal gefrustreerd vanwege de situatie. Eindelijk hulp gezocht en alles verteld aan mijn naasten en zo
Klopt. Het leven is zo leuk als dat je 'm zelf maakt. Maar wat je nodig hebt zijn doelen in het leven, maar ook ('n hoop) sociale contacten en blij zijn met jezelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Stefanovich het volgende:
Jij ook ja? Nou ik hoop toch dat ik het een beetje op de rails krijg...Maar ik geloof er wel in dat je je eigen geluk maakt, niemand anders, dat zit binnen in je, maar het is zo lastig, vaak verval je in oude denkpatronen en zo, constant eigenlijk...
Srsly? ..quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Srsly? ..
OT: Heerlijk geslapen. Wel een vreemde houding geloof ik want mijn lichaam doet zeer. Alsof ik een marathon gelopen heb vannacht. Straks het huishouden even oppakken en vanmiddag een verjaardag en 's avonds bezoek (komen eten) over de vloer.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hoofdpijn. Keelpijn en een lopende neus.
Zelfde hier... gister een knalavond en nu net weer wakker en weer een wrak ben zo ongelofelijk verdrietig en ongelukkig.. kom ik hier ooit overheen??quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Apotheose het volgende:
ik kan t niet loslaten. Doet me teveel pijn dit alles...
Klinkt heel bekend. Zelfs na ruim drie maanden heb ik hier nog last van. Ik heb het idee dat het de laatste dagen íets beter gaat, maar om te zeggen dat ik me goed voel, absoluut niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfde hier... gister een knalavond en nu net weer wakker en weer een wrak ben zo ongelofelijk verdrietig en ongelukkig.. kom ik hier ooit overheen??
Ja ik hoop echt dat het snel wat minder wordt want ik wordt gek van dat hopen en elke keer die dromen... denk nu nog elk moment van de dag.. "ik wou dat je me belde of langskwam of ook maar enige vorm van contact" maar ik weet zelf ook wel dat dit het beste is maar het doet gwn ongelofelijk veel pijn.... en ik weet ff niet waar ik het moet zoeken.. vrienden snappen er niks van en als ik nog 1 iemand hoor zeggen dat het zo beter is en dat ik alleen maar aan de slechte dingen moet denken (dan is het makkelijker ) dan ontplof ikquote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend. Zelfs na ruim drie maanden heb ik hier nog last van. Ik heb het idee dat het de laatste dagen íets beter gaat, maar om te zeggen dat ik me goed voel, absoluut niet.
Het gevoel is dat ik hier nooit overheen ga komen, maar rationeel is dat anders. De tijd zal het leren.
OT: Al twee nachten redelijk geslapen, ondanks dat ik wist dat ze gisteren 'lekker' ging stappen. Dat is sinds november niet meer voorgekomen. Moet het loslaten, maar het is zo ontzettend lastig...
i know!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als ik nog 1 iemand hoor zeggen dat het zo beter is en dat ik alleen maar aan de slechte dingen moet denken dan ontplof ik
Dat is misschien iets waar je later aan gaat denken, mochten er (veel?) slechte dingen geweest zijn. Het is nu vooral je gevoel wat spreekt, en dat is logisch. Dat heb ik nu zelfs nog (alhoewel er bij mij geen slechte dingen zijn geweest, bij jou kan ik daar natuurlijk niet over oordelen).quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het snel wat minder wordt want ik wordt gek van dat hopen en elke keer die dromen... denk nu nog elk moment van de dag.. "ik wou dat je me belde of langskwam of ook maar enige vorm van contact" maar ik weet zelf ook wel dat dit het beste is maar het doet gwn ongelofelijk veel pijn.... en ik weet ff niet waar ik het moet zoeken.. vrienden snappen er niks van en als ik nog 1 iemand hoor zeggen dat het zo beter is en dat ik alleen maar aan de slechte dingen moet denken dan ontplof ik
ik heb sowieso een bloedhekel aan cliche's als: "tijd heelt alle wonden", "er zijn ergere dingen" of wat ik ook wel te horen heb gekregen: " je moet niet doen alsof de wereld vergaat". En "meer visjes in de zee" is ook al zo een dooddoenerquote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
De omgeving heeft altijd makkelijk praten, want die weten niet half hoe je je voelt. Ze kunnen je alleen maar steunen, soms wakker proberen te schudden. Maar mensen die nu dingen tegen mij zeggen als: 'Geen hand vol, maar een land vol' en 'Ze weet niet wat ze mist, hier krijgt ze nog spijt van', halen me het bloed onder de nagels vandaan. Het is vooral het onbegrip dat in mijn omgeving heerst, het is immers al drie maanden uit.
zal best. Ik ben wie ik ben en ik weet wat ik voel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Houniet het volgende:
Je maakt het zelf zoals het is, Apotheose.
Omfgquote:
Had ik maar iemand om van te houden 2 zachte voorpoten om me heenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb sowieso een bloedhekel aan cliche's als: "tijd heelt alle wonden", "er zijn ergere dingen" of wat ik ook wel te horen heb gekregen: " je moet niet doen alsof de wereld vergaat". En "meer visjes in de zee" is ook al zo een dooddoener
[ afbeelding ]
Uiteindelijk gaat het om je eigen gevoel. Het is denk ik wel goed dat je je beseft (of misschien gaat beseffen) dat het uiteindelijk wel weer goed komt met je. Dat is ook iets waar ik zelf aan probeer te werken, maar wat echt niet makkelijk is. Maar hoe lang het duurt voordat je het verwerkt, ligt uiteindelijk helemaal aan jezelf. Er zijn mensen die met een maand de boel redelijk verwerkt hebben, maar bij anderen duurt het een jaar of langer. Niemand die voor jou kan bepalen hoe lang je erover mag doen, en daarover mag oordelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb sowieso een bloedhekel aan cliche's als: "tijd heelt alle wonden", "er zijn ergere dingen" of wat ik ook wel te horen heb gekregen: " je moet niet doen alsof de wereld vergaat". En "meer visjes in de zee" is ook al zo een dooddoener
[ afbeelding ]
Goed zo!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
Tevreden , politie gebeld , en nu is het stil , moet het dus vaker doen
Ik hoop het ook , was eerst ook een beetje huiverig omdat je toch zenuwachtig bent voor wraak ofzo, maar in deze situatie ook geen keus meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om je eigen gevoel. Het is denk ik wel goed dat je je beseft (of misschien gaat beseffen) dat het uiteindelijk wel weer goed komt met je. Dat is ook iets waar ik zelf aan probeer te werken, maar wat echt niet makkelijk is. Maar hoe lang het duurt voordat je het verwerkt, ligt uiteindelijk helemaal aan jezelf. Er zijn mensen die met een maand de boel redelijk verwerkt hebben, maar bij anderen duurt het een jaar of langer. Niemand die voor jou kan bepalen hoe lang je erover mag doen, en daarover mag oordelen.
[..]
Goed zo!![]()
Hopelijk is de boodschap weer (even?) aangekomen.
John Mayerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het ook , was eerst ook een beetje huiverig omdat je toch zenuwachtig bent voor wraak ofzo, maar in deze situatie ook geen keus meer.
Je wil toch een beetje prettig wonen, en het was ook zo dat ik een cd aan het draaien was van John Mayer en daar kwamen ze gewoon bovenuit , en dat is voor mij echt te gek.
Ik zit nu ook te genieten van de stilte.
+1, behalve dat ik wel goed geslapen heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:13 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Omfg
Zo voel ik me nu. Ergens verdwaald in de Sahara, terwijl mijn ex ergens aan het strand ligt met allemaal stoere binken die haar omringen met aandacht.
Ik ben wel blij dat het opgejaagde gevoel van gisteren een beetje over is. Mijn lijf is moe en hoewel ik maar 3 uurtjes geslapen heb bleef ik gelukkig langer in bed liggen vanochtend. Ik loop minder te ijsberen in huis, etc.
Er komt weer een beetje rust in mij. Ik hoop dat die trend zich doorzet. Dan word ik eindelijk weer mezelf.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Miam het volgende:
Denk je gezellig een kijkje te gaan nemen bij je ouders, gaan ze zitten ruzie maken. kutmensen zijn het.
quote:
Vandaar de irritatiequote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Xantalien het volgende:
Kruising tussen de volgende smileys:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus.
Wat voor dansen doe je?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Jamiroquai het volgende:
Totally awesome. Wat hardlopen, dansen, sportschool en vechtsport wel al niet kunnen fixen in iemands leven zeg!!
het klinkt cliche ,maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik best veel meegemaakt het de laatste jaren. En dan nog denk ik idd, er zijn ergere dingen en kop op, iedere dag is er weer een waarin je positief kunt beginnenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Droge zak.quote:
kloptquote:
drommels tochquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Xantalien het volgende:
Ohja. OT: Beetje van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
m'n bureau lamp knapte voor m'n neus met een flinke flits.
Hoelang heb jij een relatie gehad vraag ik me af? waren jullie getrouwd e.d.?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Apotheose het volgende:
ik kan t niet loslaten. Doet me teveel pijn dit alles...
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb de ware fok liefde gevonden
probeer t dan met woorden. Die kunnen harder aankomen dan lichamelijk een dreun uitdelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Xantalien het volgende:
Voor m'n gevoel kan ik momenteel iedereen aan. Sommige personen zou ik zonder pardon in elkaar willen slaan.Maar dat doe je niet als meisje.
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dat is het juist.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
probeer t dan met woorden. Die kunnen harder aankomen dan lichamelijk een dreun uitdelen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dat is het juist.
Neuh, ik weet al iets. Zoals ik al zei, alles doen wat niet mag.quote:
Kun je niet iets van iemand lenen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef kwiwi het volgende:
hongerPinpas werkt om de een of andere reden niet, en de bank is tussen de middag dicht, dus nu heb ik niet kunnen lunchen
Over een half uur pas, zit nu nog even alleen hier want de rest is naar huis/lunchen/afsprakenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je niet iets van iemand lenen?
Ik had een zware onvoldoende voor een assessment. Was het er totaal niet mee eens maar begon toch te twijfelen of het aan mezelf lag. Nu in de herkansing met andere beoordelers en heb een dikke 9.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had een zware onvoldoende voor een assessment. Was het er totaal niet mee eens maar begon toch te twijfelen of het aan mezelf lag. Nu in de herkansing met andere beoordelers en heb een dikke 9.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel! Goed begin van de vakantie.
Heb je me al gevonden?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je me al gevonden?
Geen zin om te werken though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |